Bekijk volle/desktop versie : Nichten die achter je rug om praten?



Pagina's : [1] 2

21-10-2016, 11:20
Meiden paar dagen terug ben ik er achter gekomen dat een nicht van mij met een andere nicht achter mij rug om praat op app,
ze zei kan je haar even appen via mij telefoon (mijn nicht de telefoon) en toen zag ik het hele gesprek ze was het blijkbaar vergeten.
ik had ze dus tijdje geleden wat verteld en daar zaten ze dus om te lachen op app enso.
anyway we zijn wel close en we doen best veel voor elkaar maar nu vraag ik me af of het allemaal wel echt is.
en voel me nu gewoon echt niet goed nu heb nu ook geen zin meer in ze, wie heeftzoiets ook zoiets mee gemaakt
en hoe ben je er mee omgegaan? ik kan natuurlijk niet zeggen heb gezien wat je tegen dr zei ofso..

21-10-2016, 11:26


dus je hebt berichten op jouw telefoon waarin ze over jou roddelen ?
meteen de berichten doorsturen naar de betreffende personen, en als text Allah swt openbaard alles. ik weet nu wie ik kan vertrouwen.

21-10-2016, 11:31

Citaat door Riannah:
dus je hebt berichten op jouw telefoon waarin ze over jou roddelen ?
meteen de berichten doorsturen naar de betreffende personen, en als text Allah swt openbaard alles. ik weet nu wie ik kan vertrouwen.
Nee zag het op haar telefoon want ze zei dat ik die nichtje even moest appen dat we aarn kwamen en toen zag ik het dat ze had over mij hadden ze was het blijkbaar vergeten dat ze over mij ge appt hadden

21-10-2016, 11:33

Citaat door Alleenvanjou:
Nee zag het op haar telefoon want ze zei dat ik die nichtje even moest appen dat we aarn kwamen en toen zag ik het dat ze had over mij hadden ze was het blijkbaar vergeten dat ze over mij ge appt hadden
jammer dat je niet wat printscreens hebt kunnen maken en door sturen naar je eigen app. dan had je bewijs in handen.
nu kun je er wel wat van zeggen maar dan krijg je toch van.. je hebt het verkeerd begrepen etc.
ik zou langzaam afstand van hun nemen en met mensen omgaan die wel 100% te vertrouwen zijn...

21-10-2016, 11:34



Citaat door Riannah:
jammer dat je niet wat printscreens hebt kunnen maken en door sturen naar je eigen app. dan had je bewijs in handen.
nu kun je er wel wat van zeggen maar dan krijg je toch van.. je hebt het verkeerd begrepen etc.
ik zou langzaam afstand van hun nemen en met mensen omgaan die wel 100% te vertrouwen zijn...
ja kon wel screens maken maar dan zou ze kunnen zeggen waarom kijk in mijn gesprekken, maar je hebt gelijk ik ga ze niks meer vertellen...

21-10-2016, 11:34
Waarom niet gelijk na het lezen die telefoon onder haar neus duwen en vragen om een verklaring. Achteraf gaan klagen en piekeren heb je niets aan.
Mohim nu weet je wat voor personen die 2 zijn.

21-10-2016, 11:40
Nu weet je dat je beter niet te open moet zijn met ze met niemand niet eigenlijk. Ik zou het hun niet vertellen dat is weer zoveel gedoe om onzin roddel.
Neem het als een zure pil in als 'les geleerd.'
Het blijven je nichten. Wees evenwichtig met contacten want een vriend kan je vijand worden en het tegenovergestelde is ook waar.

21-10-2016, 11:42

Citaat door Bint2:
Nu weet je dat je beter niet te open moet zijn met ze met niemand niet eigenlijk. Ik zou het hun niet vertellen dat is weer zoveel gedoe om onzin roddel.
Neem het als een zure pil in als 'les geleerd.'
Het blijven je nichten. Wees evenwichtig met contacten want een vriend kan je vijand worden en het tegenovergestelde is ook waar.
klopt als ik het zou zeggen, zou het een drama worden waar ik geen zin en tijd voor heb!
Dankjewel voor je advies!

21-10-2016, 11:55
Ik zal je eerlijk zeggen zit in een soortgelijke situatie. Nichten die echt zo gemeen zijn. Heb het volgehouden niks gezegd niks gezegd laat maar laat maar negeren en op een gegeven moment is de bom gebarsten. Ergens ben ik wel boos op mezelf dat ik me zo verlaagd heb om eerder niks erover te zeggen. Want nu is het voor mij zo ver dat ik denk van laat maar. Ik wil er niks meer mee te maken hebben initiatief komt altijd van mijn kant en nu ben ik er klaar mee. Ze zijn zich van geen kwaad bewust en doen dus alsof ik gewoon emotioneel en druk ben en dat het daarom komt. Dus mijn advies is beter zeg je gewoon van joh ik las dit en dit en vind het niet zo leuk dat je dat gedaan hebt. Op een normale manier want ik heb dat zolang verborgen gehouden en nu lijk ik soort van de onruststoker omdat ik dus met zoveel opgekropte frustraties zat dat ik het niet meer kon inhouden. Het zorgt gwn voor spanning die bij het bespreken al vergeten en vergeven kon zijn.

21-10-2016, 12:16
dat heb ik vaker mee gemaakt.
dat mensen in je gezicht lachen en achter je rug roddelen.het komt hard aan.
ik zeg het eerlijk gezegd wel zodat ze weten waarom ik me terug trek en afstand houd.
het gaat je ook heel veel energie kosten om nep te doen terwijl je pijn hebt van binnen.

21-10-2016, 12:29

Citaat door Magrebia-x:
Ik zal je eerlijk zeggen zit in een soortgelijke situatie. Nichten die echt zo gemeen zijn. Heb het volgehouden niks gezegd niks gezegd laat maar laat maar negeren en op een gegeven moment is de bom gebarsten. Ergens ben ik wel boos op mezelf dat ik me zo verlaagd heb om eerder niks erover te zeggen. Want nu is het voor mij zo ver dat ik denk van laat maar. Ik wil er niks meer mee te maken hebben initiatief komt altijd van mijn kant en nu ben ik er klaar mee. Ze zijn zich van geen kwaad bewust en doen dus alsof ik gewoon emotioneel en druk ben en dat het daarom komt. Dus mijn advies is beter zeg je gewoon van joh ik las dit en dit en vind het niet zo leuk dat je dat gedaan hebt. Op een normale manier want ik heb dat zolang verborgen gehouden en nu lijk ik soort van de onruststoker omdat ik dus met zoveel opgekropte frustraties zat dat ik het niet meer kon inhouden. Het zorgt gwn voor spanning die bij het bespreken al vergeten en vergeven kon zijn.
Herkenbaar, maar als je eenmaal weet dat die personen zo zijn dan trek je het niet meer zo fel aan. In het begin is het nog moeilijk om de emoties van frustratie etc los te laten. In elke mens schuilt nu eenmaal een vriend en een vijand in 1. Je houding is het enige dat je kunt veranderen.

21-10-2016, 13:33
Ik heb precies het zelfde meegemaakt. Ik heb wel screenshot gemaakt. Het ging niet om mij maar om mijn zusje en mijn zusje was ziek. Dus ik werd erg verdrietig. Ik had allang al een vermoeden dat mijn nichtje niet te vertrouwen was maar ik was ouder en zag het Door de vingers . Maar het moment dat er iemand over je zusje gaat praten terwijl we in een hele moeilijke periode zaten dat was de druppel. Ik heb alles naar haar toe gestuurd en verteld dat ik haar nooit meer wil zien. Ik heb het niet netjes gehouden heb dat bewijs ook mee gestuurd en alles wat ze ervoor heeft gedaan heb ik verteld. En nu ben ik hmdl af van een schijnheilig mens. Ik ben opgevoed dat familie alles is . Maar in werklijkheid is familie niets. Het moment dat er een feest is. Is iedereen er om te vreten. Maar het moment dat je een moeilijke periode hebt zie je niemand.

21-10-2016, 13:58


Daarom zeg ik altijd de enige die je kan vertrouwen en de beste voor je wilt is je moeder en zussen. De rest is diep van binnen schijnheilig.

21-10-2016, 14:13
als er geen vertrouwen meer is, is er gewoon niks meer.
vraag je zelf af of je daar nog je kostbare tijd en energie in zo'n band wilt verspillen.
erg jammer dat familie zo met elkaar om gaat.
maar ja gelukkig ben je er achter gekomen.

familie kan je tegenwoordig het beste op afstand houden, als je close word komen er alleen maar teleurstellingen lijkt wel.
je weet nu in ieder geval dat je zeker niet de enige bent met die ervaring.

22-10-2016, 00:13
Been there done that. Mijn nichten zijn mijn grootste vijanden, de dag dat ik afstand van ze nam keerde de rust in mijn leven terug.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Pagina's : [1] 2