Bekijk volle/desktop versie : sexueel mishandeld

15-04-2002, 11:45
hallo allemaal ,

ik zit met een heel groot probleem die ik al een grote deel van mijn leven mee draag.

Toen ik nog maar een heel kleine meisje was (een jaar of 5/6)
was ik meerdere malen mishandeld door de man van mijn tante. En heb het jaren weg gestopt onder een facade van vrolijkhied.Tot het heden , nu voel ik een hele grote leegte in mij en weet niet wat ik moet.

Laats heb ik het voor het eerst vertelt aan mijn nichje.Ze kon eindelijk begrijpen waarom ik de laatste tijd zo afwezig ben. Tegen mijn familie kan ik niks zeggen dat zou zich ontwikkelen tot een breuk en daar wil ik niet de aanleiding van zijn.

Nu vroeg ik me af of er meerdere marokkaanse meisjes /vrouwen dit ook hebben meegemaakt.

doei.

15-04-2002, 15:16

Salaam.....

Miss Leila....waarom vermoed jij dat het verzonnen is? Alleen maar omdat ze schrijft mishandeld, terwijl jij zegt dat het misbruik is....hier wordt ik nou misselijk van....als je vermoed dat het verzonnen is...negeer deze topic dan...nu beledig je iemand die veel leed heeft mee meegemaakt....

Beslama Sahira.....

16-04-2002, 11:15
Sorry voor mij vergissing was niet mijn bedoeling. Kan iedereen gebeuren of zijn jullie zo perfect. En mijn verhaal is niet gelogen denk je nou echt dat je zo iets verzint om aandacht te krijgen i don't think so .

Was het maar verzonnen dan voelde je de pijn niet en het gevoel dat er wat mis is met je.
Trouwens als jouw als 5 /6 jarig vertelt word dat je je mond moet houden dan doe je dat en dat deed ik al die jaren.

Zomaareenvrouw bedankt voor je reactie en je begrip. Ik zou er graag met je over praten als het kan.

Veel liefs hajira

21-04-2002, 17:07
he meid ik wilde je even zeggen dat ik met je mee leef ik weet wat het is. de pijn die je voelt is ondragelijk maar je moet toch verder met je leven ik ben blij dat die onbekende vrouw jou een handje wil helpen en meid hou vol en moge Allah je bij staan.
en wat sommige meiden zeggen moet je negeren ik weet dat het moeilijk is maar er zijn nog van zulke mensen op aarde die niks kunnen of willen begrijpen.
veel succes verder met het verwerkings proces en mocht je ook met mij willen praten dan hoor ik het wel

beslama

22-04-2002, 09:45

graag gedaan dat is het minste wat ik voor kan doen.
ik heb altijd geleerd dat je elkaar moet steunen en niet elkaar de diep grond in te helpen maar ik ben blij dat er nog meiden zijn die er heel posetief op hebben gereageerd

groetjes buffy

ps zomaar een vrouw bedankt

25-04-2002, 21:12
Leila19 lekker toch hahaha sorry mensen hihih liela je hebt een soft spot hihih

27-04-2002, 19:15
Salaam mensen ,

Zomaar een Vrouw, ik zou ook contact met je willen opnemen als het kan. Ik praat liever niet openbaar.
Kun je me je emailadres geven?
Ook als je dat niet doet, wil ikje toch bedanken.

28-04-2002, 12:53
Hezbollaah,

ik krijg precies de indruk dat mensen belachelijk maken jouw hobby is, verbeter me als ik ongelijk heb.

Hoe kan je op 5 of 6-jarige leeftijd al make-up opdoen, laat thuiskomen, geen normale kleding dragen, ongehoorzaam zijn?

Denk toch na jongen, 5-6 jaar!! Wat deed jij op 5-6 jarige leeftijd? Toch zeker nog met autotjes spelen (of in jouw geval met iets anders).

Hoe zou jij zijn als het jou overkomen was?

28-04-2002, 13:19
Ja, 't zou toch kunnen hé.
Ik ben geen jongen anders had ik het wel geweten.
Toen ik 5-6 jaar was speelde ik nog met poppen en deed ik touwtjesspringen enz...