Bekijk volle/desktop versie : Dreigbrief om signeersessie Wilders



Pagina's : [1] 2 3

28-04-2005, 14:04
DEN HAAG - Boekwinkel Paagman aan de Frederik Hendriklaan in Den Haag heeft woensdag een dreigbrief ontvangen, omdat Tweede Kamerlid Geert Wilders daar donderdagavond een signeersessie houdt. Een politiewoordvoerster ging donderdag niet in op de inhoud van de brief. Er zijn volgens de politie uitgebreide veiligheidsmaatregelen genomen, zodat het signeren door kan gaan.


Afgelopen weekeinde ging een sessie in Amsterdam niet door, in verband met veiligheidsredenen. De Haagse boekhandel Paagman wilde het onafhankelijke Kamerlid de mogelijkheid bieden alsnog handtekeningen te zetten in exemplaren van zijn boek Kies voor vrijheid. Het boek van Wilders verscheen vorige week. De uitgeverij wil om veiligheidsredenen anoniem blijven.

De politie onderzoekt de herkomst van de dreigbrief. Ze heeft nog geen aanhouding(en) verricht. Het is niet duidelijk of deze aan de boekwinkel of aan Wilders is gericht.
Bron

Wanneer houd dit nu eens op ??????

28-04-2005, 14:21


Zo blijft Wilders in het nieuws. Goeie pr.
Zolang zogenaamde dreigbrieven binnen komen, wordt hij niet zo snel vergeten.
Slim he.

28-04-2005, 14:27

Citaat door leila1968:
Zo blijft Wilders in het nieuws. Goeie pr.
Zolang zogenaamde dreigbrieven binnen komen, wordt hij niet zo snel vergeten.
Slim he.
Of dat slim is, weet ik niet

28-04-2005, 16:41

Citaat door trans:
Of dat slim is, weet ik niet
Ik bedoel hiermee, dat de onrustzaaiers moeten ophouden met dreigbrieven te sturen. Het werkt alleen afrechts.
Stop met dreigen en hij wordt zo weer vergeten.

28-04-2005, 17:01



Citaat door leila1968:
Ik bedoel hiermee, dat de onrustzaaiers moeten ophouden met dreigbrieven te sturen. Het werkt alleen afrechts.
Stop met dreigen en hij wordt zo weer vergeten.
Je hebt helemaal gelijk

28-04-2005, 17:02

Citaat door Spinosey:
So what? Ik vind dat de SP bijvoorbeeld zich bij sommigen ook niet echt geliefd maakt. Worden zij bedreigd? Nee, omdat er hier altijd met fatsoen met elkaar omgegaan wordt.

Die bedreigingen kenmerken het kleinzerige karakter van sommige leden van de moslimgemeenschap die het nodig vinden deze mensen (Wilders, Ayaan etc)te bedreigen.

Als je met die zaken instemt dan heb je het fatsoen en de beschaving niet een volwassen discussie met iemand aan te kunnen gaan.
Gaat Wilders/Ayaan etc dan fatsoenlijk met 'ons' om?

28-04-2005, 18:54

Citaat door Spinosey:
Laat ik het omdraaien...Worden jullie met de dood bedreigd?

Zij gebruiken WOORDEN...door "jullie"wordt GEWELD gebruikt...(tenminste gedreigd met geweld).

Daar zit de kern. Mocht je het niet eens zijn met die uitspraken, bestrijd die dan met WOORDEN.

Geweld is een teken van zwakte in Nederland.

U generalisteert, meneer. Niet iedereen gebruikt geweld.


Met 'ons' bedoelde ik alle Moslims in Nederland, in alle soorten en maten die er maar zijn en niet (alleen) de extremisten/radicalen etc.


Ps, strijdt Wilders/Ayaan dan met fatsoenlijke woorden?

28-04-2005, 18:58

Citaat door #soso#:
Dit houdt op wanneer Wilders misschien ook in de spiegel gaat kijken?? Hij heeft zich niet echt lief gemaakt bij bepaalde mensen.
Geen reden om iemand te gaan bedreigen.

28-04-2005, 20:51

Citaat door Lella_Roosje:

U generalisteert, meneer. Niet iedereen gebruikt geweld.


Met 'ons' bedoelde ik alle Moslims in Nederland, in alle soorten en maten die er maar zijn en niet (alleen) de extremisten/radicalen etc.


Ps, strijdt Wilders/Ayaan dan met fatsoenlijke woorden?
Niet iedereen gebruikt geweld nee. Maar er zijn naar mijn mening veel en veel te veel IDIOTEN die wel geweld propageren en die roepen dat Wilders en Ayaan een kopje kleiner gemaakt moeten worden.

En daarmee staat dat TUIG vele treden lager op de ladder van de beschaving dan Ayaan en Wilders, die nog nooit hebben geroepen dat er ook maar één extreme moslim of andersgezindte allochtoon "als een varken afgemaakt zou moeten worden".

Zij die geweld propageren en goedkeuren zijn net zo erg (en zo mogelijk nog erger) als diegenen die het geweld werkelijk toepassen.

28-04-2005, 20:56

Citaat door Lella_Roosje:

U generalisteert, meneer. Niet iedereen gebruikt geweld.


Met 'ons' bedoelde ik alle Moslims in Nederland, in alle soorten en maten die er maar zijn en niet (alleen) de extremisten/radicalen etc.


Ps, strijdt Wilders/Ayaan dan met fatsoenlijke woorden?
het zijn juist de extremen en de radicalen waartegen mensen als Ayaan en Wilders de strijd aanbinden. Zij zijn tegen de extreme islam.
Het zou de goedwillende moslims sieren als ze Ayaan en Wilders zouden helpen in de strijd tegen de extremistische gekken (wat zouden die twee raar opkijken als ze steun zouden krijgen uit de hoek van de goedwillende moslims).

Veel onwetenden beschermen de extremistische moslims door te roepen dat Ayaan en Wilders de Islam aanvallen. Maar als de extreme en kwaadwillende uitwassen van de Islam die Ayaan en Wilders bestrijden werkelijk de islam van 'ons' moslims is, dan zie ik het somber in voor dit land.

28-04-2005, 23:24

Citaat door luis_in_de_pels:
het zijn juist de extremen en de radicalen waartegen mensen als Ayaan en Wilders de strijd aanbinden. Zij zijn tegen de extreme islam.
Het zou de goedwillende moslims sieren als ze Ayaan en Wilders zouden helpen in de strijd tegen de extremistische gekken (wat zouden die twee raar opkijken als ze steun zouden krijgen uit de hoek van de goedwillende moslims).

Veel onwetenden beschermen de extremistische moslims door te roepen dat Ayaan en Wilders de Islam aanvallen. Maar als de extreme en kwaadwillende uitwassen van de Islam die Ayaan en Wilders bestrijden werkelijk de islam van 'ons' moslims is, dan zie ik het somber in voor dit land.
Helemaal mee eens

28-04-2005, 23:39

Citaat door luis_in_de_pels:
het zijn juist de extremen en de radicalen waartegen mensen als Ayaan en Wilders de strijd aanbinden. Zij zijn tegen de extreme islam.
Het zou de goedwillende moslims sieren als ze Ayaan en Wilders zouden helpen in de strijd tegen de extremistische gekken (wat zouden die twee raar opkijken als ze steun zouden krijgen uit de hoek van de goedwillende moslims).

Veel onwetenden beschermen de extremistische moslims door te roepen dat Ayaan en Wilders de Islam aanvallen. Maar als de extreme en kwaadwillende uitwassen van de Islam die Ayaan en Wilders bestrijden werkelijk de islam van 'ons' moslims is, dan zie ik het somber in voor dit land.
Wanneer dringt het nou eindelijk eens door dat dit onderscheid bedoeld wordt? Als dit besef doordringt hoeft geen enkele gewone moslim zich aangesproken of beledigd te voelen.

29-04-2005, 07:07


De signeersessie heeft inmiddels plaatgevonden en was een groot succes.

Blijkbaar zijn er toch de nodige mensen die het eens zijn met de aandacht die Wilders aan de dag legt voor de extreme uitwassen van de Islam.

29-04-2005, 08:24

Citaat door #soso#:
Dit houdt op wanneer Wilders misschien ook in de spiegel gaat kijken?? Hij heeft zich niet echt lief gemaakt bij bepaalde mensen.
Dus jij vindt het logisch dat Paagman een dreigbrief ontvangt omdat Wilders bij sommige mensen niet 'geliefd' is?
Het was er een drukte van jewelste ,GELUKKIG IS NIET IEDEREEN BANG VOOR GESTOORDE RELI-FANATEN.

29-04-2005, 13:44

Citaat door luis_in_de_pels:
het zijn juist de extremen en de radicalen waartegen mensen als Ayaan en Wilders de strijd aanbinden. Zij zijn tegen de extreme islam.
Het zou de goedwillende moslims sieren als ze Ayaan en Wilders zouden helpen in de strijd tegen de extremistische gekken (wat zouden die twee raar opkijken als ze steun zouden krijgen uit de hoek van de goedwillende moslims).

Veel onwetenden beschermen de extremistische moslims door te roepen dat Ayaan en Wilders de Islam aanvallen. Maar als de extreme en kwaadwillende uitwassen van de Islam die Ayaan en Wilders bestrijden werkelijk de islam van 'ons' moslims is, dan zie ik het somber in voor dit land.
Nee, ik geloof dat Wilders 'ons' (ALLE Moslims) liever ziet gaan dan komen (ook de zogenaamde goedwillende Moslims).

Pagina's : [1] 2 3