Bekijk volle/desktop versie : Ik wil na het trouwen



Pagina's : [1] 2

04-10-2016, 18:39
Fulltime huisvrouw zijn en niet meer werken.

Maar lijkt alsof mannen van tegenwoordig soort van eisen van hun vrouw dat ze werkt. Ze zijn bang dat ze anders niet rond komen .

04-10-2016, 18:40


Thuis werken

04-10-2016, 18:42

Citaat door berkaniyaaa:
Fulltime huisvrouw zijn en niet meer werken.

Maar lijkt alsof mannen van tegenwoordig soort van eisen van hun vrouw dat ze werkt. Ze zijn bang dat ze anders niet rond komen .
Helemaal niet. Ik wil mijn vrouwtje thuis later. Wat doe ik dan daar als ik geen brood op tafel kan brengen

04-10-2016, 18:43
Van mij mag ze dat, maar dan moeten we wel asap kinderen hebben. Thuis willen zitten enkel om netflix te kunnen bingewatchen is a no-no.

04-10-2016, 18:58



Citaat door marocci10:
Helemaal niet. Ik wil mijn vrouwtje thuis later. Wat doe ik dan daar als ik geen brood op tafel kan brengen


Veel die toch liever hebben dat de vrouw werkt hoor.

Citaat door n00B:
Van mij mag ze dat, maar dan moeten we wel asap kinderen hebben. Thuis willen zitten enkel om netflix te kunnen bingewatchen is a no-no.
Dat snap ik haha. Maar je kan ook thuis je tijd nuttig besteden en dat zou ik dan wel doen.

04-10-2016, 19:00
Werken tot er kinderen zijn.
Wat ga ik de hele dag doen?

04-10-2016, 19:05

Citaat door berkaniyaaa:
Veel die toch liever hebben dat de vrouw werkt hoor.


Dat snap ik haha. Maar je kan ook thuis je tijd nuttig besteden en dat zou ik dan wel doen.
Ja dat kan. Maar ik niet.

04-10-2016, 19:18
Ik wil wel gewoon werken maar zodra er kids komen dan lekker thuis blijven.

04-10-2016, 20:23
Je moet dan ook niet met een sloeber trouwen. Sloebers verwachten dat je blijft werken als vrouw.

04-10-2016, 20:26
Zoveelste toepiek over trouwen.


Maar ik gun je wel een vent die je kan onderhouden hoor.

04-10-2016, 20:27
Het is eerder de norm in de westerse samenleving. Als een vrouw niet werkt/ niet mag werken (vooral arabisch/ moslims) wordt ze onderdrukt.
Ideale beeld van de westerse samenleving is man en vrouw op de arbeidsmarkt.

04-10-2016, 22:37

Citaat door TheSword:
Het is eerder de norm in de westerse samenleving. Als een vrouw niet werkt/ niet mag werken (vooral arabisch/ moslims) wordt ze onderdrukt.
Ideale beeld van de westerse samenleving is man en vrouw op de arbeidsmarkt.
moderne slaven willen ze

04-10-2016, 23:41


Afhankelijk van een aantal factoren kan het soms noodzakelijk zijn.

04-10-2016, 23:43
Dat verschilt per persoon, maar wie weet denk je er tegen die tijd anders over of wil je na enige tijd thuis zitten toch weer gaan werken.

04-10-2016, 23:45
Waarom wil je uw job en gezin niet gewoon combineren later? Dit kan best, en bekijk dit los van het stereotype dat het gezin van een werkende vrouw elke dag tartine met kaas eet en de kinderen naar de créche moeten.

Ik zou later in sha allah, als mijn man ermee akkoord gaat natuurlijk, wel gewoon blijven werken. Het gaat zelfs niet om rondkomen of om het geld, maar van sommige jobs heb je nu eenmaal al van sinds kleins af aan gedroomd je hebt ervoor gestudeerd, dus waarom loslaten na het trouwen?

Pagina's : [1] 2