Bekijk volle/desktop versie : Grote ruzie tussen Bosz en el Ghazi, el Ghazi weggestuurd!



Pagina's : [1] 2 3

28-10-2016, 21:04
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/699017/onrust-in-amsterdam-bosz-stuurt-el-ghazi-van-training-ajax.html

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=292421

28-10-2016, 21:06


En Ziyech en Nouri zullen snel volgen. Waarom begrijpen ze niet dat Ajax en Marokkanen niet samengaan! Zonde voor spelers als Ziyech. Die moest naar Feyenoord of PSV!

28-10-2016, 21:08
Dit is heerlijk



Mijn voodo werkt perfect op die landverraders

28-10-2016, 21:13

Citaat door _yassir_:
En Ziyech en Nouri zullen snel volgen. Waarom begrijpen ze niet dat Ajax en Marokkanen niet samengaan! Zonde voor spelers als Ziyech. Die moest naar Feyenoord of PSV!
Ja man, als je als Marokkaan keuze hebt nooit naar ajax gaan. Voor El Ghazi en Nouri is anders die komen uit jeugd

28-10-2016, 21:14



Citaat door LaasteGeruchten:
Dit is heerlijk



Mijn voodo werkt perfect op die landverraders

28-10-2016, 21:14

Citaat door LaasteGeruchten:
Dit is heerlijk



Mijn voodo werkt perfect op die landverraders
Jij bent echt gestoord man. Los van je bullshit, ook Marokkanen die voor Marokko spelen/hebben gespeeld mislukken bij ajax.

28-10-2016, 21:14
ahhahhahhahah
De ellende is begonnen daar.

28-10-2016, 21:15

Citaat door Eenmans:
Ja man, als je als Marokkaan keuze hebt nooit naar ajax gaan. Voor El Ghazi en Nouri is anders die komen uit jeugd
Zelfs is het lastig man. Ze laten Nouri debuteren in de eerste omdat ze niet in hem heen kunnen. Anders zouden ze het nooit doen.

El Ghazi heeft een verleden bij Sparta ook als ik me niet vergis.

28-10-2016, 21:16

Citaat door _yassir_:
Zelfs is het lastig man. Ze laten Nouri debuteren in de eerste omdat ze niet in hem heen kunnen. Anders zouden ze het nooit doen.

El Ghazi heeft een verleden bij Sparta ook als ik me niet vergis.
Ook Nouri wordt verpest. Nee maar als je als jonkie van Sparta naar ajax kan, is ook anders he.

Kijk Ziyech heeft zijn eigen doodvonnis getekend.

28-10-2016, 21:17

Citaat door Eenmans:
Jij bent echt gestoord man. Los van je bullshit, ook Marokkanen die voor Marokko spelen/hebben gespeeld mislukken bij ajax.
El Hamdaoui en Boukhari die door zijn eigen aanhang werd uitgescholden en vernederd. Als ik er aan denk krijg ik echt een woede!

28-10-2016, 21:18

Citaat door Eenmans:
Ook Nouri wordt verpest. Nee maar als je als jonkie van Sparta naar ajax kan, is ook anders he.

Kijk Ziyech heeft zijn eigen doodvonnis getekend.
Dat vind ik echt verrot man. Zo een gruwelijke voeballer. Ook el Ghazi was dat grote talentje.. en kijk nu!

28-10-2016, 21:19

Citaat door _yassir_:
Dat vind ik echt verrot man. Zo een gruwelijke voeballer. Ook el Ghazi was dat grote talentje.. en kijk nu!
Verbaast dat veel het voor El Ghazi opnemen op voetbalzone, omdat NL international is?

28-10-2016, 21:19



Citaat door HelmondS:
ahhahhahhahah
De ellende is begonnen daar.
Was te verwachten bro. Jammer als het Ziyech ook gaat overkomen. Ik weet bijna zeker van wel. Bij een mindere periode zullen ze hem aanwijzen als zondebok.

28-10-2016, 21:19

Citaat door _yassir_:
El Hamdaoui en Boukhari die door zijn eigen aanhang werd uitgescholden en vernederd. Als ik er aan denk krijg ik echt een woede!
Vergeet niet hoe zij Aissati hebben vernederd.

28-10-2016, 21:21

Citaat door Eenmans:
Verbaast dat veel het voor El Ghazi opnemen op voetbalzone, omdat NL international is?
Denk het wel man. Dat laat ze zich nog een beetje inhouden haha .. Als hij voor Marokko speelde was het alleen haat. En dan had hij zeker zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld!

Pagina's : [1] 2 3