Bekijk volle/desktop versie : Wat doe jij hier? blijf weg!



Pagina's : [1] 2

26-04-2005, 14:28
Werkelijk waar ik word hier strontziek van al die mensen die hier komen om ons weer op het rechte pad te krijgen en die het heel erg vinden wat hier wordt geschreven.....( terwijl zij hier uiteraard van alles lezen maar goed)

Mensen BLIJF HIER AUB weg en laat ons hier lekker over sex praten, jah wij zijn slecht en jij bent goed.....en nu OPDONDEREN

26-04-2005, 15:46


Citaat door Nysha:
Werkelijk waar ik word hier strontziek van al die mensen die hier komen om ons weer op het rechte pad te krijgen en die het heel erg vinden wat hier wordt geschreven.....( terwijl zij hier uiteraard van alles lezen maar goed)

Mensen BLIJF HIER AUB weg en laat ons hier lekker over sex praten, jah wij zijn slecht en jij bent goed.....en nu OPDONDEREN
volledig mee eens

26-04-2005, 22:03
Dit is oude koek. Er zullen altijd mensen blijven die denken zich ongelofelijk met een ander moeten bemoeien. Irritant? Ja. Kun je er iets tegen doen? Nee. Helaas niet.

26-04-2005, 22:36
bedoel maar dat iedere keer geouwe xxxx van dit mag niet smeer em snel ik ne .uk wanneer ik wil

26-04-2005, 22:44

wees blij dat er iemand is die om je bekommert.

zie het niet als iets negatiefs,
als je er namelijk mee zit wat anderen zeggen dan ben je iig bewust van je daden en wie weet....

wat hier alleen onbreekt is respect voor de mensen die met de islam komen..
jammer

27-04-2005, 01:23
jah mocroo......ik ben zo supergeil......heb je interesse....ik woon ook in amsterdam......heb zo in een lekkere macro














































DACHT JE DAT???? OPZOUTEN LELIJKE GAST!

en mensen hoeven zich niet te bekommeren over mij omdat ik mij bezighoud met sex..laat hen maar druk maken over andere zaken

27-04-2005, 01:49

Citaat door Nysha:


en mensen hoeven zich niet te bekommeren over mij omdat ik mij bezighoud met sex..laat hen maar druk maken over andere zaken
ze bedoelen het goed. T zou stom zijn als je ze dat kwalijk neemt

27-04-2005, 09:13

Citaat door Nysha:
Werkelijk waar ik word hier strontziek van al die mensen die hier komen om ons weer op het rechte pad te krijgen en die het heel erg vinden wat hier wordt geschreven.....( terwijl zij hier uiteraard van alles lezen maar goed)

Mensen BLIJF HIER AUB weg en laat ons hier lekker over sex praten, jah wij zijn slecht en jij bent goed.....en nu OPDONDEREN
Vertel me, wat voor geloof heb je dan?
Geloof de Schepper
of geloof je iets anders?

27-04-2005, 13:53
als je wil dat niemand reageerd, ga zelf dan weg deel je verhaal dan aub niet met ons. Of wil je aandacht?

27-04-2005, 14:39
jah mocroo......ik ben zo supergeil......heb je interesse....ik woon ook in amsterdam......heb zo in een lekkere macro


Ow, nu heb ik het door. Eigenlijk probeer je door zo een reactie te plaatsen, jongens aan te lokken die je wellicht in het werkelijk niet kunt krijgen.

Meid, geen bang daar bestaat een oplossing voor. Het is vierkantig, doorschijnend, het wordt algemeen gebruikt voor verlichting, maar voor jou de perfecte oplossing. Een rode lamp ernaast en je hebt gelijk klanten. Dus begin hier niet je eisen te stellen ja. Dit is een vrije forum waar iedereen gewoon zijn mening met elkaar deelt. Als ik me niet vergis hoef je de woorden "opdonderen enzo" niet te gebruiken. Heeft niemand gedaan. Je kunt je wens op zo veel manieren duidelijk maken.

27-04-2005, 16:39

Citaat door Bachelorette:
wees blij dat er iemand is die om je bekommert.

zie het niet als iets negatiefs,
als je er namelijk mee zit wat anderen zeggen dan ben je iig bewust van je daden en wie weet....

wat hier alleen onbreekt is respect voor de mensen die met de islam komen..
jammer
Nou sorry hoor, maar die mensen die mij willen bekommeren doen dat echt op de verkeerde manier. Ik word negen van de tien keer uitgescholden voor h oer en xxxx

27-04-2005, 16:48

Citaat door liquiddreams:
Nou sorry hoor, maar die mensen die mij willen bekommeren doen dat echt op de verkeerde manier. Ik word negen van de tien keer uitgescholden voor h oer en xxxx
jij weet hoe ik er over denk

29-04-2005, 00:07

Go Girl!

Let us talk about SEX !!!

29-04-2005, 01:25

Citaat door Nysha:
Werkelijk waar ik word hier strontziek van al die mensen die hier komen om ons weer op het rechte pad te krijgen en die het heel erg vinden wat hier wordt geschreven.....( terwijl zij hier uiteraard van alles lezen maar goed)

Mensen BLIJF HIER AUB weg en laat ons hier lekker over sex praten, jah wij zijn slecht en jij bent goed.....en nu OPDONDEREN
:

29-04-2005, 01:36

Citaat door liquiddreams:
Nou sorry hoor, maar die mensen die mij willen bekommeren doen dat echt op de verkeerde manier. Ik word negen van de tien keer uitgescholden voor h oer en xxxx
ja dat soort mensen krijgen ook gewoon een ban(voor het schelden).
als ik er niet op tijd bij ben, moet je dat melden bij mij

Pagina's : [1] 2