Bekijk volle/desktop versie : Ajouad, nu we toch bezig zijn, trending, trendinger



04-09-2016, 19:43
Ajouad, prachtige naam.

Het betekent "guller" oftewel "edelmoediger" (het woord edelmoedig is overigens het mooiste woord wat er bestaat )

Jawaad is gul, Ajouad is guller

Omdat het topics regent over Ajouad, wil ik ook mijn steentje bijbrengen, wat Albert Verlinde kan, kan ik ook.

Dankzij het neefje van Tranen, islamisdewaarheid, hebben wij niks kunnen missen wat er zich rondom Ajouad afspeelt deze dagen.

Ik wil wel blijven in de lijn van Jawaad en Ajouad, gul en guller. Deze video hieronder

https://www.youtube.com/watch?v=bnxvOCQQs2w

Minuut 1:50, dan praat Ajouad over trending. Vervolgens zegt hij "ik zou zeggen maak het nog trendinger, als dat een werkwoord is haha "

weet Ajouad echt niet wat het verschil is tussen werkwoord, bijvoeglijk naamwoord, zelfstandig naamwoord?

Zelfs ik, half illi, kan redelijk onderscheid maken tussen het een en andere.

Ajouad, ben jij ook lid hier ? Pm me met hoogst spoed en speed. Ajouad is gewoon een Marokkaantje als velen van ons. Aan zijn houding kan je meteen zijn standpunt weten, al komt hij er op dat moment niet er voor uit. En dat is allemaal te danken aan zijn naam Ajouad, hij is guller, dus wilt hij aan beide kanten geven. Hij is guller, dus wilde hij beide kampen tevreden stellen. De bewering dat hij niet wil optreden als "de Marokkaan" is schijn, hij is meer Marokkaans dan NLse, maar hij doet nogmaals zijn naam Ajouad eer aan.

Voor mij blijft "tendinger" het hoogtepunt van de dag, het heeft me het nodige vermaak bezorgd. Dank je wel Ajouad.