Bekijk volle/desktop versie : waar zijn die Mahrez fans ....tot nu toe 0 assist tijdens competitie



18-10-2016, 23:52
1 schamele goaltje
0 assist

Zelfs Amrabat doet het beter dan hem

19-10-2016, 01:25


Ewa bro check me win hahaha


19-10-2016, 10:33
Het feit dat hij speler van het jaar is geworden is al een grote grap...

19-10-2016, 10:52
G
Citaat door Keohprewtno:
Ewa bro check me win hahaha

Netjes hoor

Ik had gisteren bijna een klapper kunnen maken op 1 wedstrijd na 1850 euro door mijn neus geboord ..maar ik had well een kleine prijsje gewonnen van 145 euro

19-10-2016, 10:54



Citaat door MoMo2002:
Het feit dat hij speler van het jaar is geworden is al een grote grap...


Inderdaad

Nu hebben ze eigenlijk veel betere en sterke elftal dan vorige seizoen maar hij bakt er niksnvan ......zelfs bij die Polisario ratten elftal bakt hij er niks van

19-10-2016, 11:33
Des te meer in de CL, 4 goals en 2 assists. Ranieri focust nu daar op. Meer punten in CL dan PL, zegt genoeg. Tegen Chelsea maar 20 min gespeeld bv.

En die prijs mogen jullie een grap vinden. Die kreeg ie van spelers en coaches, belangrijker dan welke prijs ook.

Dus staak je scorebord analyse, kijk naar de omstandigheden als je objectief wil overkomen. Dat ben jij als huisracist namelijk niet LG.

19-10-2016, 12:27

Citaat door WorldFamous77:
Des te meer in de CL, 4 goals en 2 assists. Ranieri focust nu daar op. Meer punten in CL dan PL, zegt genoeg. Tegen Chelsea maar 20 min gespeeld bv.

En die prijs mogen jullie een grap vinden. Die kreeg ie van spelers en coaches, belangrijker dan welke prijs ook.

Dus staak je scorebord analyse, kijk naar de omstandigheden als je objectief wil overkomen. Dat ben jij als huisracist namelijk niet LG.
Hahahahah wat een smoes zeg ..hij focust op champions league ...ja hier doen zij het goed ..kijk wat voor tegenstanders zij hebben ..erger dan Fc Groningen ..dat hij daar paar inknalt komt door die zwakke tewms ...laat hij nu maar schitteren in de Premier League of in de volgende fase van Champions league

Ik ben helemaal geen huisracist ..dat ik Polisario ratten haat maakt mij niet tot een racist hoor

19-10-2016, 12:54

Citaat door LaasteGeruchten:
Hahahahah wat een smoes zeg ..hij focust op champions league ...ja hier doen zij het goed ..kijk wat voor tegenstanders zij hebben ..erger dan Fc Groningen ..dat hij daar paar inknalt komt door die zwakke tewms ...laat hij nu maar schitteren in de Premier League of in de volgende fase van Champions league

Ik ben helemaal geen huisracist ..dat ik Polisario ratten haat maakt mij niet tot een racist hoor
Jawel hoor, een racist ben je als je geen enkele Algerijn moet. Alles over 1 kam. Jij beoordeelt mensen per bulk ipv per stuk. Jij mag er natuurlijk een andere term voor verzinnen, maar dat verandert niks.

19-10-2016, 17:38

Citaat door WorldFamous77:
Jawel hoor, een racist ben je als je geen enkele Algerijn moet. Alles over 1 kam. Jij beoordeelt mensen per bulk ipv per stuk. Jij mag er natuurlijk een andere term voor verzinnen, maar dat verandert niks.
Je kunt er nie veel mee aanvangen. Wat ik nog erger vind, is dat de mods dit allemaal gewoon toelaten.

19-10-2016, 18:14

Citaat door WorldFamous77:
Jawel hoor, een racist ben je als je geen enkele Algerijn moet. Alles over 1 kam. Jij beoordeelt mensen per bulk ipv per stuk. Jij mag er natuurlijk een andere term voor verzinnen, maar dat verandert niks.
kunnen we ook over jou zeggen maar dan tegenover Marokkanen

19-10-2016, 18:47
K zei toch...

Hij en die andere gast wrden Michu 2.0..

1 seizoen vlammen volgende seizoen nergens te bekennen

19-10-2016, 19:09

Citaat door ibrahimovic10:
K zei toch...

Hij en die andere gast wrden Michu 2.0..

1 seizoen vlammen volgende seizoen nergens te bekennen
Heb ik ook zo vaak geroepen..hij is gewoon stront

19-10-2016, 19:10


Ligt ook aan de rest van het elftal wat minder draait in de PL.
In de CL doet ie het trouwens wel goed.