Bekijk volle/desktop versie : Jongeren wat je ook doet ga niet werken bij de AH!!!



12-09-2016, 08:22
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met ze. Het werk is zwaar ondergewaardeerd en het lijkt alsof ze iedereen teamleider maken of je nou goed werkt of niet. Ik werk nu bij de action en daar hebben ze 4 leidinggevenden 1 bedrijfsleider 2 assistenten en 1 vulploeg leiding. AH heeft zeker 4 kassa leidingen 3 vulploeg leiding en weet ik veel allemaal.


Waar ze mensen het zwaarst mee oplichten bij de ah zijn de gewerkte uren... Het is niet zo dat je in en uit moet klokken en alles digitaal staat nee hoor de leiding voert het in. Ik kan me nog herinneren dat ik vaak bij een leiding meerdermalen vroeg of de uren ingevuld waren hij reageerde telkens geïrriteerd en zo van ja ga ik doen. De volgende dag toen een andere leiding werkte vroeg ik of mijn hard gewerkte uren bijgeschreven waren hij had dit bekeken in de computer en dit was niet zo. Hun eigen uren worden per direct ingevoerd maar die van anderen soms amper zo loop je zwaar geld mis en werk je eigenlijk gratis.....


Tevens overwerken wordt niet betaald dus mocht je iets niet afkrijgen omdat je bijvoorbeeld mensen hebt geholpen met iets meerdere malen dan is dar je eigen schuld en werk je nogmaals gratis.


Conclusie: Ah is Kut! Vermijd ah alleen slavendrijvers geen genade kennen ze. Action of dirk Jumbo zijn de supermarkten om te werken Ah niet!