Bekijk volle/desktop versie : DENK: verbied buitenlands geld in politiek



Pagina's : [1] 2 3

29-11-2016, 22:15
Een verbod op buitenlandse financiering voor politieke partijen.





Met dat voorstel komt Tweede Kamerlid Selçuk Öztürk van de politieke beweging DENK woensdag.
Volgens de beweging van de gewezen PvdA’ers Öztürk en Tunahan Kuzu is een verbod nodig om corruptie in de politiek te voorkomen. "Van de PVV is het bekend dat er lijntjes zijn met financiers uit de VS’’, zegt Öztürk in een verklaring. "Zo is de PVV mogelijk een lange arm van buitenlandse belangengroepen. Ook bij het Oekraïne-referendum was er mogelijk buitenlandse inmenging.’’

De term 'lange arm' klinkt de laatste tijd vaker in Den Haag, maar dan vaak om inmenging door de Turkse regering buiten de Turkse landsgrenzen te omschrijven. In een debat in september over de mislukte staatsgreep in Turkije verweet VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra Kuzu op te treden als "de lange arm" van de Turkse president Erdogan.

29-11-2016, 22:20


Gelijke monikken gelijke kappen...daar kan de PVV en de rest van balharen niet tegen. Die ozturk en kuzu zijn slimmer dan ik dacht...gewoon psychologisch spiegelen.

29-11-2016, 22:35
Dan kan pvv gelijk opgedoekt worden die zijn geld krijgt van new york en tel aviv

30-11-2016, 00:02
Eindelijk een voorstel van Denk waar ik zowaar sympathie voor heb... leuk voor de verandering!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

30-11-2016, 00:57


Haha slimme zet DENK

30-11-2016, 01:04

Citaat door Dutchman98:
Eindelijk een voorstel van Denk waar ik zowaar sympathie voor heb... leuk voor de verandering!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


De anti pedowet van DENK vond je maar niks he

30-11-2016, 10:18

Citaat door Redactie:
Een verbod op buitenlandse financiering voor politieke partijen.





Met dat voorstel komt Tweede Kamerlid Selçuk Öztürk van de politieke beweging DENK woensdag.
Volgens de beweging van de gewezen PvdA’ers Öztürk en Tunahan Kuzu is een verbod nodig om corruptie in de politiek te voorkomen. "Van de PVV is het bekend dat er lijntjes zijn met financiers uit de VS’’, zegt Öztürk in een verklaring. "Zo is de PVV mogelijk een lange arm van buitenlandse belangengroepen. Ook bij het Oekraïne-referendum was er mogelijk buitenlandse inmenging.’’

De term 'lange arm' klinkt de laatste tijd vaker in Den Haag, maar dan vaak om inmenging door de Turkse regering buiten de Turkse landsgrenzen te omschrijven. In een debat in september over de mislukte staatsgreep in Turkije verweet VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra Kuzu op te treden als "de lange arm" van de Turkse president Erdogan.

30-11-2016, 11:01

Citaat:
Ook bij het Oekraïne-referendum was er mogelijk buitenlandse inmenging.’’
Mogelijk?? George Soros was behoorlijk open over zijn donaties en zijn intenties hiermee.

Verder natuurlijk een goed voorstel van DENK. Ik denk ook niet dat iemand hier tegen gaat zijn, op Geertje na natuurlijk.

30-11-2016, 11:23
Mee eens. Wedden dat de politieke partijen dan flink gaan bezuinigen.

30-11-2016, 13:52
En daarom stem ik dus DENK!

30-11-2016, 19:18
Ik zal niet op DENK stemmen.

01-12-2016, 12:52
Terecht


Een beetje krom bij moskeeën mag het niet maar bij politieke partijen wel
PVV wordt zeker gesponsord door buitenlandse rechtse krachten afschaffen dus

01-12-2016, 12:53


Het wordt leuk aankomende verkiezingen eindelijk PVV aan de macht althans als we de hond mogen geloven
Ik wil zien wat voor een klimaat hier ontstaat in Ned

01-12-2016, 13:31

Citaat door Dutchman98:
Eindelijk een voorstel van Denk waar ik zowaar sympathie voor heb... leuk voor de verandering!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Waar ben je het niet mee eens dan? Ik betrap Denk niet op slechte voorstellen.

01-12-2016, 16:05

Citaat door Moestuinafa:
Voorstellen die er al zijn zodat men facebook filmpje kan maken... zomaar een voorbeeld.
DENK kan je simpelweg samenvatten als blanken zijn racisten, allochtonen zijn zielig en de blanken moeten het voor hen doen.
Het ligt een stuk genuanceerder wat Denk uit. Geef eens concrete voorbeelden wat volgens jou slechte voorstellen zijn van Denk.

Pagina's : [1] 2 3