Bekijk volle/desktop versie : Dames schrikken van mij.



Pagina's : [1] 2

22-09-2016, 07:21
Ik moet even iets kwijt en deze topic zal misschien raar overkomen bij sommige mensen maar ik ben serieus.

Dit is voor mij echt een moeilijke situatie dus ik hoop dat jullie het begrijpen.

Ik werd vanaf de middelbare school gepest over mijn uiterlijk en dat heeft heel veel schade aan mij gedaan later en eerlijk gezegd ook een beetje traumatisch. Altijd denk ik dat mensen naar mij kijken en iets niets goeds zien.

Vaak wanneer ik in contact met vrouwen kom dan krijg ik nog steeds hele schrik achtige reacties. bijvoorbeeld dat ze niet veel zeggen en ongemakkelijk doen ofzoiets.

Jaren verder en is dit nog steeds iets wat tussen mijn oor zit. door deze gebeurtenissen heb ik moeilijk met communiceren en denk ik altijd dat ze nog dat denken over mij. ik ga niet met veel mensen om maar hoop altijd eigenlijk wel om iets positief of aardig te horen. wie het ook mocht zijn.

ondanks alles zorg ik goed voor mezelf en haal ik het beste uit mijzelf. ik probeer mij zelf er goed te laten uitzien en heb mijn style gevonden. ik ben tevreden met me zelf persoonlijk en dat straal ik misschien ook uit.

sinds een tijd ga ik steeds vaker om met me nicht en onze band is goed geworden vergeleken met vorig jaren. we wonen dichtbij en we kunnen goed met elkaar opschieten. sinds ik met haar omga na een lange tijd met niemand om te gaan is iets mij duidelijk geworden.

dames schrikken niet omdat ze me lelijk vinden, maar ze schrikken omdat ik te knap ben. dat waren de woorden van mn nicht. ze zei dat ik er heeel goed uitzie en ik iets heel bijzonders heb. ik weet dat dit misschien raar klinkt maar ik moest een traan laten toen ze dat zei. ik zei dankjewel, aardig dat je dat zegt.

mijn trauma gaat nooit weg, maar ik weet nu waarom mensen schrikken. het is vaak bevestigd door dingen die ze hoorde en doorvertelde aan mij. dames die schrokken en altijd ongemakkelijk bij zaten vonden me blijkbaar allemaal leuk.

nu ik dit weet is dit nu een probleem want ik kan nergens binnenkomen zonder dat ze verliefd op me worden! ik zweer het jullie iedereen wordt verliefd op mij! al de vrouwen kunnen mij niet aankijken en bij woordwisseling glimlachen ze altijd heel verlegen naar mij!!! ik voel mij slecht hierover omdat ik vrouwen verliefd maak die getrouwd zijn! dit is echt een moeilijke situatie voor mij serieus! ik heb zelfs een keer de laatste tijd meegemaakt dat een getrouwde nette vrouw mij versierde op een manier die ik niet van zo iemand zou verwachten!

ik heb de laatste tijd veel meegemaakt. elke situatie zou wel een gekke verhaal kunnen maken. laat ik zeggen dat ik lijk te leven in een droom waar ik niet wakker van wordt! ja ik vind het stiekem leuk en ik kan er niks aan doen. ik ben zelfverzekerder geworden in deze laatste jaar en misschien ook een beetje een charmeur. ik probeer zo droog mogelijk te reageren op iedereen maar soms zeg ik iets wat ze leuk vinden. dan lachen ze en komen ze dichterbij me.

de verleiding is fucking groot en ik begin mijzelf te verliezen denk ik. ik heb laatst bijna iets heel ergs gedaan wat ik niet met jullie kan delen. ik ben niet heilig en heb ondanks trauma dingen gedaan die verboden zijn bijvoorbeeld sex, maar ik probeer daar nu weg van te blijven.

help mij ik sta op het punt de controle van mijzelf te verliezen. ik heb nu een meid die mij altijd vraagt om te daten. ik ben al 2 keer gegaan en nu vraagt ze me weer. ik weet zeker dat ze wil dat ik haar neem dat zie ik gewoon in haar lichaamtaal. En dit is maar 1 voorbeeld!

hoe moet ik mij zelf tegenhouden en inhouden alsjeblieft help mij weer controle te krijgen want ik heb mij nooit zo zwak gevoeld. Al zeg ik dit is niet goed dan vergeet ik het weer en ga ik toch. Hoe moet ik dit doen. hoe moet ik deze moeilijke verleiding tegehouden!

22-09-2016, 07:35


Ga trouwen.

22-09-2016, 08:25

22-09-2016, 09:56
Geef me fuckin tijd terug a lelijkerd de zeb.

Verstuurd vanuit West

22-09-2016, 14:07



Citaat door Mtiwiewest:
Geef me fuckin tijd terug a lelijkerd de zeb.

Verstuurd vanuit West


Citaat door Born-confused:

22-09-2016, 14:13

Citaat door Born-confused:


Geef eens samenvatting van dat verhaal.

22-09-2016, 14:14

Citaat door Bigups:
Ik moet even iets kwijt en deze topic zal misschien raar overkomen bij sommige mensen maar ik ben serieus.

Dit is voor mij echt een moeilijke situatie dus ik hoop dat jullie het begrijpen.

Ik werd vanaf de middelbare school gepest over mijn uiterlijk en dat heeft heel veel schade aan mij gedaan later en eerlijk gezegd ook een beetje traumatisch. Altijd denk ik dat mensen naar mij kijken en iets niets goeds zien.

Vaak wanneer ik in contact met vrouwen kom dan krijg ik nog steeds hele schrik achtige reacties. bijvoorbeeld dat ze niet veel zeggen en ongemakkelijk doen ofzoiets.

Jaren verder en is dit nog steeds iets wat tussen mijn oor zit. door deze gebeurtenissen heb ik moeilijk met communiceren en denk ik altijd dat ze nog dat denken over mij. ik ga niet met veel mensen om maar hoop altijd eigenlijk wel om iets positief of aardig te horen. wie het ook mocht zijn.

ondanks alles zorg ik goed voor mezelf en haal ik het beste uit mijzelf. ik probeer mij zelf er goed te laten uitzien en heb mijn style gevonden. ik ben tevreden met me zelf persoonlijk en dat straal ik misschien ook uit.

sinds een tijd ga ik steeds vaker om met me nicht en onze band is goed geworden vergeleken met vorig jaren. we wonen dichtbij en we kunnen goed met elkaar opschieten. sinds ik met haar omga na een lange tijd met niemand om te gaan is iets mij duidelijk geworden.

dames schrikken niet omdat ze me lelijk vinden, maar ze schrikken omdat ik te knap ben. dat waren de woorden van mn nicht. ze zei dat ik er heeel goed uitzie en ik iets heel bijzonders heb. ik weet dat dit misschien raar klinkt maar ik moest een traan laten toen ze dat zei. ik zei dankjewel, aardig dat je dat zegt.

mijn trauma gaat nooit weg, maar ik weet nu waarom mensen schrikken. het is vaak bevestigd door dingen die ze hoorde en doorvertelde aan mij. dames die schrokken en altijd ongemakkelijk bij zaten vonden me blijkbaar allemaal leuk.

nu ik dit weet is dit nu een probleem want ik kan nergens binnenkomen zonder dat ze verliefd op me worden! ik zweer het jullie iedereen wordt verliefd op mij! al de vrouwen kunnen mij niet aankijken en bij woordwisseling glimlachen ze altijd heel verlegen naar mij!!! ik voel mij slecht hierover omdat ik vrouwen verliefd maak die getrouwd zijn! dit is echt een moeilijke situatie voor mij serieus! ik heb zelfs een keer de laatste tijd meegemaakt dat een getrouwde nette vrouw mij versierde op een manier die ik niet van zo iemand zou verwachten!

ik heb de laatste tijd veel meegemaakt. elke situatie zou wel een gekke verhaal kunnen maken. laat ik zeggen dat ik lijk te leven in een droom waar ik niet wakker van wordt! ja ik vind het stiekem leuk en ik kan er niks aan doen. ik ben zelfverzekerder geworden in deze laatste jaar en misschien ook een beetje een charmeur. ik probeer zo droog mogelijk te reageren op iedereen maar soms zeg ik iets wat ze leuk vinden. dan lachen ze en komen ze dichterbij me.

de verleiding is fucking groot en ik begin mijzelf te verliezen denk ik. ik heb laatst bijna iets heel ergs gedaan wat ik niet met jullie kan delen. ik ben niet heilig en heb ondanks trauma dingen gedaan die verboden zijn bijvoorbeeld sex, maar ik probeer daar nu weg van te blijven.

help mij ik sta op het punt de controle van mijzelf te verliezen. ik heb nu een meid die mij altijd vraagt om te daten. ik ben al 2 keer gegaan en nu vraagt ze me weer. ik weet zeker dat ze wil dat ik haar neem dat zie ik gewoon in haar lichaamtaal. En dit is maar 1 voorbeeld!

hoe moet ik mij zelf tegenhouden en inhouden alsjeblieft help mij weer controle te krijgen want ik heb mij nooit zo zwak gevoeld. Al zeg ik dit is niet goed dan vergeet ik het weer en ga ik toch. Hoe moet ik dit doen. hoe moet ik deze moeilijke verleiding tegehouden!
haha

Je bent te knap!

Pff pubertalk....

Doe wat met je leven iig

22-09-2016, 14:20
Jeh levenloze leden hier ....bazz

22-09-2016, 16:36

Citaat door Titan.:


Geef eens samenvatting van dat verhaal.
Dat hij vervloekt is met zijn extreme schoonheid............................. wesh ken je die of niet?! Gewoon min uit mijn leven die ik nooit meer terug krijg

22-09-2016, 16:57
Jullie lachen maar ik ben heel serieus. Als jullie wisten wat voor leven ik leefde dan zouden jullie niet lachen. Ik was sinds ik klein ben altijd gepest an zat altijd opgesloten in mijn kamer. Ik zou mij zelf nooit knap noemen dat zeg ik nu ook niet. mijn nicht heeft mij zo genoemd en zij is degene waardoor mijn trauma een beetje weg is. Hiervoor dacht ik dat elke blik naar mij toe een slechte blik was. Als jullie snapten hoe dat was dan zouden jullie nu niet lachen.

Om van daar naar hier te gaan was een grote verandering en ik ben geen kind meer. Ik wil serieus zijn maar nu plotseling is mijn leven heel erg veranded in de laatste jaar.Vooral deze afgelopen 4 maanden nu ik steeds meer alles begrijp maak ik er soms misbruik van.

Ik wil niet zeggen dat ik heel erg knap ben maar elke meisje die ik aanspreek heeft een schrikkende blik op haar gezicht waarvan ik altijd dacht dat ze me oordeelde voor mijn lelijkheid weer. Als jullie wisten hoe erg dit voor mij was dan zouden jullie nooit lachen. Zelfs nu moet ik een traan laten. Fck jullie joh voor jullie is alles maar een grap blijkbaar.

elmouhim die verandering laat mij hiervan een beetje teveel genieten heb ik gemerkt. Ik kan de verleiding niet laten en wil er vaak misbruik van maken. Ik denk dat dit ook door de trauma komt. Het lijkt net alsof ik heel mijn leven nooit heb geleefd. Als jullie wisten hoe dit was dan zouden jullie nooit lachen.

22-09-2016, 17:58
Toen ik jouw eerste stukje tekst las waarin je vertelde dat je denkt dat mensen je lelijk vinden, had ik meteen zoiets van: je bent onzeker en maakt jezelf gek ermee, daardoor creeer je een bepaalde houding waar mensen niet van houden. Je moet van jezelf houden en niet teveel bezig zijn met wat mensen van je zullen vinden/denken.

22-09-2016, 18:23

Citaat door Lady456:
Toen ik jouw eerste stukje tekst las waarin je vertelde dat je denkt dat mensen je lelijk vinden, had ik meteen zoiets van: je bent onzeker en maakt jezelf gek ermee, daardoor creeer je een bepaalde houding waar mensen niet van houden. Je moet van jezelf houden en niet teveel bezig zijn met wat mensen van je zullen vinden/denken.
Ja en dat is niet de grootste probleem eigenlijk. De grote probleem is dat ik niet echt weet hoe ik mij moet gedragen. Sowieso wanneer ik iemand tegenkom dan kijken ze me altijd heel verrast aan en daarna gedroeg ik mij normaal altijd heel awkward omdat ik dacht dat ze dat deden omdat ik lelijk ben. Nu tegenwoordig straal ik dat tenminste niet meer uit van vroeger maar dan weet ik me nog steeds geen houding te vinden. Daarmee bedoel ik, zeg ik niks dan blijven ze heel raar stiekem staren naar me (SERIEUS DIT GEBEURT GEWOON ECHT VOLGENS MIJ NICHT) of als ik praat dan giechelen lachen ze om mij hele droge dingen die ik zeg. Mijn nicht zei tege mij dat haar vriendinnen mij allemaal knap vinden en toen ik dat hoorde geloofde ik er werkelijk niks van. En nu pas laat iemand mij horen dat ik er mag wezen terwijl ik al die jaren mij lelijk voelde. Het is of heel ongemakkelijk of wanneer ik een beetje aandacht geef dan doen ze gelijk hun best om in de smaak te vallen. Dat vind ik stiekem altijd heel leuk eerlijk gezegd en ik heb er al vaak bijna misbruik van gemaakt. In die situaties verlies ik mijzelf gewoon,

22-09-2016, 18:42


Je hebt vast een rotkop.

22-09-2016, 19:41

Citaat door Riffia0:
Je hebt vast een rotkop.
verwacht niks anders van een zo een typisc misgunnende marokkaans snol. Met een rotkop ben ik nog steeds beter dan jou. Ga maar weer lekker verder de neppe vriendin zijn.

22-09-2016, 20:23
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je met deze topic wil. Hoe goed of slecht je er wel niet uit mag zien, vrees Allah en je zal niet vervallen in zondes. Maargoed, ik moest er wel om lachen voor ik zag dat het serieus was, anders ben je wel een goede troll.

Pagina's : [1] 2