Bekijk volle/desktop versie : Vader Aylan Al Kurdi: het sterven gaat gewoon verder



Pagina's : [1] 2

01-09-2016, 14:45
De foto's van het verdronken driejarige vluchtelingetje Aylan op een Turks strand veroorzaakte vorig jaar afschuw alom.





Zijn vader Abdullah Al Kurdi zegt donderdag in het Duits blad Bild dat er sindsdien niet veel veranderd is voor de vluchtelingen. "De politici zeiden na de dood van mijn familie: dit nooit meer. Allemaal wilden zij kennelijk iets doen vanwege de foto die hen zo geraakt had. Maar wat gebeurt er nu? Het sterven gaat verder en niemand doet wat," aldus Al Kurdi.

De Syriër verloor zijn vrouw en beide zonen toen hij begin september met zijn gezin over zee uit zijn vaderland vluchtte. Inmiddels woont hij in Erbil in Irak. "Ik kan die beelden, die me herinneren aan onze horror, nauwelijks aanzien. Hoe is het mogelijk dat die drama's steeds weer plaatsvinden?"

01-09-2016, 16:17


Sterven gaat zeker door mijn buurman is ook vorge maand overlden een veel mensen zijn deze afgelopen nacht biet wakker geworden.ik denk dat de vluchtelingen niet meer moeten varen een gewoon daar blijven waar ze zijn

01-09-2016, 16:32
Hij vluchtte niet uit zijn vaderland over zee. Hij was met zijn gezin naar Turkije gevlucht, verbleef daar al enige tijd.
Maar wilde toen naar Europa, op die tocht ging het mis.

Overigens zat er een nare geur rond dit drama:

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/tragic-aylan-kurdis-father-people-6426179

01-09-2016, 18:47
Praat je dit goed dus volgens jou is het eigen schuld dikke bult Joosje weet jij wel wie de oorzaak van die ellende is jij bent echt zo een anti-islam mongool......

01-09-2016, 19:02



Citaat door NEO-GEO:
Praat je dit goed dus volgens jou is het eigen schuld dikke bult Joosje weet jij wel wie de oorzaak van die ellende is jij bent echt zo een anti-islam mongool......
Ik wijs op een fout in dat bericht. Wat heeft dat met anti-islam te maken?

De oorzaak? Syriërs zijn op de vlucht om het jarenlange geweld in dat land te ontvluchten.
Syriërs die in opstand zijn gekomen tegen de dictator Assad, zijn leger en tig islamitsche strijdgroepen die elkaar naar het leven staan.

01-09-2016, 19:17

Citaat door Joosje:
Ik wijs op een fout in dat bericht. Wat heeft dat met anti-islam te maken?

De oorzaak? Syriërs zijn op de vlucht om het jarenlange geweld in dat land te ontvluchten.
Syriërs die in opstand zijn gekomen tegen de dictator Assad, zijn leger en tig islamitsche strijdgroepen die elkaar naar het leven staan.
Wie heeft die opstand gefinancierd en opgezet jouw zion meesters die zijn verantwoordelijk voor die ellende want is het niet genoeg geweest zie Irak Libie Afganistan Sudan Ukraine enz wat heeft jou soort daar te zoeken volgens mij gaat het om grondstoffen totale verwoesting van religie...........

01-09-2016, 19:22

Citaat door NEO-GEO:
Wie heeft die opstand gefinancierd en opgezet jouw zion meesters die zijn verantwoordelijk voor die ellende want is het niet genoeg geweest zie Irak Libie Afganistan Sudan Ukraine enz wat heeft jou soort daar te zoeken volgens mij gaat het om grondstoffen totale verwoesting van religie...........
O je, ben jij er zo één, de feiten interesseren je niet alles dat fout gaat in Azie, Afrika nooit de schuld van de mensen daar, altijd van Israel en het westen.

01-09-2016, 19:25
Over die strijdgroepen die worden door het westen betaald CIA MOSSAD en Nederland doet ook mee en die opstand door een paar zogenaamde politieke vluchtelingen uit Syrie die betaald werden door de Engelsen en Amerikanen om op social media op te ruien van mensen tijdens demonstratie werd er op menigte geschoten door snipers vanuit de daken was dat niet de mossad.....hetzelfde gebeurde ook un Oekraine tijdens die Maidan opstand of weet jij dat niet

01-09-2016, 19:31

Citaat door Joosje:
O je, ben jij er zo één, de feiten interesseren je niet alles dat fout gaat in Azie, Afrika nooit de schuld van de mensen daar, altijd van Israel en het westen.
Zo te zien heb je geen verstand van hoe het er aan toe gaat jij denkt dat er niemand achter zit die dingen gebeuren zeker vanzelf.........

01-09-2016, 20:05

Citaat door NEO-GEO:
Zo te zien heb je geen verstand van hoe het er aan toe gaat jij denkt dat er niemand achter zit die dingen gebeuren zeker vanzelf.........
Beslist niet! Iran, Turkije, S-A en hun bondgenoten financieren en steunen tal van die groepen als IS, om hun macht in de regio te versterken, hun visie van het geloof te steunen, verbreiden.

01-09-2016, 20:12
via wie gaat dat rarara waarom zijn deze landen niet geboycot behalve Rusland omdat ze dansen naar jou zion meesters of heb je dat niet door wie niet meedoet eindigd 400 jaar terug in de tijd..............

01-09-2016, 20:19
Landen waar geen oorlog heerst zijn al compleet overgenomen door Westerse industrie..........Syrie Libie Irak en Oekraine die hadden daar geen trek in en nu kijk resultaat dus het is wel door het Westen gecreerd

01-09-2016, 23:07


Faust jij bent goed gefaust....

01-09-2016, 23:09
soennieten hebben er niks mee te maken.....

01-09-2016, 23:10

Citaat door Joosje:
Hij vluchtte niet uit zijn vaderland over zee. Hij was met zijn gezin naar Turkije gevlucht, verbleef daar al enige tijd.
Maar wilde toen naar Europa, op die tocht ging het mis.

Overigens zat er een nare geur rond dit drama:

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/tragic-aylan-kurdis-father-people-6426179
Allen 6 miljoen is de waarheid mofenkind

Pagina's : [1] 2