Bekijk volle/desktop versie : Aanrader



03-11-2016, 16:41
Ik wil een verhaal lezen, maar ik ben best kritisch.

Welk verhaal:

-Heeft een happy end. (huilen doe ik wel om echte dingen)

-Goede schrijfstijl (anders lees ik wel het dagboek van mijn zusje)

-Correcte spelling en grammatica (dus geen: Ik pakte me tas , wij gaan hun slaan)

-Geen toneelstukstijl (rachida: kom je nog? Salwa: Ja, ik kom.)

-Redelijk ver in het verhaal of helemaal af. (doodlopende straat na lang reizen)

-Mooi verhaal (geen blootgedoe-ik ben verliefd dus ik gooi mijn maagdelijkheid-who cares about my parents en Hellfire-verhaal, of mn vriendje doet drugs-maar ik ben verliefd-we gaan wel samen idioot doen verhalen)




Is wel heel wat zeven, maar ben benieuwd of er zulke verhalen bestaan hier. Laat weten in de comments.


Veel dank,

Scout.

03-11-2016, 17:02


Geen 1 goed verhaal?

03-11-2016, 23:17
Welk verhaal is leuk?? Zoveel verhalen en geen 1 leuke??

03-11-2016, 23:28
Like a child.
De zwarte met het witte hart.

03-11-2016, 23:43



Citaat door DoeMaNormaal:
Like a child.
De zwarte met het witte hart.
Die waren erg mooi, maar heb ik al gelezen. Is er daarna niks meer verschenen dat de moeite waard is?

04-11-2016, 00:31
Like, ben benieuwd.

04-11-2016, 00:32
Niet dat ik weet. Ben sowieso nu meer van de boeken. Valt hiermee niet te vergelijken.

De bevrijding. Springt me net te binnen.

04-11-2016, 11:31
Verhalen van Elena. Ze heeft een eigen site nu met haar verhalen love it.

04-11-2016, 14:01

Citaat door TeQuiero-:
Like, ben benieuwd.


me too

Citaat door DoeMaNormaal:
Niet dat ik weet. Ben sowieso nu meer van de boeken. Valt hiermee niet te vergelijken.

De bevrijding. Springt me net te binnen.


Heb je er een link van of lidnaam zodat ik het kan opzoeken?

Citaat door Marocainnain:
Hahah


hi gurl.

Citaat door -Alhamdoulilah:
Verhalen van Elena. Ze heeft een eigen site nu met haar verhalen love it.
Heb je er een link van?

04-11-2016, 16:10
Je kan gewoon de bevrijding intikken krijg je automatisch de doorverwijzing naar het verhaal indien je het juiste kiest.. ken je de verhalen van Salma83?

05-11-2016, 17:42

Citaat door Scout:


Heb je er een link van?
http://allroundwritings.wixsite.com/elena



Ik ken alleen maar oude verhalen, de laatste jaar zijn er hier nog maar weinig goede verhalen geschreven (en afgemaakt). Je kunt misschien Wattpad eens checken, alhoewel het ook daar zoeken is naar een degelijk verhaal. Als je Facebook hebt, daar is een leuke leesgroep waar regelmatig E-books van professionale schrijvers geplaatst worden. Die heet 'Love for books'.

Verhalen op Marokko.nl die me zijn bijgebleven:

De verhalen van FaatjeSidiAbid (Met name 'Mijn enig alternatief', 'The song of our destiny' en 'Beminde schaduw'. Laatste verhaal heeft ze hier wel niet afgemaakt, wel uitgegeven als boek.)
De verhalen van Nadia19x
De verhalen van Nawal22
Guilty roads to an endless love
Het dagboek
De zwarte met het witte hart

05-11-2016, 18:01
Op wattpad is het ook vissen naar goede nederlandstalge verhalen. Schrijfsters fatihatje heeft een goeie schrijfstijl. Camelia22, naadiiee, _jazy_
En via de website van http://7usniyaswriting.be/ kun je ook deftige verhalen lezen.

06-11-2016, 01:54



Citaat door Vlindertje86:
http://allroundwritings.wixsite.com/elena



Ik ken alleen maar oude verhalen, de laatste jaar zijn er hier nog maar weinig goede verhalen geschreven (en afgemaakt). Je kunt misschien Wattpad eens checken, alhoewel het ook daar zoeken is naar een degelijk verhaal. Als je Facebook hebt, daar is een leuke leesgroep waar regelmatig E-books van professionale schrijvers geplaatst worden. Die heet 'Love for books'.

Verhalen op Marokko.nl die me zijn bijgebleven:

De verhalen van FaatjeSidiAbid (Met name 'Mijn enig alternatief', 'The song of our destiny' en 'Beminde schaduw'. Laatste verhaal heeft ze hier wel niet afgemaakt, wel uitgegeven als boek.)
De verhalen van Nadia19x
De verhalen van Nawal22
Guilty roads to an endless love
Het dagboek
De zwarte met het witte hart
Ik hou van al haar verhalen deze lid is een topschrijfster

Like a child ook een top verhaal!