Bekijk volle/desktop versie : wat als je je leven wil beeidigen



Pagina's : [1] 2 3 4

05-09-2016, 03:17
Omdat je niet zonder die ene kan leven.

05-09-2016, 03:23



Citaat door ikbenhet27:
Omdat je niet zonder die ene kan leven.
Als je denkt dat je niet zonder die ene kan leven.
Dan ben je zowiezo niet in staat om een eind te maken aan je leven.
Als het zo makkelijk is om een eind te maken aan je leven.
Grappenmaker

05-09-2016, 03:28
Ik maak echt geen grap ik ben iemand alhamdoellilah die alles heeft ik heb huis heb auto ik werk en ziet er goed uit heb veel kanzen met vrouwen maar weet niet wrm ik haar niet kan vergeten wrm ik haar niet uit mijn hoofd weg krijg ok heb betere dame leren kennen mooier dan haar en heel gooie meisje maar ik hou alleen van die ene

05-09-2016, 03:31

Citaat door ikbenhet27:
Ik maak echt geen grap ik ben iemand alhamdoellilah die alles heeft ik heb huis heb auto ik werk en ziet er goed uit heb veel kanzen met vrouwen maar weet niet wrm ik haar niet kan vergeten wrm ik haar niet uit mijn hoofd weg krijg ok heb betere dame leren kennen mooier dan haar en heel gooie meisje maar ik hou alleen van die ene
jij hebt idd Alhamdoelillah alles
Het enige wat ontbreekt is zelfmoord
Pleeg dat gauw, zodat het helemaal compleet wordt

05-09-2016, 03:34


Dat ben k van plan

05-09-2016, 03:37

Citaat door ikbenhet27:
Dat ben k van plan

Luister niet naar ze. She's not worth it.

05-09-2016, 03:40

Citaat door ikbenhet27:
Dat ben k van plan
Doe het goed
En aub in een x goed
Zonder dat je jezelf zwaar verwondt en nog in leven blijft
Want dan komt er lichamelijke pijn naast hartspijn

05-09-2016, 03:53

Citaat door Zprota:
hij zag haar v rijdag praten met andere collega

werd jaloers.... was zakelijk gesprek... maar alsnog...

hij melde zich ziek... reden: buikpijn (vlinders in de buik).....

ik heb zoiets van.. als je verliefd bent op collega ofzo.. wacht tot ze WC gaat... ga ook sneakty de vruwenwc in... en dan ga je haar horen ruften en poepen

vooral als ze die lege ketchup fles geluiden heeft bij het poepen... dan klaar, afgeknapt en heeft ie weer zn in t leven toch?


Verklaar me voor de gek, maar wat heb ik hard gelachen zeg
Weet niet waarom, maar jij spant de kroon

05-09-2016, 06:37
Zprota

05-09-2016, 07:59

Citaat door ikbenhet27:
Omdat je niet zonder die ene kan leven.
Ik wil niet gemeen zijn, maar ga niet voor de trein springen en zeker niet die van 5 uur. Na een lange dag werken moet ik ook naar huis.

05-09-2016, 09:37
Niemand is het waard om voor te sterven! Je doet achterblijvers groot verdriet!!!!!
Er komt iemand anders waarvoor je wilt leven.

05-09-2016, 15:01
Ik snap niet waarom mensen er lacherig over doen. Jij kunt maar net het laatste duwtje zijn die hij nodig heeft om het wel te doen. Wil je een dode op je geweten?

05-09-2016, 16:55



Citaat door ikbenhet27:
Ik maak echt geen grap ik ben iemand alhamdoellilah die alles heeft ik heb huis heb auto ik werk en ziet er goed uit heb veel kanzen met vrouwen maar weet niet wrm ik haar niet kan vergeten wrm ik haar niet uit mijn hoofd weg krijg ok heb betere dame leren kennen mooier dan haar en heel gooie meisje maar ik hou alleen van die ene
Je hebt niet alles, anders zou jij je niet depressief voelen en aangeven niet zonder diegene te kunnen leven. Maar natuurlijk kan je zonder diegene leven. Denk aan de tijd voordat je diegene ontmoette, zo moet je weer verder gaan. Verdriet is sterk, voor de een toch sterker dan de ander, maar aangeven niet zonder iemand te kunnen leven is een zwakte. Wees sterk, dat was je ooit.. dat ben je ook.

Je hebt een betere dame leren kennen, maar denkt aan het verleden. Dat is niet eerlijk voor deze betere dame.

Moge het geluk je vergezellen naar de resterende toekomst.

05-09-2016, 21:56

Citaat door Zprota:
hij zag haar v rijdag praten met andere collega

werd jaloers.... was zakelijk gesprek... maar alsnog...

hij melde zich ziek... reden: buikpijn (vlinders in de buik).....

ik heb zoiets van.. als je verliefd bent op collega ofzo.. wacht tot ze WC gaat... ga ook sneakty de vruwenwc in... en dan ga je haar horen ruften en poepen

vooral als ze die lege ketchup fles geluiden heeft bij het poepen... dan klaar, afgeknapt en heeft ie weer zn in t leven toch?

05-09-2016, 22:06
Vergeet het verleden en ga door met je leven inshaa Allah kom je een andere tegen die je hart wil.

Pagina's : [1] 2 3 4