Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft binnen 6 maanden plannen nog mogelijk?



31-10-2016, 23:11
Tegenwoordig moet jeje bruiloft al plannen voordat je hand wordt gevraagd. Ik wil een mooie zaal, magnifique, arabia catering, sally fotograaf maar volgens mij moet ik maar in 2018 trouwen wil ik dat op een vrijdag of zaterdag realiseren.

Iemand tips ik wil bijv. niet op een woensdag trouwen en ook niet in de zomervakantie periode, het liefst voor juli.
Hoelang van te voren moesten jullie bovenstaande diensten boeken op een vrij of zaterdag.

Dankjulliewel dames

31-10-2016, 23:48


Mijn tip? Gewpon meteen eraan beginnen.

Vraag het na bij de diensten zelf, meid. Pick a date. Ga ze één voor één af en zoek zo de meest matchende vrijdag/zaterdag.

01-11-2016, 09:57
Ik heb dat probleem ook, wil graag in mei, maar klinkt erg dichtbij, moet nog huis inrichten, wettelijk trouwen etc.. dan kom je gauw in september

01-11-2016, 19:03

Citaat door Speentje:
Ik heb dat probleem ook, wil graag in mei, maar klinkt erg dichtbij, moet nog huis inrichten, wettelijk trouwen etc.. dan kom je gauw in september
Wat een onzin. Wettelijk trouwen kan binnen twee weken tenzij je gratis wil trouwen ja, wordt je op een wachtlijst gezet.

Huis inrichten heb je ook geen halfjaar voor nodig. De basisdingen heb je zo af, de rest vul je later gewoon aan.

Tenzij jullie financiële redenen hebben om te wachten natuurlijk, maar dat is een ander verhaal.

02-11-2016, 10:13


ik heb nog voldoende plek in 2017 je kan contact opnemen.

02-11-2016, 13:47
Als je een weddingplanner zoekt hoor ik het graag!

02-11-2016, 19:01

Citaat door Shopverslaafde:
Wat een onzin. Wettelijk trouwen kan binnen twee weken tenzij je gratis wil trouwen ja, wordt je op een wachtlijst gezet.

Huis inrichten heb je ook geen halfjaar voor nodig. De basisdingen heb je zo af, de rest vul je later gewoon aan.

Tenzij jullie financiële redenen hebben om te wachten natuurlijk, maar dat is een ander verhaal.
Ja, echt he heb echt gelachen om deze reactie. Zaal moet je tegenwoordig echt wel een jaar van tevoren aanbetalen. Huis zoeken en inrichten heb je dan nog een jaar de tijd voor.
Kifesh met die autistische gedachte van jullie: eerste HUISJE (blegh) inrichten en dan plannen

02-11-2016, 20:53
Mocht het zo ver zijn, dan kun je voor uitnodigingskaartjes bij mij terecht. Liefs, Lovely Cards

02-11-2016, 22:00
Voor een taart kan je mij pm sturen