Bekijk volle/desktop versie : 'Als Ajax een Marokkanen-probleem heeft, wat moeten ze bij PSV dan niet hebben?'



Pagina's : [1] 2

17-11-2016, 20:25
De carrière van Mounir El Hamdaoui ontspoorde in Amsterdam en dit seizoen is Anwar El Ghazi op een zijspoor beland bij Ajax. Of er bij de Eredivisie-topclub sprake is van een zogenaamd Marokkanen-probleem? Onzin, schrijft Jochem Davidse in Panorama.
'Wat El Ghazi momenteel bij Ajax doormaakt, verschilt volgens mij niet zo gek veel van wat zijn teamgenoot Nemaja Gudelj meemaakt. En van Gudelj kun je veel zeggen, maar niet dat het een Marokkaan is. El Hamdaoui is dat wel, maar die had zoals je zelf al zegt vooral een probleem met Frank de Boer (en andersom), en niet zozeer met de clubcultuur van Ajax', betoogt hij.
'Ajax heeft geen Marokkanen-probleem. Althans, niet specifiek een probleem met Marokkanen en ook niet opvallend veel meer dan andere clubs. Als Ajax een Marokkanen-probleem heeft, wat moeten ze in Eindhoven dan wel niet hebben? Maher, Bakkali, Aissati, Labyad...', vervolgt Davidse.
'Aan El Ghazi is door Bosz hooguit gevraagd de bal iets vaker bij zijn medespelers in te leveren. Zijn karakter mag hij houden. Hetzelfde geldt voor zijn normen en waarden. Het enige dat Bosz van hem verlangt is dat hij hard werkt, zich aan de regels en afspraken houdt, en zijn eigen belang niet boven dat van het team stelt.' El Ghazi werd in oktober door Ajax verbannen naar Jong Ajax. Op de training zou de aanvaller een aanvaring hebben gehad met Bosz.

17-11-2016, 20:30


Slechte vergelijking van die jood

Labyad wou zelf weg(wou meer geld verdienen),Aissati wou zelf weg(had geen geduld),Bakkali wou zelf weg,Maher presteerde gewoon niet en is verhuurd.
Welk probleem hadden ze precies met PSV?

Afellay,(4x kampioen en aanvoerder) ,Bakkal,Ramzi en Amrabat hebben hier allemaal zonder problemen gespeeld.

El Ghazi had ruzie met de coach,Mounir had ruzie met de coach,Aissati werd zonder reden terug gestuurd naar het 2e,Boukhari was het pispaaltje..

17-11-2016, 20:52
Bij PSV hebben ze een joden-probleem, we haten ajax

17-11-2016, 21:14

Citaat door khaled111:
De carrière van Mounir El Hamdaoui ontspoorde in Amsterdam en dit seizoen is Anwar El Ghazi op een zijspoor beland bij Ajax. Of er bij de Eredivisie-topclub sprake is van een zogenaamd Marokkanen-probleem? Onzin, schrijft Jochem Davidse in Panorama.
'Wat El Ghazi momenteel bij Ajax doormaakt, verschilt volgens mij niet zo gek veel van wat zijn teamgenoot Nemaja Gudelj meemaakt. En van Gudelj kun je veel zeggen, maar niet dat het een Marokkaan is. El Hamdaoui is dat wel, maar die had zoals je zelf al zegt vooral een probleem met Frank de Boer (en andersom), en niet zozeer met de clubcultuur van Ajax', betoogt hij.
'Ajax heeft geen Marokkanen-probleem. Althans, niet specifiek een probleem met Marokkanen en ook niet opvallend veel meer dan andere clubs. Als Ajax een Marokkanen-probleem heeft, wat moeten ze in Eindhoven dan wel niet hebben? Maher, Bakkali, Aissati, Labyad...', vervolgt Davidse.
'Aan El Ghazi is door Bosz hooguit gevraagd de bal iets vaker bij zijn medespelers in te leveren. Zijn karakter mag hij houden. Hetzelfde geldt voor zijn normen en waarden. Het enige dat Bosz van hem verlangt is dat hij hard werkt, zich aan de regels en afspraken houdt, en zijn eigen belang niet boven dat van het team stelt.' El Ghazi werd in oktober door Ajax verbannen naar Jong Ajax. Op de training zou de aanvaller een aanvaring hebben gehad met Bosz.
ja man, laten we nu massaal de Koran links laten liggen en de meningen van joodse ajaxsupporters op internet als enige absolute waarheid beschouwen

17-11-2016, 21:41



Citaat door Vicious:
ja man, laten we nu massaal de Koran links laten liggen en de meningen van joodse ajaxsupporters op internet als enige absolute waarheid beschouwen
waar heb je het over?

17-11-2016, 22:24

Citaat door khaled111:
waar heb je het over?
wat heeft meer waarde voor jou, Koran of de mening van joden?

17-11-2016, 22:55

Citaat door Vicious:
wat heeft meer waarde voor jou, Koran of de mening van joden?
ik snap niet waarom je met die vraag komt en het gaat hier over voetbal ga maar ergens anders de seikh uithangen.

17-11-2016, 22:57

Citaat door khaled111:
ik snap niet waarom je met die vraag komt en het gaat hier over voetbal ga maar ergens anders de seikh uithangen.
Geef gewoon antwoord op zijn vraag.


Citaat:
wat heeft meer waarde voor jou, Koran of de mening van joden?
..

17-11-2016, 23:59
Alsof twee voorbeelden opeens zoveel zeggend zijn. Er is aan de situatie van El Ghazi niets vreemds. En die van El Hamdaoui (wat alweer jaren geleden is, en El Hamdaoui is sowieso een halve mongool) ook niet.. De vergelijking met PSV slaat overigens ook nergens op zoals Izanovic terecht aangeeft. Maar er zijn zo vaak problemen met spelers.

18-11-2016, 00:24
Wel een dom vergelijking want die Amrabat werd weggestuurd bij Ajax omzich zelf later te ontpoppen bij Psv.

Boussoufa werd ook weggestuurd bij Ajax om paar sezioenen daarna twee keer de goude schoen te winnen in Belgie.

Marokkanen breken niet door bij Ajax terwijl de meeste Marokkanen daar vandaan komen bij Psv zijn ze al vaker door gebroken. Ziyech kan natuurlijk hier het tegendeel bewijzen maar het is geen nieuws dat er bij Ajax racisten rondlopen die zelfde personen die Oranje aansturen.

Blind bijvoorbeeld kon nooit met Marokkanen omgaan, het zelfde geldt voor de familie De boer en Cruijf.

18-11-2016, 09:18
Opgepleurd met je neuzen onzin

18-11-2016, 18:20

Citaat door khaled111:
ik snap niet waarom je met die vraag komt en het gaat hier over voetbal ga maar ergens anders de seikh uithangen.
deze vraag zou voor iedere moslim heel makkelijk moeten zijn.

voor jou is het een lastige vraag

oh well

18-11-2016, 19:15



Citaat door Vicious:
deze vraag zou voor iedere moslim heel makkelijk moeten zijn.

voor jou is het een lastige vraag

oh well
het antwoord is heel simpel voor mij, maar ik begrijp niet waarom die vraag?

18-11-2016, 19:16

Citaat door Vicious:
deze vraag zou voor iedere moslim heel makkelijk moeten zijn.

voor jou is het een lastige vraag

oh well


wat vind je lekkerder couscous of hamburger?

19-11-2016, 14:25

Citaat door khaled111:
het antwoord is heel simpel voor mij, maar ik begrijp niet waarom die vraag?
zo simpel dat je er al dagen omheen aan het draaien bent

Pagina's : [1] 2