Bekijk volle/desktop versie : Onderwerp van de dag...



Pagina's : [1] 2

18-11-2016, 12:25
Ik ga proberen hier iedere dag een onderwerp te plaatsen ter lering en vermaak...oftewel miscere utile dulci , 'het nuttige met het aangename verenigen'...


Het onderwerp van vandaag is de Rothschild dynastie.. Wat weten jullie daar van.. Wat willen jullie erover kwijt?

Wat in mijn hoofd blijft steken is de link met Hillary...

vrijdag 18-11-2016: ROTHSCHILD dynastie

18-11-2016, 12:30


bloedzuigers mr burns

18-11-2016, 13:21
Ik heb er over gehoord en gelezen. Maar weet even neit meer wat het is

18-11-2016, 13:24
Zozo...highklasse...interessting subjects

Mag ik aftrappen met een brief aan David Rockeffeler (die zijn vriendje is)?

18-11-2016, 13:43



Citaat door Accelerator:
bloedzuigers mr burns
Tell us more Acce

18-11-2016, 13:48

Citaat door Marocainnain:
Ik heb er over gehoord en gelezen. Maar weet even neit meer wat het is
Een familie die bijna alle centrale banken in de wereld runt, er schijnen maar 3 landen over te zijn waarvan de bank niet in handen zijn van rothschilds.

18-11-2016, 13:48

Citaat door SweetSun:
Zozo...highklasse...interessting subjects

Mag ik aftrappen met een brief aan David Rockeffeler (die zijn vriendje is)?
Ja graag Sun!

18-11-2016, 14:06

Citaat door Kiya:
Tell us more Acce
basically the mofo family
die het concept van obligaties na waardeloos papier als hebben gebracht.
terwijl hun met het goud vandoor gingen.
en vroeger al in zowat elke oorlog waar hun langs kwamen ze geld verdiende aanbeiden partijen.

en nu zijn het de elite met meer dan 6 hart transplantaties.
en min of meer bepalen wat er gebeurd welk land kapot moet en welke omhoog moet

18-11-2016, 14:07

Citaat door Kiya:
Een familie die bijna alle centrale banken in de wereld runt, er schijnen maar 3 landen over te zijn waarvan de bank niet in handen zijn van rothschilds.
Is dat niet zoiets als in dat filmpje dat ze de wereld over willen nemen. Zodat alleen de dollar duur blijft, ookal valt de euro.

18-11-2016, 14:18

Citaat door Kiya:
Ja graag Sun!
Oki ik doe het in delen anders wordt het langdradig (en ik kan heeeeel erg uitwijden :haha

In briefvorm van een criticus aan Rockeffeler wordt zijn/ hun strategie uit de doeken gedaan.

Briefvorm leest aangenamer vandaar toepasselijk

18-11-2016, 14:20
☆☆☆☆☆

DEEL 1: Open Brief aan David Rockeffeler

Beste David,

Ik hoop van harte dat dit bericht je vindt in een toestand van rustige reflectie. Sorry voor de slang opmerking, maar je moet toegeven dat je je gedragen hebt op een volmaakt slangachtige manier.

Laten we dit beschouwen als een eenvoudige boodschap van ons aan jou dat het "Spel Uit Is". Natuurlijk zullen er enkele resterende nawerkingen zijn van de overweldigende stuwkracht van je donkere plannen (we beseffen dat ze niet allemaal van jou zijn, maar je vertegenwoordigt ze zo goed). Je skeletachtig systeem is nog steeds geladen met mensen op sleutelposities die voor je richtlijn een wurggreep op de toekomst proberen te zetten.

☆☆☆☆☆

18-11-2016, 14:25
☆☆☆☆☆

DEEL 2: Open Brief aan David Rockeffeler

In feite is het enigszins amusant om me voor te stellen dat sommige van de op onze gedistingeerde gastenlijst genodigden voor deze 9/11 gebeurtenis, zich onmiddellijk verdringen om contact op te nemen met hun advocaten bij ontvangst van onze aangetekende brief. En wat nog amusanter is, is het advies dat de meeste van hun advocaten waarschijnlijk toezonden,"Hou je mond zodat je jezelf niet beschuldigd." Dit zijn mensen die het duidelijk niet begrijpen. Ze zijn onze zaak niet. Hun dagen als ambtenaar zijn bijna voorbij.

Zij zullen vervangen worden door de frisse energieke liefdevolle dynamiek van vriendelijke intelligente zielen die werkelijk een mooie toekomst voor de volgende generatie voor ogen hebben. Zij zullen geen belemmering vormen voor de vooruitgang van de menselijke geest of de wil van de moeder die alleen het beste voor haar kind wilt. Moeders en vaders hebben hun kinderen veel te lang opgeofferd achter een lange reeks maniakale leugens. Of ze nu opgeofferd werden in één van uw ten onrechte opgeroepen oorlogen of in uw allopatisch medisch gezinsmodel van slaan, branden en vergiftigen, een trouwens absurd inefficiënt model dat verrassend genoeg zijn weg heeft gevonden in bijna elk dorp op aarde. Zelfs jij moet een beetje van je stuk zijn gebracht hoe gemakkelijk de mensen de natuurlijke genezende gaven die God zo genadig gratis had geschonken omruilden voor dure en schadelijke medische toepassingen die enkel hebben gediend om hen te verzwakken en te beroven.

☆☆☆☆☆

18-11-2016, 14:35


☆☆☆☆☆

DEEL 3: Open Brief aan David Rockefeller

Ja, de mens is pijnlijk dom geweest om je vele destructieve richtlijnen te volgen. We begrijpen wiens bevelen je volgt. Men hoeft alleen maar te kijken naar de vruchten van je werk om dat te begrijpen.

Je woekerachtige bankkliek heeft de mensheid vrijwel tot slaaf gemaakt door een soort van geestelijke val vermits velen nog moeten ontwaken in de realiteit dat er geen schulden zijn aan de Wereldbank. Hoe kan iemand schulden hebben door het uitwisselen van arbeid en materiële goederen voor stukjes papier die worden ondersteund door niets??? Dat kunnen ze niet, vermits het papier een fictief begrip vormt, een soort opgeroepen fantasie bekokstooft door je misdaadbroeders wiens hebzucht geen grenzen kent. Anderen konden ook aan de top van de wereld zitten David, als ze genoeg mensen konden overtuigen dat ze allemaal hun arbeid en goederen eerst moesten ruilen voor een vuist vol symbolische stukjes papier. Dat is makkelijk. En hen dan bovenop dit alles rente aanrekenen! Dat is gewoon machtig! Vergeef de woordspeling. Het is maar al te duidelijk aan het worden waarom God woeker of rente verbood. Pijnlijk duidelijk.

☆☆☆☆☆

18-11-2016, 14:42
Ik vind het zo niet te vaten hoe 1 persoon de wereld in zijn greep houdt.. Ik las dat als hij zijn geld zou verdelen over alle inwoners van de wereld iedereen 60/70 miljoen dollar zou hebben per persoon dat is toch gewoon ziek?

18-11-2016, 15:14

Pagina's : [1] 2