Bekijk volle/desktop versie : Vrienden/Vriendinnen die verdwijnen zodra ze getrouwd zijn..



Pagina's : [1] 2 3

15-09-2016, 10:33

Citaat door BTetouani:
Herkenbaar?

Zodra boys of meiden in je omgeving getrouwd zijn verdwijnen ze van de aardbodem.
Hoe komt het dat men zich gelijk afzondert van zijn of haar vriendenkring zodra men trouwt?

Is het leven zo zwaar als je getrouwd bent en fulltime werkt ?
.

15-09-2016, 10:42



Citaat door BTetouani:
Herkenbaar?

Zodra boys in je omgeving of meiden getrouwd zijn verdwijnen ze van de aardbodem.
Hoe komt het dat men zich gelijk afzonder van zijn of haar vriendenkring zodra men trouwt..

Is het leven zo zwaar als je getrouwd bent en fulltime werkt ?
Ik ben benieuwd of mijn vriendin dat ook gaat doen nadat ze binnekort getrouwd is...

Natuurlijk snap ik het wel als ze minder tijd voor me zal hebben. Er komen aardig wat verantwoordelijkheden bij wanneer je trouwt...

15-09-2016, 11:00
Jup ik ken dat vind dat echt vaag ik heb er begrip voor ander leventje etc maar helemaal afzonderen na zoveel jaren, leuke tijden ? bruhh waste of my time and money denk ik dan.

15-09-2016, 11:33
Ze hebben andere dingen aan hun hoofd, maar als het echte vrienden zijn spenderen ze wel tijd met je.
No excuses.

15-09-2016, 11:33


Doen ze al als ze een vriend hebben. Laat staan verloofd en getrouwd.

15-09-2016, 11:41
Getting married was their life goal!

15-09-2016, 11:59

Citaat door BTetouani:
Herkenbaar?

Zodra boys in je omgeving of meiden getrouwd zijn verdwijnen ze van de aardbodem.
Hoe komt het dat men zich gelijk afzonder van zijn of haar vriendenkring zodra men trouwt..

Is het leven zo zwaar als je getrouwd bent en fulltime werkt ?
Dat zijn neppe vrienden. Heb er ook een meegemaakt. 16 jaar vriendschap verdween nadat hij trouwde.

15-09-2016, 12:00

Citaat door Perseus:
Dat zijn neppe vrienden. Heb er ook een meegemaakt. 16 jaar vriendschap verdween nadat hij trouwde.
Mocht je dit lezen: neem ook contact op met je familie mafkees.

15-09-2016, 12:02

Citaat door Deadly.:
Dat is niets anders dan normaal. Je hebt gewoon erg weinig tijd, zodra er kinderen bij komen kijken, dan nog minder. Ik heb daar alle begrip voor. Ze hebben nu anderr verplichtingen en verantwoordelijkheden waar zij zich aan dienen te houden en moeten vervullen.
Je kunt getrouwd zijn en tijd hebben voor je vrouw, kinderen, werk, hobby's, sport en zelfs nog vrijwilligerswerk.

Dat soort gasten zijn gewoon neppe vrienden. Weg ermee.

15-09-2016, 15:29
Dat is iets Marokkaans

15-09-2016, 16:55
Ligt er maar net aan.. sommige vrienschappen vervagen inderdaad door te weinig tijd. En ja, tijd is zeldzaam als je getrouwd leventje gaat leiden. Met kinderen al helemaal.

En aan de andere kant heeft die persoon misschien niet meer dezelfde behoeftes als toen? Heeft hij afstand genomen vam bepaalde zaken die jij als vrijgezelle vriend misschien nog wel interessant vindt.. kan allemaal. Ik vind het ergens best logisch. Je gaat gwn een ander leven leiden als voorheen. Betekent niet dat je af en toe best wat leuks kan gaan doen met je oude vrienden. (Mits het niets geks is)

15-09-2016, 17:14
Heb ik nooit begrepen! Vrienden zijn net zo belangrijk. Als je getrouwd bent hoef je ineens echt niet geïsoleerd te gaan leven.

15-09-2016, 17:50



Citaat door NewBeginning:
Heb ik nooit begrepen! Vrienden zijn net zo belangrijk. Als je getrouwd bent hoef je ineens echt niet geïsoleerd te gaan leven.
Het is niet persee geïsoleerd. De tijd die je toen aan je vrienden besteedde, besteed je nu aan je vrouwtje. Een pas getrouwd koppel moet van elkaar kunnen genieten in alle rust en veel dingen ontdekken.

Anderen nemen weer gewoon afstand van "foute vrienden".

Zoals ik al zei. Ligt er maar net aan.. maar voor een goeie vriend die normaal is kan je altijd wel een beerje tijd maken. Al is het eens in de maand. Maar dat het niet meer hetzelfde zal zijn moet je gwn begrijpen. Mar dat komst vast wel wnr ze zelf trouwen

15-09-2016, 17:55
Het huwelijk maak je de deen compleet en niet door je vriend of vriendin.

15-09-2016, 18:09
Is toch norma

Pagina's : [1] 2 3