Bekijk volle/desktop versie : Schaamteloze homo's opgepakt in Casablanca



Pagina's : [1] 2

05-10-2016, 16:15
Twee homoseksuele mannen zijn in Casablanca gearresteerd toen ze naakt in een kleine taxi op heterdaad werden betrapt.

De twee homo's mogen van geluk spreken dat agenten het tweetal betrapten en niet buurtbewoners. Assabah meldt vandaag dat de twee compleet werden verrast door oplettende agenten toen ze afgelopen zaterdag in een taxi zaten. De politie greep snel en efficiënt in om de boel niet te laten escaleren. Agenten weten dat er over het algemeen niet al te tolerant wordt omgegaan met personen die op welke manier dan ook geen respect hebben voor de buurt.

De twee kozen voor een plek dichtbij bewoond gebied om volledig naakt seksuele daden te begaan met iemand van hetzelfde geslacht, iets dat strafbaar is in Marokko. De politie drong er bij de mannen op aan om zich aan te kleden alvorens ze werden meegenomen.

Het blijkt te gaan om een 35-jarige taxichauffeur en een man van 29 jaar. Ze ontmoetten elkaar op Corniche Ain Diab en hadden afgesproken om wat tijd door te brengen samen. Tijd doorbrengen zullen ze de komende periode achter de tralies moeten doen.

05-10-2016, 17:44


Hete passie in de taxi.

05-10-2016, 17:45
Smerige beesten

05-10-2016, 18:40
[QUOTE=Redactie;131553087]Twee homoseksuele mannen zijn in Casablanca gearresteerd toen ze naakt in een kleine taxi op heterdaad werden betrapt.

De twee homo's mogen van geluk spreken dat agenten het tweetal betrapten en niet buurtbewoners. Assabah meldt vandaag dat de twee compleet werden verrast door oplettende agenten toen ze afgelopen zaterdag in een taxi zaten. De politie greep snel en efficiënt in om de boel niet te laten escaleren. Agenten weten dat er over het algemeen niet al te tolerant wordt omgegaan met personen die op welke manier dan ook geen respect hebben voor de buurt.

De twee kozen voor een plek dichtbij bewoond gebied om volledig naakt seksuele daden te begaan met iemand van hetzelfde geslacht, iets dat strafbaar is in Marokko. De politie drong er bij de mannen op aan om zich aan te kleden alvorens ze werden meegenomen.

Het blijkt te gaan om een 35

Dus een hetrostel in deze toestand was wel oke?

05-10-2016, 18:43


Nee ook een gezonde heterostel in die toestand was niet oke

05-10-2016, 23:39
Allah igliha sal3a

06-10-2016, 02:24
Get a room!


Nee, even serieus. Seks op openbaar terrein is gewoon NOT done. Vroeger had je weleens van die pubers die in de bosjes gingen ketsen, dat was ook walgelijk.

06-10-2016, 13:18
Eigenlijk bizar dat het artikel het over homo''s heeft ipv gewoon een stelletje. Alsof sex in het openbaar daar schadelijker ik word.

06-10-2016, 19:22
Het kan me geen moer schelen wie wat doet qua hun seksleven, zolang ik maar met rust gelaten word. Hou het alsjeblieft prive. Maar nu we het toch over hebben, stel dat er een kind erbij was en dat ie die twee buttpirates bezig zag... Ik bedoel ik haat de homo's niet, maar het is gewoon niet natuurlijk. En mijn gedachtengang heeft niks te maken met een bepaalde geloofsovertuiging. Om eerlijk te zijn beschouw ik mezelf meer als een atheist dan een Moslim, maar ik heb wel een Islamitische achtergrond.

07-10-2016, 04:54
"De politie drong bij de mannen aan zich aan te kleden alvorens ze werden meegenomen"

Hier in nederland werden ze naakt meegenomen over verdorven gesproken

07-10-2016, 09:13
Goed dat die pedos van straat zijn dat gespuis hoort zich te gedragen en inderdaad ze hebben geluk dat ze door de politie zijn opgepakt .

07-10-2016, 11:47

Citaat door Pharaoh:
Het kan me geen moer schelen wie wat doet qua hun seksleven, zolang ik maar met rust gelaten word. Hou het alsjeblieft prive. Maar nu we het toch over hebben, stel dat er een kind erbij was en dat ie die twee buttpirates bezig zag... Ik bedoel ik haat de homo's niet, maar het is gewoon niet natuurlijk. En mijn gedachtengang heeft niks te maken met een bepaalde geloofsovertuiging. Om eerlijk te zijn beschouw ik mezelf meer als een atheist dan een Moslim, maar ik heb wel een Islamitische achtergrond.
Tbarkallah 3liek.

07-10-2016, 13:15



Citaat door Jordyn:
Tbarkallah 3liek.
Wat betekent dat precies?

07-10-2016, 13:57

Citaat door Jordyn:
Tbarkallah 3liek.
Jij bent geen moslim of wel? Zoja, waarom zeg je tabarakallaah 3aliek als hij zegt dat hij zichzelf meer atheist ziet dan moslim? Hij zegt dat hij zichtzelf meer als ongelovige ziet dan als moslim en jij zegt tabarakallaah.

07-10-2016, 16:32

Citaat door A_bdars:
Jij bent geen moslim of wel? Zoja, waarom zeg je tabarakallaah 3aliek als hij zegt dat hij zichzelf meer atheist ziet dan moslim? Hij zegt dat hij zichtzelf meer als ongelovige ziet dan als moslim en jij zegt tabarakallaah.
Ik zie mezelf als iemand die naar de waarheid durf te zoeken. Dat ik dan gelijk als een "ongelovige" of "kafir" word bestempeld door de zwaargelovigen is niet mijn probleem, sorry. Ik heb aardig wat meegemaakt in mijn 35 jaar en ik heb niet het gevoel dat er iets bovennatuurlijks is wat mij beschermt, sorry. Dat ik mij meer als een atheist zie wil niet zeggen dat ik mij niet boos kan maken om wat de Islamitische gemeenschap door moet maken in deze tijden, de meerderheid is gewoon onschuldig. En als ik zie dat onschuldige mensen lijden doe ik wel mijn mond open.

Pagina's : [1] 2