Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft door sihr het huwelijk niet kunnen proeven?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-10-2016, 08:05
Salaam alaikoem broeders en zusters

Deze onderwerp zal genoeg besproken zijn hier op deze forum. Het is iets als je er mee te maken hebt gehad en dat zijn er veel . Velen weten het niet eens dat ze daarmee worden beproefd. Ook zijn er broeders en zusters die ermee getroffen zijn wel in het huwelijk zijn getreden en ben heel benieuwd naar hen ervaringen en of het wel stand heeft gehouden met de kennis dat je van te voren wist dat je ermee getroffen bent.
Het is grote lijdensweg voor ieder die er mee getroffen zijn en inshaa weer van die zal diegene spoedig van worden verlost.

Ieder van ons beleefd het toch anders en het is ook van taboe om er over te hebben maar toch in grote lijnen zijn de symptomen hetzelfde en ben heel benieuwd naar de ervaring van broeders en zusters die er midden in en diegene die nog midden in het genezingsproces zitten.

Even voor de duidelijkheid zelfs broeders en zusters die machAllah heel bedreven met overgave praktiseren worden voornamelijk beproefd hiermee dus ieder kan hier mee te maken krijgen. Mijn ervaring hiermee is dat je bijna altijd pech waar je mee ook mee bezig mee bent .Je valt elke keer weer van die ladder af zodat je helemaal wordt uitgeput qua levensenergie. Maar elhamdullilah zal er een dag komen wanneer hiervan bevrijd worden of te weten komen hoe het precies zit.

Walaykoem salaam

27-10-2016, 12:51


Verdeel je post in drie delenndoor spaties te gebruiken. Niemaand leest het zo

27-10-2016, 13:54
bedankt voor de tip!

27-10-2016, 15:36
Misschien trouw je wel nooit omdat Allah dat zo voor je bepaald heeft. Mensen rennen vaak naar excuses zoals sihr. Kijk naar je leven en zie in wat je fout doet, sihr doet men niet zomaar. Dat is kennelijk hardstikke prijzig en dient keer op keer herhaalt te worden. Tegenwoordig hebben mensen zware crises hoor. Bedoel maar.

27-10-2016, 15:44



Citaat door romais:
Misschien trouw je wel nooit omdat Allah dat zo voor je bepaald heeft. Mensen rennen vaak naar excuses zoals sihr. Kijk naar je leven en zie in wat je fout doet, sihr doet men niet zomaar. Dat is kennelijk hardstikke prijzig en dient keer op keer herhaalt te worden. Tegenwoordig hebben mensen zware crises hoor. Bedoel maar.
Bedankt voor je waardevolle inzicht....volgende

27-10-2016, 21:01

Citaat door romais:
Misschien trouw je wel nooit omdat Allah dat zo voor je bepaald heeft. Mensen rennen vaak naar excuses zoals sihr. Kijk naar je leven en zie in wat je fout doet, sihr doet men niet zomaar. Dat is kennelijk hardstikke prijzig en dient keer op keer herhaalt te worden. Tegenwoordig hebben mensen zware crises hoor. Bedoel maar.
Dit is niet helemaal waar. Als een verliefde jinn in je gaat wonen (zonder dat iemand sihr bij je glheeft gedaan dan ka mn die verliefde jinn ervoor zorgen dat je niet komt te trouwen.

27-10-2016, 21:38
Je kan Sihr de schuld gaan geven of je kan je eigen verantwoordelijkheid nemen voor je falen.
Het is zo makkelijk om iets anders de schuld te geven of als oorzaak aan te wijzen dan zelf met de neus op de feiten gedrukt te worden.

Sihr bestaat. Ontken ik niet. Maar tegenwoordig (zeker als het om het huwelijk gaat) wordt alles met Sihr of djin of boze oog verklaard.
Terwijl de oorzaak heel wat anders kan zijn.
Mensen lopen met klachten 5 a 10 jaar rond zonder ooit de medische kanten hebben opgezocht waardoor ze dus hopeloos in een gat blijven hangen.

Je dient je af te vragen hoe je uberhaupt denk te weten dat het om sihr gaat? Hoe weet je dit. Wie heeft jou dit verteld en wat precies heb je gevonden dat je dit kan zeggen?

Soms willen we de verantwoordelijkheid des levens / realiteit niet inzien waardoor we dus continu ons zelf dingen aanpraten. Dan sihr dan boze oog dan een djin
Soubhana Allah op den duur wordt je ook echt zelf gek.

En nu heb je het over je huwelijk. Je doet sebab en het mislukt. Beteksnt dat dit sihr is? Als je getrouwd bent en je bent gescheiden betekent dat dit sihr is?
Waarom.gaan Marokkanen altijd naar sihr sihr.
Soms pas je niet bij elkaat en dan ga uit elkaar. Soms doe je onbewust iets waardoor je niet trouwt etc

Weet je hoeveel kufar getrouwd zijn? Kinderen hebben? Dus waarom zou jii het niet moeten krijgen dan als 'abd van Allah??

Ik denk dat als je echt klachten hebt dan dien je zowel de islamitische als medische kant dus psychopoog/medicatie op te zoeken voordat je überhaupt spreekt van een djinn of wat dan ook.
Anders is het gewoon een Tawwakul probleem. Geen vertrouwen in Allaah als je al denkt dat je keldert van de ladder als je iets wilt bereiken..maar dit is het leven. Ups en downs.

Het leven is een marathon en geen sprint
Sommige dingen gaan langzamer betekent niet dat er iets mis met je is.

Khayr in cha Allah

27-10-2016, 22:27
Alaykoem salaam,

Ik denk dat jij uit ervaringen advies wilt halen of enige handvaten. Maar waar het eigenlijk allemaal op neerkomt, is dat je niks zal overkomen zonder de wil van Allah. Ookal ben je beproefd met sihr, Allah kan alsnog voor je bepalen dat je wel trouwt. Zoals Allah ook bepaalt wanneer je zult genezen.

Vertrouw op Allah. De beproeving van sihr is al zwaar genoeg. Maak het niet erger door te doemdenken dat je nooit zult trouwen door de sihr. De sihr bepaalt dat niet, maar Allah.

Zet je in om te genezen, doe doe3aa voor genezing. En vraag Allah om te trouwen met een goede vrouw.

Moge Allah jou en alle zieke moslims genezen, en de lasten van elke moslim verlichten, ameen.

28-10-2016, 08:03
Wil jullie allen bedanken voor jullie waardevolle inzichten op dit aspect.Elhamdulillha is het Allah die alles bepaald. Ik praat mij mijzelf totaal niks aan. Was het maar zo gegaan dat ik mij eerder bewust was van de gebeurtenissen.In deze topic vroeg ik niet om meningen maar om ervaringen en om feiten,Vooral hoe het is om beproefd te zijn met sihr en getrouwd te zijn daar gaat het mij vooral om.
Ik wil ieder op hart drukken dat wat je niet hebt ervaren dat je daar geen oordeel over kunt hebben alleen als je naar de symptomen diegene heeft onze verstand te boven gaan.Vandaar zou ik graag broeders en zusters graag horen die ervaringen mee hebben......ghair in shaa Allah.

28-10-2016, 17:55

Citaat door nadorman:
Wil jullie allen bedanken voor jullie waardevolle inzichten op dit aspect.Elhamdulillha is het Allah die alles bepaald. Ik praat mij mijzelf totaal niks aan. Was het maar zo gegaan dat ik mij eerder bewust was van de gebeurtenissen.In deze topic vroeg ik niet om meningen maar om ervaringen en om feiten,Vooral hoe het is om beproefd te zijn met sihr en getrouwd te zijn daar gaat het mij vooral om.
Ik wil ieder op hart drukken dat wat je niet hebt ervaren dat je daar geen oordeel over kunt hebben alleen als je naar de symptomen diegene heeft onze verstand te boven gaan.Vandaar zou ik graag broeders en zusters graag horen die ervaringen mee hebben......ghair in shaa Allah.
Wat moeten wij daaronder verstaan. Wat bedoel je nou met je symptomen heel de tijd? En wat verwacht je nou van ons?

Zoals senna al zei, alles ligt in de handen van Allah. Als jouw gebeden niet verhoord worden ga na wat je fout doet in je leven en of je wel de juiste weg bewandeld.

28-10-2016, 18:42
Moge ALLAH u bijstaan broer.

28-10-2016, 19:45

Citaat door zonnn:
Moge ALLAH u bijstaan broer.
soukran broeder

28-10-2016, 19:47



Citaat door romais:
Wat moeten wij daaronder verstaan. Wat bedoel je nou m et je symptomen heel de tijd? En wat verwacht je nou van ons?

Zoals senna al zei, alles ligt in de handen van Allah. Als jouw gebeden niet verhoord worden ga na wat je fout doet in je leven en of je wel de juiste weg bewandeld.
De symptomen die bij sihr behoren.Het gaat mij om ervaringen van broeders en zusters die het graag willen uitwisselen zuster.

28-10-2016, 21:46

Citaat door nadorman:
De symptomen die bij sihr behoren.Het gaat mij om ervaringen van broeders en zusters die het graag willen uitwisselen zuster.
Niet alles is sihr. Marokkanen zeggen altijd sihr.

Ik kende een meid die steeds handvragingen kreeg van broeders. Maar telkens na de eerste ontmoeting waren ze spoorlooa verdwenen.
Volgens haar waa het sihr of boze oog. Maar ze is toch getrouwd en heeft een kind.

Mensen die niks meer van zichzelf laten horen na een ontmoeting of huwelijk voor een lange tijd of helemaal niet meer terug keren heet "Ghosting" een kenmerk die Narcisme beschrijft in relatie tot anderen.
Dus als iemand je laat zitten na een ontmoeting of midden in je verloving of huwelijk weet dan deze persoon heeft een kenmerk van een Narcist.

Vrijwel niks te maken met sihr. Dus als je ervaringen wilt dan is deze wel een ervaring van deze zuster.

29-10-2016, 02:10
Sommige reacties zijn echt van 0 procent toegevoegde waarde. Hij vraagt om ervaringen niets meer niets minder. Vermoeiend hoor.

@TS ik ken mensen die ermee te kampen hebben maar wel getrouwd zijn. Een ieder heeft andere symptomen de een wordt snel emotioneel en kan snel een druk voelen van hele normale dingen. De ander heeft moeite met het uiten van haar gevoel.

Sihr kan zeker een ieder raken en er zijn zoveel vormen en zoveel symptomen. Moge Allah een ieder die het heeft genezen en ons ervan behoeden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7