Bekijk volle/desktop versie : vooroordeel of realiteit?



Pagina's : [1] 2

29-09-2016, 15:06
ik was vandaag naar de Mediamarkt gegaan van Rotterdam centrum.
Ik was gegaan voor een nieuwe laptop
dus ik naar de 3e etage waar laptops, tablets en telefoons staan.
ik deed dus mijn ding daar en heb een laptop kunnen vinden die ik binnenkort ga halen.

Maar ik zag bij de telefonie, waar de Appel telefoons lagen een dame staan
strak in de spijkerbroek, strak gekleed, lachend met iedereen leuke gesprekken aangaan etc.

Toen ik haar daar zag....dacht ik bij mezelf:
Hoe vaak wordt zij nou wel niet versiert door klanten, collegae etc?

Tegenwoordig weten we dat werk vaak niet alleen werken is
maar meer dan dat is...
collega's gaan met elkaar uiteten, samen wat drinken, naar de bios, appen met elkaar nog na werk
en dan heb je nog eens mensen die je tegenkomt via je werk, daarmee wordt er ook nog eens veel gecommuniceerd en nrs uitgewisseld etc

mijn vraag is....heeft tegenwoordig wel een serieuze relatie wel zin?
waar heel veel mensen verleidt worden tot vreemdgaan en avontuurtjes?
bestaat tegenwoordig wel een pure, eerlijke huwelijken? waarin ze elkaar trouw blijven?


29-09-2016, 15:14


Verleiding is overal.. dat ze lacht met klanten en er naar jouw mening strak in haar kleding oogt hoeft niks te betekenen. Een man of vrouw die vreemd "wil" gaan doet dat ongeacht waar die gene zich bevindt.

Don't Judge a book only by it's cover.

29-09-2016, 15:57

Citaat door __Euphoria__:
Verleiding is overal.. dat ze lacht met klanten en er naar jouw mening strak in haar kleding oogt hoeft niks te betekenen. Een man of vrouw die vreemd "wil" gaan doet dat ongeacht waar die gene zich bevindt.

Don't Judge a book only by it's cover.
kunnen tegenwoordig mensen over het algemeen dan slecht met verleiding omgaan?
is dat het mss dan?

29-09-2016, 16:18
Vraag ik mij ook af over de man.
Ik hoor tegenwoordig dat t ook normaal is bij mannen virtueel vrouwelijke contacten te hebben en bij onenigheid met vrouw hij die contacten op zoekt en vreemd meegaat.
Ik zelf denk alleen met veel geduld en vrees voor Allah men zich hiervoor kan behoeden oja en vergeet niet de communicatie onderling en niet wegvluchten voor problemen.

29-09-2016, 16:28


Hele boekverslag om te realiseren dat iets wat haram is gedoomd is te falen

29-09-2016, 18:00

Citaat door sara35:
Vraag ik mij ook af over de man.
Ik hoor tegenwoordig dat t ook normaal is bij mannen virtueel vrouwelijke contacten te hebben en bij onenigheid met vrouw hij die contacten op zoekt en vreemd meegaat.
Ik zelf denk alleen met veel geduld en vrees voor Allah men zich hiervoor kan behoeden oja en vergeet niet de communicatie onderling en niet wegvluchten voor problemen.
Dat is toch bij beiden zo? Of alleen bij de mannen?

29-09-2016, 18:01

Citaat door Accelerator:
Hele boekverslag om te realiseren dat iets wat haram is gedoomd is te falen
Waar zie jij een boekverslag?

29-09-2016, 21:35
Jammer dat ze je niet zag staan, komt vast omdat je een lelijke arrogante Hindoestaan bent




29-09-2016, 21:46
Jij hebt een obsessie voor moslima's en je bent echt zwaar gefrustreerd. Dit is echt niet meer gezond doe er wat aan. Continu topics openen en reacties plaatsen waarin je jouw gal spuwt. Wordt je nou niet moe van jezelf?

29-09-2016, 23:02
Ohh god. Weer een standaard topic

30-09-2016, 22:25
ga lekker peper en knoflook eten

01-10-2016, 15:32
mooi hoor al dat racistische denigrerende opmerkingen


01-10-2016, 15:33



Citaat door Noabloem:
ga lekker peper en knoflook eten
en hoe vaak heb jij je kont weggegeven deze maand...

01-10-2016, 15:35

Citaat door Selsabiel:
Jammer dat ze je niet zag staan, komt vast omdat je een lelijke arrogante Hindoestaan bent



Oh is dit Musa000 nog wat ?

01-10-2016, 15:37

Citaat door opzoekers1234:
mooi hoor al dat racistische denigrerende opmerkingen

xxxxxeeee ben je er weer.
Nog altijd geobsedeerd door Marokkaanse vrouwen eh? Al 2 jaar zie ik, damn. Once a fuckboy, always a fuckboy..

Pagina's : [1] 2