Bekijk volle/desktop versie : Elektrische Boiler..



29-11-2016, 13:41

29-11-2016, 13:44


Wij hadden een boiler van 50 liter voor 3 personen dat is ong 20 minuten warm water maar kon em wel bijdraaien op electra en kreeg dan de volle pond aan rekening

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

29-11-2016, 13:49

Citaat door hubby:
Wij hadden een boiler van 50 liter voor 3 personen dat is ong 20 minuten warm water maar kon em wel bijdraaien op electra en kreeg dan de volle pond aan rekening

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ik heb een boiler van 70 liter en verwarmd alleen in de nacht. Kan wel extra warm water opvragen maar dan betaal je je indd blauw..
Ben je inmiddels verhuis of wat hebben jullie daaraan gedaan als ik vragen mag?

29-11-2016, 14:02

Citaat door Gairrrrr.:
Ik heb een boiler van 70 liter en verwarmd alleen in de nacht. Kan wel extra warm water opvragen maar dan betaal je je indd blauw..
Ben je inmiddels verhuis of wat hebben jullie daaraan gedaan als ik vragen mag?
Zijn immidels wel verhuisd deed gwn elke keer draaien want ja haddrn wel warm water nodig. Nu zijn weverhuisd was in t begin wel gek dat je ineens gwn een uur kan douche zonder dat t opraakt

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

29-11-2016, 14:12



Citaat door hubby:
Zijn immidels wel verhuisd deed gwn elke keer draaien want ja haddrn wel warm water nodig. Nu zijn weverhuisd was in t begin wel gek dat je ineens gwn een uur kan douche zonder dat t opraakt

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Hahaha ja kan ik me voorstellen! Toen ik hier ging wonen en voor het eerst ging douchen wist ik nog echt niet dat een boiler zo werkt.. (ging op mezelf wonen).
Heb echt gejankt dacht neeeeee! Was voorheen gewend een uur te douchen bij m'n ouders..
Word er wel ongelukkig van moet ik zeggen.

29-11-2016, 14:21
Doorstroomboiler/doorstroomverwarmer nemen. Wel opletten op welk stopcontact je hem aansluit zodat je niet teveel grootverbruikers op 1 groep zet.

29-11-2016, 14:29

Citaat door RENTMEESTER:
Doorstroomboiler/doorstroomverwarmer nemen. Wel opletten op welk stopcontact je hem aansluit zodat je niet teveel grootverbruikers op 1 groep zet.
Zou ik zowel voor de douche en de keuken gewoon 1 apparaat kunnen aanschaffen of moet je dan echt twee aanschaffen?

29-11-2016, 14:42

Citaat door Gairrrrr.:
Zou ik zowel voor de douche en de keuken gewoon 1 apparaat kunnen aanschaffen of moet je dan echt twee aanschaffen?
Er zijn meerdere oplossingen, dat ligt echt aan je woning. Ander alternatief is een grotere boiler (tweedehands) nemen. Of zelfs een geiser laten aansluiten door een loodgieter . Dat laatste kost je wel een aardig bedrag, maar dan zit je wel warm thuis.

29-11-2016, 14:53

Citaat door Gairrrrr.:
Ik heb een boiler van 70 liter en verwarmd alleen in de nacht. Kan wel extra warm water opvragen maar dan betaal je je indd blauw..
Ben je inmiddels verhuis of wat hebben jullie daaraan gedaan als ik vragen mag?
Je gaat toch niet om kosten te besparen zuinig doen met water? Gewoon aanvullen, zit niks anders op.
Wij zaten voorheen met hetzelfde.