Bekijk volle/desktop versie : wie wil huis ruilen in rottetdam dit moet jij niet missen



18-11-2016, 21:36
Reden waarom is te groot voor die geine die dat wil ruilen veel mensen willen ruilen maat nog glnietvde juiste gevonden. Dit is echt een prachtige huis met 3 groot slaap kammers en groot woonkamer keuken douch grote balkon derest mooie buurt in een winkelstraat ties echt voor een marokaan die getrouwd is meer info pm me alleen sereise rrc..

19-11-2016, 07:01



Citaat door ikbenhet27:
Reden waarom is te groot voor die geine die dat wil ruilen veel mensen willen ruilen maat nog glnietvde juiste gevonden. Dit is echt een prachtige huis met 3 groot slaap kammers en groot woonkamer keuken douch grote balkon derest mooie buurt in een winkelstraat ties echt voor een marokaan die getrouwd is meer info pm me alleen sereise rrc..
Ruilen naar den haag? Ook grote huis, begane grond + tuin.. 2 wc's, 4 slaapkamers, keuken, grote woonkamer, douch en kleine eetkamer naast keuken.

19-11-2016, 07:03
Sorry... t is te vroeg. Reden is te groot huis lees ik... jammer, krijg je nog groter huis

19-11-2016, 07:21
Ik zoek een huis van 2 slaapkammers en woonkamer rdam noord of kralingen of crooswijk

19-11-2016, 09:56


In welke wijk staat het huis?

19-11-2016, 10:36
Het is in rdam crooswijkseweg al. Je wilt ruilen ga je er bij betalen so veel mensen die die huis

02-01-2017, 18:34

Citaat door magrabiaanse:
Ruilen naar den haag? Ook grote huis, begane grond + tuin.. 2 wc's, 4 slaapkamers, keuken, grote woonkamer, douch en kleine eetkamer naast keuken.
Zo zo gaat goed he! Nieuwste lexus erbij hoppa!!!