Bekijk volle/desktop versie : Sergio Ramos.



Pagina's : [1] 2

06-10-2016, 22:43
Bedankt voor het punten verspelen tegen Italië WK kwalificatie!
Goed gedaan man!
Ga zo door met dom verdedigen.

06-10-2016, 22:46


Geen dank jonge !

06-10-2016, 23:02
Hij verpest alles voor Spanje ...die moeten ze eruit schoppen ..laat hem lekker bij Real Madrid spelen..daar doet hij daat ook heel vaak

07-10-2016, 00:47
Als je op elke foutje gaat letten kun je elke week 10topics openen over barca. Wat een kinderachtig gedoe zeg.

07-10-2016, 01:03



Citaat door A_J:
Als je op elke foutje gaat letten kun je elke week 10topics openen over barca. Wat een kinderachtig gedoe zeg.
Wollahila, Ramos heeft heel de wedstrijd goed gespeeld en omdat zijn tegenstander wat te makkelijk gaat liggen, nadat hij wat risico neemt, is het ineens een slechte verdediger. Piqué is al jaren een lachertje.

07-10-2016, 01:31

Citaat door RealBlood:
Wollahila, Ramos heeft heel de wedstrijd goed gespeeld en omdat zijn tegenstander wat te makkelijk gaat liggen, nadat hij wat risico neemt, is het ineens een slechte verdediger. Piqué is al jaren een lachertje.
Ze noemen jou ook voor niks onzinblood daarom praat je ook altijd onzin.
Man man man. Meen je dit nou echt wat je zei dat Ramos heel de wedstrijd goed speelde vandaag tegen Italie en dat Pique al jaren een lachertje is?
Volg jou trouwens voetbal via livescore teletekstsupporter of draag je een Real bril? Ik neem aan de 2e.

07-10-2016, 01:33

Citaat door Wrongbet:
Ze noemen jou ook voor niks onzinblood daarom praat je ook altijd onzin.
Man man man. Meen je dit nou echt wat je zei dat Ramos heel de wedstrijd goed speelde vandaag tegen Italie en dat Pique al jaren een lachertje is?
Volg jou trouwens voetbal via livescore teletekstsupporter of draag je een Real bril? Ik neem aan de 2e.
ik denk allebei

07-10-2016, 01:35

Citaat door smooth_a:
ik denk allebei
Idd

07-10-2016, 01:37

Citaat door Wrongbet:
Idd

07-10-2016, 12:36
Pique speelde weer echt goed. Jammer van die domme fout van Ramos. Hij is al heel lang niet in vorm.

07-10-2016, 12:51

Citaat door RealBlood:
Wollahila, Ramos heeft heel de wedstrijd goed gespeeld en omdat zijn tegenstander wat te makkelijk gaat liggen, nadat hij wat risico neemt, is het ineens een slechte verdediger. Piqué is al jaren een lachertje.
Ramos is gewoon beter dan Pique dat is al jaren bekend, hij maakt alleen weleens een fout in de 16 maar dat wil alleen zeggen dat hij niet bang is om een overtreding te maken. Als je niet inziet dat Ramos beter dan Pique is, moet je echt nodig naar de opticien.

07-10-2016, 12:56

Citaat door A_J:
Ramos is gewoon beter dan Pique dat is al jaren bekend, hij maakt alleen weleens een fout in de 16 maar dat wil alleen zeggen dat hij niet bang is om een overtreding te maken. Als je niet inziet dat Ramos beter dan Pique is, moet je echt nodig naar de opticien.
Kom met onderbouwende argumenten waarin Ramos beter is dan Pique?
Ik zeg niet dat Ramos slecht is. Ik vind Ramos een topverdediger maar hij maakt zoveel fouten.
Beiden hebben topkwaliteiten. Maar Ramos beter dan Pique? Nee.

07-10-2016, 13:02


Wat maakt het uit,beide landen gaan tog het WK halen,1 automatisch nr 2 via een playoff,beide landen zijn al meer dan 40 jaar altijd aanwezig op een WK

07-10-2016, 13:07

Citaat door Wrongbet:
Kom met onderbouwende argumenten waarin Ramos beter is dan Pique?
Ik zeg niet dat Ramos slecht is. Ik vind Ramos een topverdediger maar hij maakt zoveel fouten.
Beiden hebben topkwaliteiten. Maar Ramos beter dan Pique? Nee.
Het zijn ook twee andere type verdedigers, maar in het algemeen vind ik Ramos beter en met name in de 1 tegen 1 duels. Pique komt snelheid te kort en is minder fel als Ramos vind ik.
Je kan Ramos wel vaak op fouten betrappen ja, dat klopt. Maar hij kan ook met een kopbal ervoor zorgen dat je 3 punten pakt.
Verder is Ramos ook sneller en sterker. Dat hij nu onder een vergrootglas ligt omdat hij dit vaker doet is dan even pech. Maar om nu bij elke fout hem af te kraken met zo een topic vind ik een beetje te ver gaan. Iedereen maakt fouten toch?

07-10-2016, 13:12

Citaat door A_J:
Het zijn ook twee andere type verdedigers, maar in het algemeen vind ik Ramos beter en met name in de 1 tegen 1 duels. Pique komt snelheid te kort en is minder fel als Ramos vind ik.
Je kan Ramos wel vaak op fouten betrappen ja, dat klopt. Maar hij kan ook met een kopbal ervoor zorgen dat je 3 punten pakt.
Verder is Ramos ook sneller en sterker. Dat hij nu onder een vergrootglas ligt omdat hij dit vaker doet is dan even pech. Maar om nu bij elke fout hem af te kraken met zo een topic vind ik een beetje te ver gaan. Iedereen maakt fouten toch?
1 tegen 1 duels maakt Ramos ook fouten net als Pique. Dus daarin beter dan Pique? Nee.
Ramos is idd wel sneller dan Pique, maar sterker dan Pique? Nee. Ik vind ze beide sterker.
Pique kan wel goed anticiperen en is intelligenter dan Ramos.
Pique kan ook ervoor zorgen dat je met de 3 punten wedstrijden wint. Dus onzin wat je nu zegt over Ramos kopbal alsof Pique dat niet kan doen.

Check deze aub. Heb je ooit Ramos dit zien doen tegen een snellere atleet speler als Bale of een andere type speler als Bale? Nee.
Kijk maar. http://https://www.youtube.com/watch?v=wGYA5cQteh4
Ramos zou hier een overtreding maken penalty plus kaart. Pique is hierin goed in beter dan Ramos.

Pagina's : [1] 2