Bekijk volle/desktop versie : Een kind doet de (af)was..



30-10-2016, 08:47
Ik hielp vroeger weleens thuis mee door te afwassen, soms stond er een gulden tegenover. Een keer was er een berg afwas en ik had er geen zin in. Maar een gulden kon ik ook natuurlijk niet laten lopen.

Ik heb uiteindelijk alles in zo'n grote marmita pan verstopt die ik altijd voor mijn moeder liet als ik afwaste. Deksel erop en klaar was ik.

Mijn moeder kon er gelukkig wel om lachen toen ze later de verrassing in de pan ontdekte.

Wat voor streken halen jullie boefjes van deze tijd uit?

06-11-2016, 08:07


Maa chaa Allah.

Blijkbaar hebben jullie allemaal brave kinderen die nooit streken uithalen?

Hebben jullie zelf nog wat kattenkwaad uitgehaald in jullie jonge jaren of ben ik het enige boefje op deze site vol nerds..

02-01-2017, 15:24
Mijn kids en ik weet ook precies wie van de 5, pakken weleens stiekem iets te snoepen en verstoppen het papiertje dan onder de wc borstel... dan zeg ik altijd: en wie denk je dat hier thuis de wc's schoonmaakt? Stop het dan gewoon in de prullenbak als je wil dat ik er niet wachter kom.

1 van mijn dochters dacht me een keer te helpen door een hele fles wasverzachter in de wasmachine leeg te gieten.

Zelf verstopte ik als kind de broodkorstjes altijd achter de verwarming en goot ik maar al te graag een fles dreft door de gootsteen... ze hebben het dus niet van een vreemde.

20-02-2017, 12:01
De appel valt niet ver van de boom dus.

Als ze nog zo simpel en naïef stout zijn is het leuk. Probleem is als ze echt geniepig gaan worden en alles bij elkaar gaan liegen op een manier dat je er nooit achter komt.

Ik zat laatst met mijn zoontje van 3 en hij moest eerst een harde korst brood opeten voordat hij nieuwe kreeg. Na een aantal happen zie ik hem sneaky naar mij kijken. Ik deed alsof ik hem niet zag. Friemelde hij zijn brood weg achter zijn rug, stak zijn lege handjes braaf op "klaar!".

Ik heb het brood achter hem vandaan gehaald en hem een preek gegeven over het liegen. En een stalen gezicht opgezet, zodat hij me niet zag lachen.