Bekijk volle/desktop versie : Oude Marokkaanse man krijgt pak slaag na zoenpoging (video)



Pagina's : [1] 2 3

19-10-2016, 13:44
Een video verschenen op sociale netwerken domineert het Marokkaans nieuws.





In de video is te zien dat een oudere man in de Rif-regio normaal naast een vrouw staat te praten als hij plots om zich heen kijkt en de vrouw probeert te zoenen. Ook grijpt hij haar beet. Hij rekende echter niet op een terug vechtende vrouw, die hem er met een stok flink van langs geeft. Op dat moment filmde iemand van binnen het hele tafereel. Dat kan wijzen op het feit dat het vaker gebeurde en de vrouw rekende op een poging.

Het is voorlopig echter gissen naar de ware toedracht en de relatie tussen het tweetal. Ook heeft de Marokkaanse pers nog geen signalen ontvangen over mogelijke aangifte wegens aanranding, poging tot seksueel misbruik of vanuit de man wegens mishandeling.

PAS OP: VIDEO BEVAT GEWELD EN KAN AANSTOOTGEVEND ZIJN

[video=youtube;7tRPr7ukRaA]https://www.youtube.com/watch?v=7tRPr7ukRaA[/video]

19-10-2016, 13:51


Dit filmpje heb ik paar dagen geleden op FB gezien ....sommige zgn mannen hoe ouder ze worden hoe hitsiger ze zijn ....tfoe

Maar heb genoten van al die klappen die hij kreeg ...Zijn verdiende loon .....eh vieze ouwe mafkees .......alleen jammer dat er een kind bij was ....kids horen dit soort geweld niet te zien


Laten we hopen dat ie van deze pijnlijke ervaring wat heeft geleerd

19-10-2016, 14:08
Op het laatste zegt ze nach tamghat ouar9az. Wat moet die oude zak van haar wayaaw.

Tfoe zoveel walgelijke venten lopen er rond.

19-10-2016, 14:11

Citaat door Dikra_m.:
Op het laatste zegt ze nach tamghat ouar9az. Wat moet die oude zak van haar wayaaw.

Tfoe zoveel walgelijke venten lopen er rond.
Haha sommige hebben echt zero respect voor vrouwen
Of je nou single bent of getrouwd ...jagen zullen ze altijd doen
Ewa hier dan. ...ze heeft hem helemaal gesloopt met die stok

....

19-10-2016, 14:13


Verdiende loon, hij had meer moeten krijgen.
Maar het gehuil van dat kindje op de achtergrond gaat door merg en been, pfff, zo triest dat t zich voor haar ogen heeft afgespeeld.

19-10-2016, 14:14
Iwa Lahyhdik, layhdik... Vieze ouwe snoeperd...
Die gestoorde vrouw kan wel goede Lowkicks geven..

19-10-2016, 14:18
Gestoord hoezo??
Wat is er gestoord aan haar?
Ze is een heldin.
Ik pleit voor gratis zelfverdedigingscursussen voor vrouwen in rif en eigenlijk overal ter wereld.
Liefst ook nog wapentraining ter zelfverdediging tegen gore smeerlappen, want ze zijn niet allemaal zo oud als deze, een hoop hufters komen er maar al te vaak mee weg.

19-10-2016, 14:35
Iemand die z'n zelfbeheersing kwijt raakt is in mijn ogen gestoord!!! Houd op z'n minst rekening met dat kleine meisje die aan het huilen is! Maar nee hoor, mevrouwtje gaat gewoon door met meppen..

19-10-2016, 14:38
en in de moskee moet deze man zeker een brave imam voorstellen

19-10-2016, 14:58
wie hier berbers is weet heel goed wat die vrouw zegt in begin ze zegt: ''isgoed kom'' er is hier meer aan de hand

19-10-2016, 15:10

Citaat door Rachid899:
wie hier berbers is weet heel goed wat die vrouw zegt in begin ze zegt: ''isgoed kom'' er is hier meer aan de hand
Dacht ik ook, na het voor een tweede keer bekeken te hebben.

Scenario leek meer op iets als een poging tot vergiffenis vragen, het hoofd kussen is normaal en vaak gepaard met "Allahydiek". Hij rende ook niet weg meteen naar zijn "zoen poging" noch raakte hij haar aan op plaatsen die niet kunnen. Sterker nog, hij bleef staan en incasseerde de slagen terwijl hij allahydiek riep.

Voor de rest, het gebrek van aangifte van beide kanten maakt dit scenario welzeker plausibel.

19-10-2016, 15:30

Citaat door Helios:
Dacht ik ook, na het voor een tweede keer bekeken te hebben.

Scenario leek meer op iets als een poging tot vergiffenis vragen, het hoofd kussen is normaal en vaak gepaard met "Allahydiek". Hij rende ook niet weg meteen naar zijn "zoen poging" noch raakte hij haar aan op plaatsen die niet kunnen. Sterker nog, hij bleef staan en incasseerde de slagen terwijl hij allahydiek riep.

Voor de rest, het gebrek van aangifte van beide kanten maakt dit scenario welzeker plausibel.
je hoeft geen sherlock holmes te zijn om de signalen van poging tot misbruik te herkennen..

1, hij bereide zich voor met wat ie zijn handen had weg te stoppen
2, hij keek eerst om zich heen voordat ie wilde toeslaan
3, zijn hand ging wel degelijk naar haar kont 0:07

19-10-2016, 15:49



Citaat door ilovesoap:
Gestoord hoezo??
Wat is er gestoord aan haar?
Ze is een heldin.
Ik pleit voor gratis zelfverdedigingscursussen voor vrouwen in rif en eigenlijk overal ter wereld.
Liefst ook nog wapentraining ter zelfverdediging tegen gore smeerlappen, want ze zijn niet allemaal zo oud als deze, een hoop hufters komen er maar al te vaak mee weg.
"Ik pleit voor gratis zelfverdedigingscursussen voor vrouwen in rif en eigenlijk overal ter wereld.
Liefst ook nog wapentraining ter zelfverdediging tegen gore smeerlappen, want ze zijn niet allemaal zo oud als deze, een hoop hufters komen er maar al te vaak mee weg."

Ben ik het helemaal mee eens!


19-10-2016, 17:15
Die vrouw heeft hem goed aangepakt .

19-10-2016, 17:16

Citaat door Djengiz:
en in de moskee moet deze man zeker een brave imam voorstellen
Zal hij dan ook een travestiet uitnodigen tijdens de iftar in de ramadan .

Pagina's : [1] 2 3