Bekijk volle/desktop versie : Zijn er leuke wedstrijden vandaag ?



30-10-2016, 11:05
Welke gaan jullie kijken ?

30-10-2016, 12:47


voor een cl week zijn altijd alle leuke wedstrijden op zaterdag. dalijk feijenoord - heerenveen

30-10-2016, 12:50

Citaat door Vicious:
voor een cl week zijn altijd alle leuke wedstrijden op zaterdag. dalijk feijenoord - heerenveen



Daar heb je gelijk in ...Feyenoord - Heerenveen kan een leuke wedstrijd worden ...ik was net Eibar - Villareal aan het kijken..het is rust...het staat 0-1 voor Villareal ..best een leuke wedstrijd ...ik heb zo net naar eredivisie geschakeld en ik zag Mokhtar van Zwolle uitvallen met hamstering blessure.....jammer man ...hij was hun beste man van Zwolle ..hij was in vorm....Trouwens ze spelen een streekdefby..altijd beladen die wedstrijd tussen Zwolle en Go Ahead Eagles

30-10-2016, 12:52
Voor de Marokkanen kan de wedstrijd Southampton-Chelsea interessant zijn

30-10-2016, 12:57


Boufal vs Chelsea!

30-10-2016, 12:59

Citaat door LaasteGeruchten:
Daar heb je gelijk in ...Feyenoord - Heerenveen kan een leuke wedstrijd worden ...ik was net Eibar - Villareal aan het kijken..het is rust...het staat 0-1 voor Villareal ..best een leuke wedstrijd ...ik heb zo net naar eredivisie geschakeld en ik zag Mokhtar van Zwolle uitvallen met hamstering blessure.....jammer man ...hij was hun beste man van Zwolle ..hij was in vorm....Trouwens ze spelen een streekdefby..altijd beladen die wedstrijd tussen Zwolle en Go Ahead Eagles
begin checkte ik alles van pec vanwege de marokkanen maar voornamelijk vanwege mastour. je kan iemand langzaam brengen maar ron jans overdrijft echt met hem

30-10-2016, 13:05

Citaat door flipm0de:
Voor de Marokkanen kan de wedstrijd Southampton-Chelsea interessant zijn

Deze ga ik zeker kijken

30-10-2016, 13:08

Citaat door Vicious:
begin checkte ik alles van pec vanwege de marokkanen maar voornamelijk vanwege mastour. je kan iemand langzaam brengen maar ron jans overdrijft echt met hem
Ik kan Ron Jans wel begrijpen ...als hij boven in mee draaide dan zou Mastour zeker speelminuten krijgen maar omdat hij te wening punten heeft is hij vechtvoetbal aan het voetballen om punten te pakken..ik verwacht Mastour na de winterstop dat hij speelminuten krijgt ...ik bennfan van Mastour maar punten pakken gaan voor

30-10-2016, 13:58
Ik heb PEC niet echt gevolgd maar zegt Jans wat over Mastour? Het is toch raar dat zo'n groot talent helemaal niet aan de bak komt. Misschien dat hij op de training gewoon niet weet te overtuigen?

30-10-2016, 14:21
Zoek die topic op over mastour toen ie naar malaga ging. De nieuwe Messi