Bekijk volle/desktop versie : Outlet store H&M/ Den Haag



28-04-2005, 11:49
Hallo allemaal,

Onlangs hoorde ik van een vriendin dat er in Den-Haag een outlet store van de H&M is gevestigd. Wie kan mij vertellen waar deze H7M precies zit.

Alvast bedankt voor de antwoorden dames en heren.

28-04-2005, 11:54



Citaat door Nessie 1:
Hallo allemaal,

Onlangs hoorde ik van een vriendin dat er in Den-Haag een outlet store van de H&M is gevestigd. Wie kan mij vertellen waar deze H7M precies zit.

Alvast bedankt voor de antwoorden dames en heren.
Die zit tegen over de Bijenkorf naast de Kruidvat, onder een sportcentrum of zo!

28-04-2005, 11:55

Citaat door 18041980:
Die zit tegen over de Bijenkorf naast de Kruidvat, onder een sportzaak of zo!
Bedankt weet je ook of ze daar leuke kleding hebben of moet je zoeken?

28-04-2005, 12:02
Als ik jouw was zal ik daar maar niet heen gaan. Ze hebben alleen maar mooie kleding in de ochtend. De meeste marokkanen en turken staan daar al om 9 uur of eerder. Het is als ware of ze nog nooit kleding hebben gezien. Ik ben daar zelf 1 keer geweest, maar helaas was alles weg. De mensen daar gunnen je niets ze nemen niet een 1 ding mee nee hoor alles moet van de rek af en ja dan blijft er niets voor je over zo erg is dat. Ik schaam er echt voor hoe ze daar vertonen.

28-04-2005, 12:33


ik ben daar 1x geweest en vond er niks aan. M'n zusje daar'en tegen kwam met zakken vol! en die was daar in de middag geweest, dus niet alleen in de ochtend kan je slagen..

28-04-2005, 12:58

Citaat door Samira_C:
Als ik jouw was zal ik daar maar niet heen gaan. Ze hebben alleen maar mooie kleding in de ochtend. De meeste marokkanen en turken staan daar al om 9 uur of eerder. Het is als ware of ze nog nooit kleding hebben gezien. Ik ben daar zelf 1 keer geweest, maar helaas was alles weg. De mensen daar gunnen je niets ze nemen niet een 1 ding mee nee hoor alles moet van de rek af en ja dan blijft er niets voor je over zo erg is dat. Ik schaam er echt voor hoe ze daar vertonen.
hmmmmmm helaas ik woon in Rotterdam dus als ik daar al om 09:00 uur moet zijn voor een blousje die maar 5 euro goedkoper is plus treinkaartje laat dan maar zitten.

29-04-2005, 15:15

Citaat door Samira_C:
Als ik jouw was zal ik daar maar niet heen gaan. Ze hebben alleen maar mooie kleding in de ochtend. De meeste marokkanen en turken staan daar al om 9 uur of eerder. Het is als ware of ze nog nooit kleding hebben gezien. Ik ben daar zelf 1 keer geweest, maar helaas was alles weg. De mensen daar gunnen je niets ze nemen niet een 1 ding mee nee hoor alles moet van de rek af en ja dan blijft er niets voor je over zo erg is dat. Ik schaam er echt voor hoe ze daar vertonen.
je hebt groot gelijk...ben een keer geweest en ik schaamde me echt voor de Marokkanen daar...dat zijn dus moeders met kinderen en ijaab maar hun gedrag wallah echt geen stijl. sommige mensen denken dat moslim zijn de hoofddoek en lange jas is en basta. Ik heb toen mensen aangesproken maar ze keken me echt aan van...wat nou...enfin daar ga ik nooit meer heen