Bekijk volle/desktop versie : complimenten van een vrouw



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

02-11-2016, 14:41
ik krijg vaak, laten we zeggen regelmatig complimenten van dames over mijn appearance...
soms getrouwde vrouwen, soms vrijgezelle vrouwen....
ik zoek er nooit wat achter...
en vind vaak van de vrouwen van wie ik complimenten krijg niet aantrekkelijk
dus laat ik het maar voor wat het is..

maar dan vraag ik me af...
waarom ben ik dan nog single als ik goed eruit zie?
tenminste als ik de vrouwen/collega's moet geloven...

ik vraag mij oprecht af
waarnaar zoeken de vrouwen van tegenwoordig in een man?

laatst zei een vrouw tegen mij:
ik heb hoge eisen

ik vraag mij af...wat willen ze met al dat hoge eisen bereiken eigenlijk in een tijdelijk leventje die al rap en snel gaat?

02-11-2016, 14:58


die lelijke wijfe vinden al gauw iemand aantrekkelijk omdat ze dat zelf niet zijn. bovendien zijn ze niet erg kieskeurig.

knappe mooie meisjes vinden iemand niet zo gauw knap. Ze vergelijken met zichzelf of met een knappe broer ofzo en dan lijkt iedereen voor hun lelijk.

02-11-2016, 15:25
je mag zoveel eisen hebben als dat je wilt, eens liefde het hart treft vergeet je alles

02-11-2016, 15:26
Echt een westerse opmerking. Vetrouw op Allah en wees een echte man, dan zul je al gauw niet meer single zijn.

02-11-2016, 15:30


Misschien zeggen ze het uit aardigheid en bedoelen ze er niks mee, of je bent moeilijk te benaderen. ofzo.

02-11-2016, 15:45
Ik snap ni hoe je aan een man zegt je bent leuk...en hoge eisen izan...das om stoer te doen en interessant zehma...terwijl ze hipeloos zijn en uiteraard niet aantrekkelijk...ieuwww

02-11-2016, 15:54
Als ik moet afgaan op je reacties hier snap ik het wel. Ik kan geen uitspraak doen over je uiterlijk.

02-11-2016, 16:32
zeggen ze vast ook tegen andere mannen je hebt ook vrouwen die zeggen van jou houd ik echt

terwijl ze al meerdere vriendjes heeft gehad hoe zat het daar dan mee??

laat je niet verleiden door woorden .

02-11-2016, 16:39
hartevol jij mag dan wel zo verbitterd zijn maar het is een vrouw haar recht om van iemand anders te houden wanneer jij niet geschikt bent

02-11-2016, 17:04
hahahahahaa yeah right a xxxxxe jamjam

02-11-2016, 17:05

Citaat door SheilaLove:
hartevol jij mag dan wel zo verbitterd zijn maar het is een vrouw haar recht om van iemand anders te houden wanneer jij niet geschikt bent
hallo gelukkig getrouwde bekeerling uhhhh gefrustreerde gescheiden marokkaanse uhhhh vrouw die nooit relatie heeft gehad muhaahahahahahahaa

02-11-2016, 17:06
samir ik weet wel dat jij de manvankelly bent maar ik kan er niks aan doen als jij de dingen anders leest dan wat er staat, je moet meer vragen stellen en minder oordelen

02-11-2016, 17:07


Je wordt met de dag gekker.

02-11-2016, 17:15

Citaat door SheilaLove:
samir ik weet wel dat jij de manvankelly bent maar ik kan er niks aan doen als jij de dingen anders leest dan wat er staat, je moet meer vragen stellen en minder oordelen
Je bent zelfs zo gek in je leugens dat je je denkbeeldige ''man'' naar mij wil refereren. Dus jij speelde bekeerde Kelly? kk ziek ben je in je kop. Maar nu ben je toch gewoon een gefrustreerde gescheiden marokkaanse vrouw? Of ben je onaangeraakte Halima die zoekt naar een vrome man

02-11-2016, 17:17

Citaat door AsalRifiyyah:
Je wordt met de dag gekker.
Het is een lelijke plakkende xxxxxe, wat verwacht je dan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6