Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen waar ik mij tot aangetrokken voel



Pagina's : [1] 2

22-11-2016, 19:10

Citaat door ROYALTY:
Als kind viel ik op alle soorten ras. Het maakte mij niet uit of het een Nederlandse, Marokkaanse of een Turkse was. Echter naar mate ik ouder werd, ging mijn voorkeur steeds meer naar Arabische schoonheden uit Marokko, Tunesië,Algerije etc.
Ik vind dat zij de ware schoonheid bezitten waar ik dus op val. Hoe mooi de westerse blonde dames maar ook zijn, lichamelijk zal ik (denk ik) nooit op hen vallen. Innerlijk is uiteraard een ander verhaal. Maar toen ik de Islam ging praktiseren, heb ik zwaktes voor zusters die abaya en khumoor dragen Allahouma Bareek.
Wie ervaart dit ook of heeft juist een ander belevenis?
.

22-11-2016, 19:26


Donker haar en donkere ogen. ❤️

22-11-2016, 19:28
Uiterlijk uiterlijk uiterlijk. Platonisch allemaal.

22-11-2016, 19:41
Heb da ook. Val op vrouwe met niqab of ghimar. Die moet wel kuis en lief zijn. Haha

22-11-2016, 19:53



Citaat door ROYALTY:
Jij begrijpt mij. Blonde Arabische is ook niks mis mee tho.

Dit is alles behalve platonisch. Iedereen heeft zo zijn/haar voorkeur. Ik ga uiteraard mijn vrouw niet oordelen op uiterlijk. Innerlijke is wat je bij elkaar houdt.
Oke

23-11-2016, 18:37
Taqi Allahi wat kijk je naar zusters alganez.

Verstuurd vanuit West

24-11-2016, 05:06
Blond smaakt bij mij na al die tijd nog steeds naar meer. Zo af en toe test ik mijzelf met een Arabische. Maar na de biologische lust ontvlamt bij mij altijd een groot verlangen naar blond..

29-11-2016, 05:13
Bruin haar grijze oogkleur. En donker blond en zee blauwe oogkleur

29-11-2016, 10:35
Nordische mannen. (Donker) blond haar, zeeblauwe ogen, mooie kaaklijnen, rechte neus en een mooie lichaamslengte (min 185 m). Ze moeten wel bekeerd zijn. Maar ma sha Allah, mooie creatie van onze Rabb.

29-11-2016, 10:36
Marokkaanse, Algerijnse en Tunesische vrouwen zijn van Berberse origine. Niets Arabisch aan qua dna.

29-11-2016, 10:52
Praktiserende riffie met donkere ogen en haar

29-11-2016, 12:35
Ik zie liever gelijk haar figuur. Wil niet voor verassingen staan in huwelijk. of tijdens verloving.

29-11-2016, 14:23


Tijd om een ghimaar aan te doen.

29-11-2016, 15:53

Citaat door ROYALTY:
Als kind viel ik op alle soorten ras. Het maakte mij niet uit of het een Nederlandse, Marokkaanse of een Turkse was. Echter naar mate ik ouder werd, ging mijn voorkeur steeds meer naar Arabische schoonheden uit Marokko, Tunesië,Algerije etc.
Ik vind dat zij de ware schoonheid bezitten waar ik dus op val. Hoe mooi de westerse blonde dames maar ook zijn, lichamelijk zal ik (denk ik) nooit op hen vallen. Innerlijk is uiteraard een ander verhaal. Maar toen ik de Islam ging praktiseren, heb ik zwaktes voor zusters die abaya en khumoor dragen Allahouma Bareek.
Wie ervaart dit ook of heeft juist een ander belevenis?


Zou je op zo'n dame durven af te stappen als je interesse zou hebben?

30-11-2016, 01:12
Ik ben altijd aangetrokken geweest tot getinte mannen, zo zacht bruin tintje donker haar ben nooit van smaak veranderd, maar ooit stond ik versteld van iemand die tegenovergestelde was... niet het uiterlijk dat me trok, maar hij had iets ( donker haar, maar wel licht van huidkleur, niet te lang etc ... dus het ligt toch aan je zelf, je kunt bijvoorbeeld een beeld hebben, maar opeens vind je iemand leuk, omdat diegene zich anders gedraagt, of iets waarvan je denkt wtf, dat hoort niet in mijn schema ? het ligt gewoon aan de manier van denken..

Pagina's : [1] 2