Bekijk volle/desktop versie : Verwarde Turk waant zich in Turkije



09-09-2016, 07:03
Een cameraman en een verslaggeefster van het SBS6-programma Hart van Nederland zijn donderdag in de Zaandamse wijk Poelenburg ernstig bedreigd door een groep Turkse jongeren. De journalisten waren bezig aan een item over overlast en intimidatie bij een winkelcentrum in de buurt, toen de mannen verhaal kwamen halen.

Na de opname van een interview met een buurtbewoner werd de situatie dreigend, aldus de verslaggeefster. Ze kreeg heel duidelijk te verstaan dat ze moest oprotten uit de wijk, anders zouden ze morgen op de stoep staan van haar werkgever. Ook dreigden ze haar thuis op te zoeken. "Al duurt het 365 dagen, ik weet je adres te achterhalen", zei een van de betrokkenen.

De verslaggeefster en haar cameraman verlieten daarop de wijk. "Ik ga nooit meer naar dat winkelcentrum", zei ze desgevraagd donderdagavond tegen het ANP. SBS6 heeft contact opgenomen met de gemeente en de politie over het incident en overweegt aangifte te doen.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/746249/1/1/50/filmploeg-hart-van-nederland-bedreigd.html


Even onderzoeken en helpen deze kerel. Mocht ie niet in de war zijn dan gewoon vastzetten.

09-09-2016, 07:07


Sommige Turken hebben niks met persvrijheid. Maar dat is niks nieuws

09-09-2016, 08:08

Citaat door Moestuinafa:
Niet geschikt voor oorlogs- en of misdaadverslaggeving.
Dat soort lui verpesten het voor alle Turken, kijken hoe geschift die is en als die dat niet is... retour afzender.

Eens , daarom doen ze dat ook niet .

Idd, maar die wijk kan wel wat zuivering van ongewenste elementen gebruiken als ik t originele filmpje zie met agenten die daar zijn.