Bekijk volle/desktop versie : Haat/Liefde relatie ???



Pagina's : [1] 2 3

29-04-2005, 02:16

Citaat door Gavin:
Beste mensen, ik heb jullie hulp echt nodig.

Het zit zo, ik ben he-le-maal stapel op m'n buurmeid, L. Ze is echt zo knap, lief, mooi, gewoon HET. Ik ken haar 2 nichtjes goed, I. & A. Hun hadden dus die MSN adres van L. gegeven, en ik ging haar toevoegen. Toen ze op MSN kwam, legde ik uit wie ik was. Ze werd opeens helemaal para. Ze heeft haat voor me zegt ze, zonder een reden!!! Ze kent me nog geeneens.

Als ik haar op straat tegen kom, zegt ze nix, ze kijkt me alleen maar aan. Zelf durf ik ook niks te zeggen, bang om allemaal verwijten naar m'n hoofd te krijgen. Ik ben echt zo stapel op haar, kheb alles voor haar over. Ik wil haar laten zien, dat er geen reden is om haat voor me te hebben. Wie-o-wie kan mij raad geven, over wat ik kan doen???

Mailen naar haar schiet niet op, want ze reageert toch niet op m'n mailtjes. Alvast bedankt...
.

29-04-2005, 02:25


Nou, ik kan niet voor andere meisjes spreken, maar als een jongen mij zomaar heeft toegevoegd op msn, zonder dat adres van mij gekregen te hebben, dan ben ik meteen ook wel geïrriteerd en op m'n hoede hoor.
Ik weet niet wat je precies hebt gezegd, maar ik hoop niet dat je meteen met "ik vind je leuk", "je bent zo mooi", "ik ben verliefd op je" enzo bent aangekomen? Want da's niet zo slim. Het beste kun je eerst gewoon aardig zijn en vrienden zien te worden, haar leren kennen, en dan langzaam verder gaan.
Maar ik zie ook dat je zegt dat ze niet op je 'mailtjes' reageerd... Maar hoeveel mailtjes heb je dan al gestuurd? Want als ze na het eerste mailtje niet reageerde, dan had je beter even kunnen stoppen, denk ik. Anders gaat ze je als een irritante stalker zien, en is je kans helemaal verkeken...
Misschien dat je het een tijdje moet laten rusten, en haar daarna voorzichtig face to face een keer aanspreken ofzo. Want als iemand stapelgek op jou is, en jij niet echt op die persoon, en deze persoon blijft steeds maar bellen/mailen of wat dan ook, dan ga je die persoon alleen maar verder van je wegduwen. Dus doe het rustig aan.

29-04-2005, 03:26
Misschien wil ze je gewoon niet, kan ook he.

29-04-2005, 08:18

Citaat door WhoCares:
Misschien wil ze je gewoon niet, kan ook he.
Eeuwige negatieveling

Je bent echt raar

29-04-2005, 08:52



Citaat door Miss_Vanitas:
Eeuwige negatieveling

Je bent echt raar
nee who cares heeft gelijk, je moet gavin ook niet laten dromen, realiteit onder ogen zien te komen, wie weet wil dat meisje hem helemaal niet. ze blokte hem toch? en kwam al helemaal para? ewaaa dat zegt al genoeg toch

jullie moeten het ook niet mooi praten, en hem hoop geven terwijl er helemaal geen is.

dat is mn mening toch

29-04-2005, 08:54

Citaat door z_chiloha:
nee who cares heeft gelijk, je moet gavin ook niet laten dromen, realiteit onder ogen zien te komen, wie weet wil dat meisje hem helemaal niet. ze blokte hem toch? en kwam al helemaal para? ewaaa dat zegt al genoeg toch

jullie moeten het ook niet mooi praten, en hem hoop geven terwijl er helemaal geen is.

dat is mn mening toch
het gaat niet alleen om deze reactie.

zij is gewoon altijd vreemd

29-04-2005, 08:57
als het elmekteb is komt het allemaal goed inshallah

29-04-2005, 09:01

Citaat door Miss_Vanitas:
het gaat niet alleen om deze reactie.

zij is gewoon altijd vreemd
wrm is zij dan vreemd? omdat ze niet droomt zoals bepaalde?

29-04-2005, 09:33

Citaat door z_chiloha:
wrm is zij dan vreemd? omdat ze niet droomt zoals bepaalde?
in dit geval heeft ze misschien wel gelijk... maar ze is altijd ontzettend negatief.

Daarom... geen enkel spatje positiviteit komt van die nick vandaan

29-04-2005, 09:44

Citaat door Miss_Vanitas:
in dit geval heeft ze misschien wel gelijk... maar ze is altijd ontzettend negatief.

Daarom... geen enkel spatje positiviteit komt van die nick vandaan
miss is ze zo ingesteld, Allahoalem persoonlijke dingen failen bij haar misschien altijd? daarmee zo negatief?

29-04-2005, 09:45
laat iedereen zeggen wat die wilt

29-04-2005, 10:47
laat maar zitten jong ..je buurmeid heeft kapsones

29-04-2005, 10:49



Citaat door Kingofmaroc:
laat maar zitten jong ..je buurmeid heeft kapsones

29-04-2005, 11:05

Citaat door Kingofmaroc:
laat maar zitten jong ..je buurmeid heeft kapsones
en als ze wel reageert dan is ze een sl.et??

is toch raar.


@ Gavin--->misschien moet je het laten rusten.

29-04-2005, 11:15

Citaat door Queen of Hearts:
en als ze wel reageert dan is ze een sl.et??

is toch raar.


@ Gavin--->misschien moet je het laten rusten.
wollaah jij verdiend een daverend applaus

Pagina's : [1] 2 3