Bekijk volle/desktop versie : Wilders wordt minsiter president.



Pagina's : [1] 2 3 4

09-11-2016, 21:04
Minister.


For sure.

Klote wereld.

09-11-2016, 21:05


we zullen gaan zien.

09-11-2016, 21:40
Tekenen van dag des oordeels !

09-11-2016, 21:56
Nah dat is denk ik echt niet aan de orde. Nagenoeg alle overige partijen willen niet met hem samen regeren. Hij moet dus 76 zetels behalen. Dat gaat em niet lukken. Hij zal vast veel zetels behalen, maar geen 76. En van Wilders is algemeen bekend dat hij helemaal niet wilt regeren. Zijn taak is om in de oppositie te zitten en dmv anti-islamitische moties etc Nederland gek te maken.

09-11-2016, 22:19



Citaat door CanYouSeeMe:
Nah dat is denk ik echt niet aan de orde. Nagenoeg alle overige partijen willen niet met hem samen regeren. Hij moet dus 76 zetels behalen. Dat gaat em niet lukken. Hij zal vast veel zetels behalen, maar geen 76. En van Wilders is algemeen bekend dat hij helemaal niet wilt regeren. Zijn taak is om in de oppositie te zitten en dmv anti-islamitische moties etc Nederland gek te maken.
Dit denk ik ook.

09-11-2016, 22:32

Citaat door Asfoureh:
Dit denk ik ook.
We zijn het steeds met elkaar eens

Nee maar je zag het ook al toen de PVV mocht meeregeren. Dat is helemaal niet wat Wilders wilt. Hij trok de stekker er ook uit om 1 of andere onzinreden. Hij wilt lekker gewoon op kosten van de overheid een luxe leven hebben met beveiliging en al. Ondertussen wilt hij bevriend zijn met iedereen die anti-islam is. Israël heeft hem hier gewoon als pop neergezet. Zijn doel is om de moslims 'aan te pakken'. Onderwerpen over pensioenen en studiefinanciering etc zijn voor hem totaaaaaaaaal niet boeiend.

09-11-2016, 22:37

Citaat door CanYouSeeMe:
We zijn het steeds met elkaar eens

Nee maar je zag het ook al toen de PVV mocht meeregeren. Dat is helemaal niet wat Wilders wilt. Hij trok de stekker er ook uit om 1 of andere onzinreden. Hij wilt lekker gewoon op kosten van de overheid een luxe leven hebben met beveiliging en al. Ondertussen wilt hij bevriend zijn met iedereen die anti-islam is. Israël heeft hem hier gewoon als pop neergezet. Zijn doel is om de moslims 'aan te pakken'. Onderwerpen over pensioenen en studiefinanciering etc zijn voor hem totaaaaaaaaal niet boeiend.
Great minds..think alike?

Plus hij kan het land geeneens regeren, en hij kan al zijn bullshit geeneens waarmaken.

09-11-2016, 22:44

Citaat door Asfoureh:
Great minds..think alike?

Plus hij kan het land geeneens regeren, en hij kan al zijn bullshit geeneens waarmaken.
Ik dacht het en jij zegt het!

Klopt idd. Ik heb ooit een college bijgewoond dat ging over Wilders en politiek. Hij weet heel goed hoe het politieke systeem werkt in Nederland. Hij weet dat al zou hij een wetsvoorstel door de Tweede Kamer loodsen dat het hem nooooooooit zal lukken om een dergelijke wetsvoorstel door de Eerste Kamer te krijgen. Daar zal hij nooit een meerderheid krijgen.

09-11-2016, 22:49

Citaat door CanYouSeeMe:
Ik dacht het en jij zegt het!

Klopt idd. Ik heb ooit een college bijgewoond dat ging over Wilders en politiek. Hij weet heel goed hoe het politieke systeem werkt in Nederland. Hij weet dat al zou hij een wetsvoorstel door de Tweede Kamer loodsen dat het hem nooooooooit zal lukken om een dergelijke wetsvoorstel door de Eerste Kamer te krijgen. Daar zal hij nooit een meerderheid krijgen.
En al die tokkies maar denken dat hij ze gaat verlossen

09-11-2016, 22:53
Ik ben ervan overtuigd dat jullie het mis hebben. Ben alleen te moe, suf om een goede reactie te geven. En dat tapatalk niet werkt helpt ook niet echt mee. Heel miss zet ik mijn laptop over een uurtje aan, heb namelijk wel argumenten die ik kan onderbouwen.

09-11-2016, 22:54

Citaat door Asfoureh:
En al die tokkies maar denken dat hij ze gaat verlossen
Ze zien hem als een soort messias haha. Zijn 'volgers' zijn vaak ook laaggeschoold. Het zijn niet de aller slimste mensen op aarde
Weet jij al op wie je gaat stemmen in maart?

09-11-2016, 22:56

Citaat door Cecile:
Ik ben ervan overtuigd dat jullie het mis hebben. Ben alleen te moe, suf om een goede reactie te geven. En dat tapatalk niet werkt helpt ook niet echt mee. Heel miss zet ik mijn laptop over een uurtje aan, heb namelijk wel argumenten die ik kan onderbouwen.
Neem je tijd en pak eerst je rust. Laat je topic staan tot je hebt gereageerd, want ik ben wel benieuwd naar de argumenten en de onderbouwing.

09-11-2016, 22:58



Citaat door CanYouSeeMe:
Ze zien hem als een soort messias haha. Zijn 'volgers' zijn vaak ook laaggeschoold. Het zijn niet de aller slimste mensen op aarde
Weet jij al op wie je gaat stemmen in maart?
En maar ontkennen dat ze pro wilders zijn, je ziet die semm gewoon in hun oogjes twinkelen.
Oh ik weet het nog niet maar ik moet me er nog in verdiepen.

Jij?

09-11-2016, 23:00
Cecile ik weet al wat je wil zeggen en daar heb je een punt.
Nu amerika openlijk achter trump staat zal de drempel lager zitten voor degene die normaal niet zo snel wilders stemt.
Kan ook goed zijn dat hij merendeel van de stemmen krijgt. Maar hij zal nooit kunnen reageren volgens zijn beleid.

Hij zal net als Trump gaan terugkrabbelen.

09-11-2016, 23:01

Citaat door Cecile:
Minister.


For sure.

Klote wereld.
Dus!? Angst voor Wilders, really?

Pagina's : [1] 2 3 4