Bekijk volle/desktop versie : Koning Mohammed VI slaat op de trommel in Tanzania (video)



25-10-2016, 08:58
Op een video die gisteren op Youtube werd geplaatst is te zien hoe Koning Mohammed VI op een grote trommel slaat.

De video laat zien dat Koning Mohammed VI vakkundig op de trommel slaat in het gezelschap van zijn gastheer, de Tanzaniaanse president John Pombe Magufuli. Koning Mohammed VI is momenteel in Tanzania als onderdeel van zijn Oost Afrika toer.


[video=youtube;uqja9MLlm3k]https://www.youtube.com/watch?v=uqja9MLlm3k[/video]

25-10-2016, 14:07


dat noem je koning van Marokko die op trommel slaat schande even serieus ik heb nooit staats hoofd gezien die op trommel slaat

25-10-2016, 14:32
Deze koning van ons is egt raar bezig de laatste tijd,heb zn vader nooit op trommels zien slaan of op trouwfeesten van andere aanwezig zijn en zich belangrijker voelen dan het gehuwde echtpaar

25-10-2016, 14:37

Citaat door geen_hart:
dat noem je koning van Marokko die op trommel slaat schande even serieus ik heb nooit staats hoofd gezien die op trommel slaat
Dan heb je bush junior nog niet gezien tijdens zijn afrika tour .

25-10-2016, 19:28



Citaat door geen_hart:
dat noem je koning van Marokko die op trommel slaat schande even serieus ik heb nooit staats hoofd gezien die op trommel slaat
wat voor schande?
wat is er mis met een trommel?
toch beter op een trommel slaan, dan wat al die haters van daesh doen of niet die op weerloze burgers inslaan?

nee, M6 doet het niet slecht als staatshoofd.

25-10-2016, 23:52
Wat krijgen we morgen weer te lezen over jullie King beste redactie????.


26-10-2016, 01:00

Citaat door kenjouniet:
@bloembia, wil jij anders jouw interessant leven met ons delen ?
Nee man ik leid een simpel leven ...en helaas ik sla niet op trommels