Bekijk volle/desktop versie : CDA’er Frans Jozef van der Heijden (78) met vrouw uit leven gestapt



Pagina's : [1] 2 3

25-10-2016, 11:17

Citaat door IBUPROFEN:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/26877404/__CDA_er_met_vrouw_uit_leven__.html
.

25-10-2016, 11:31



Citaat:
"De discussie over een zelfgekozen levenseinde staat nog steeds in het teken van de vraag of mensen, die menen dat zij hun leven hebben voltooid, dat leven ook mogen beëindigen" zo staat in de rouwadvertentie. "Alsof - in ons geval 53 jaar - samenleven in voor- en tegenspoed, maar vooral in liefde en geluk dan geen gewicht meer in de schaal legt bij de vraag dat leven ook samen te mogen beëindigen."

"Meest voor de hand ligt de vraag of mensen, die menen dat hun leven in groot lijden en last dreigt te eindigen (onder meer door ernstig aangetaste zorg), dat leven ook mogen beëindigen nu ze nog niet al te zeer lijden en in last voor zichzelf en anderen verkeren."
-

25-10-2016, 12:33
Heeft wel iets moois dit. Natuurlijk niet dat ze beide terminaal ziek waren, maar wel om dan samen eruit te stappen.

25-10-2016, 13:50

Citaat door corrie2:
Heeft wel iets moois dit. Natuurlijk niet dat ze beide terminaal ziek waren, maar wel om dan samen eruit te stappen.
Ja, romantisch.

25-10-2016, 14:42



Citaat door Neville:
Ja, romantisch.

Je geniet er alleen zo kort van.

25-10-2016, 14:49

Citaat door Dutchman98:
Je geniet er alleen zo kort van.


Voltooid leven brochure.

Prachtig.

25-10-2016, 15:42

Citaat door corrie2:
Heeft wel iets moois dit. Natuurlijk niet dat ze beide terminaal ziek waren, maar wel om dan samen eruit te stappen.
Samen, in voor en tegenspoed.

25-10-2016, 15:43

Citaat door Dutchman98:
Je geniet er alleen zo kort van.
Met een goed gevoel samen het leven uit, niet slecht, toch?

25-10-2016, 18:51
Kaarsen

Rode rozen.

Wijntje.

Let's go.

25-10-2016, 19:47
ik denk dat dit gewoon een moord was.. hij vermoord eerst zijn vrouw en daarna z'n zelf omdat ie niet gelukkig was met zijn leven en nam die gelijk haar ook mee..

25-10-2016, 20:31

Citaat door Djengiz:
ik denk dat dit gewoon een moord was.. hij vermoord eerst zijn vrouw en daarna z'n zelf omdat ie niet gelukkig was met zijn leven en nam die gelijk haar ook mee..
Beiden waren terminaal ziek ........

25-10-2016, 20:47

Citaat door Djengiz:
ik denk dat dit gewoon een moord was.. hij vermoord eerst zijn vrouw en daarna z'n zelf omdat ie niet gelukkig was met zijn leven en nam die gelijk haar ook mee..
Wederom een domme ondoordachte beredenering enkel gevoed uit een zeer bekrompen visie vanuit de religie.

Het is 2016, Nederland is een welvarend en tolerant land, waar men vele zaken gelukkig zelf mag bepalen.
Zonder enige inmenging van wie dan ook.

Maar ja, je comment begint ook met : "ik denk dat". En daar ging het al meteen fout.
Sommige mensen moeten denken aan een paard overlaten, een paard heeft vaker
een veel groter hoofd.

25-10-2016, 20:55



Citaat door Al-Mahdi:
Wederom een domme ondoordachte beredenering enkel gevoed uit een zeer bekrompen visie vanuit de religie.

Het is 2016, Nederland is een welvarend en tolerant land, waar men vele zaken gelukkig zelf mag bepalen.
Zonder enige inmenging van wie dan ook.

Maar ja, je comment begint ook met : "ik denk dat". En daar ging het al meteen fout.
Sommige mensen moeten denken aan een paard overlaten, een paard heeft vaker
een veel groter hoofd.
blanke familie drama wordt nooit als moord bestempeld in westerse landen.. en ja, het is mijn mening en ik denk zo.. jij denkt alleen wat jij te zien krijgt in je zion media.. dat is jouw heilige boek..

25-10-2016, 21:05

Citaat door Dutchman98:
Je geniet er alleen zo kort van.
Ze hebben hun hele leven van elkaar genoten en wilden niet gescheiden worden. Wie kan daar wat op tegen hebben?

25-10-2016, 21:08

Citaat door Moestuinafa:
Als we dit nu eens breder trekken, mensen die niets toevoegen aan de maatschappij hebben hun missie al voltooid en dus... stem Demonen 66. Geheel vrijwillig natuurlijk, en omdat ze niet helemaal 100% mag ook een door de rechter aangewezen voogd tekenen.

Volstrekte onzin wat je hier schrijft. Niemand wordt ergens toe gedwongen. In tegendeel, mensen worden er toe aangemoedigd om heel goed over hun besluit na te denken.

Pagina's : [1] 2 3