Bekijk volle/desktop versie : Ten huwelijk gevraagd



Pagina's : [1] 2

15-09-2016, 20:29
Wat is het leukste huwelijksaanzoek wat je hebt gehad?

Mag ook een liefdesverklaring zijn. Na 25 reacties plaats ik die van mij.

15-09-2016, 20:50



Citaat door amal90:
Die van jou moet je zeker niet plaatsen, anders ging je nu niet door het leven als een gescheiden vrouw.
Dus jij denkt dat mensen maar een keer ten huwelijk worden gevraagd? Are you kidding me, of moet ik hier serieus op reageren?

15-09-2016, 20:55

Citaat door amal90:
Dat zeg jij met je tientallen advertenties bij vrouw zoekt man. Laar me mijn lach inhouden aub.
Nee alsjeblieft, lach jezelf uit meis. Welke precies? Ik had er idd een. Moet ik daar toestemming voor vragen aan jou? Klein meisje.

15-09-2016, 20:59

Citaat door amal90:
Nee hoor maar je komt heel belachelijk over met dit topic. Om je vorige topic moesten wel keihard lachen. Oh ik ben zo mooi, oh ik ben zo hoog opgeleid, maar intussen heb je tientallen advertenties bij vrouw zoekt man. Dan vraag ik me eerder af of ik jou sereus moet nemen.
Tientallen? Welke dan? Plaats ze hier alsjeblieft.

Ik begrijp dat je een beetje jaloers bent, maar houd je in want het siert je niet.

15-09-2016, 21:13


Amal, zal ik je een handje helpen? Ik ben ook Lola. en A.mber en lieft. En wil je weten waarom? Om de nepperds te onderscheiden van de echten. Graag gedaan hoor.

15-09-2016, 21:16

Citaat door amal90:
Jaloers op wat??? Op jou??? Heel erg jaloers. Als je zo bijzonder was, was je in eerste instantie niet verlaten door je exman en verder met een gescheiden status door het leven gaan. Mij zie je toch geen advertenties openen bij vrouw zoekt man. Dus aan hoeveelheid aandacht zal het bij mij niet liggen, anders opende ik ook wel advertenties. Enigste vereiste is dat wat kunt typen. Zet jezelf niet verder voorschut.
Oh wat erg. Ik ben gescheiden, wat ben ik toch zielig. Lieverd ik was met iemand getrouwd en het klikte niet. Is dat erg? Nee.

Heb je nog wat te zeggen? Ik verveel me in de trein dus please entertain me.

15-09-2016, 21:22

Citaat door amal90:
Je verveelde je, tuurlijk. Als jij het zegt. Niet zoveel dromen, gewoon niet doen. Prettige reis verder met de trein. Hooggestudeerde mensen hebben op zijn minst auto van de zaak.
Ik heb een auto van mezelf hoe vind je die. In de trein kan ik tenminste nog meer huwelijksaanzoeken sparen, gaat moeilijk in de file. Inkoppertje, grijp hem met beide handen mop.

15-09-2016, 21:27
Hahahhahaahhahahahahaahhaaahhahaahhahahahahahahaah ha zinloos verbaal geweld.

15-09-2016, 21:32

Citaat door amal90:
Nu heb je me echt aan het lachen gemaakt. Je bent nog triester dan ik dacht. Lahsen hawen.
en jij bent nog dommer dan ik dacht. Je denkt mij uit te lachen maar je staat zelf voor paal en de grap is dat je het niet eens door hebt. Ga naar school en doe dit keer een beetje je best met je "hoogestudeerde mensen". Mahboula

15-09-2016, 22:57

Citaat door Jordyn:
en jij bent nog dommer dan ik dacht. Je denkt mij uit te lachen maar je staat zelf voor paal en de grap is dat je het niet eens door hebt. Ga naar school en doe dit keer een beetje je best met je "hoogestudeerde mensen". Mahboula
Yakkes, die arrogantie siert je niet, maar dat geldt voor meer hoogopgeleide Marokkaanse vrouwen.

15-09-2016, 23:38
Geen flauw idee, verder dan mijn ouders zijn ze toch nooit gekomen.

15-09-2016, 23:48
Hij ging bij de Eiffeltoren op zijn knieen

Grapje

16-09-2016, 01:21


Haha leuke conversatie jordyn

16-09-2016, 08:57

Citaat door Abdullah:
Hahahhahaahhahahahahaahhaaahhahaahhahahahahahahaah ha zinloos verbaal geweld.
Ik hou ook van jou. ❤️

16-09-2016, 08:59

Citaat door romaisa-S:
Haha leuke conversatie jordyn
Vind je haha

Pagina's : [1] 2