Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Een dateee



Pagina's : [1] 2 3

25-04-2005, 20:14
een vriendin van me heeft d0nderdag een date met een j0nge... ze is TE ONZEKER..
dus wil ze niet gaan
maar ik dwing haar
nu moeten joelie helpen met tips..om die jonge in een oogomslag verliefd op haar te krijgen

25-04-2005, 20:45


Spannendddd..

ok de planning is als volgt..
dinsdag: Beginnen met brainstormen, wat trek je aan (vooral iets aandoen waar je je goed en gemakkelijk in voelt.. dus niet iets waar je de hele tijd aan gaat zitten twijfelen), geldt ook voor je haar, juiste geurtje etc.

woensdag: Neem een maskertje, eet nix waar je de volgende dag eventueel uitslag of puisten van krijgt. Was je haar, scheer je waar je je normaal eigenlijk nooit scheert (gewoon om je goed te voelen). Ga vroeg slapen.

Dat zijn de eerste tips.. als ik me weer wat herinner van mijn dates dan laat ik het je weten

25-04-2005, 20:49
WEJOOOOOOO DANK JEEEEE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER:d:d

25-04-2005, 20:54
hey ik ben Esma..haar vriendin dus ik heb n0gal b0lle wange..hij is gewoon een hard to getje..ik wil me g0ed v0ele klaar..be3da dat ik t gev0el heb van ik KAN met m krijge..en ik ben gew0on verliefd op mmaar wat kan ik d0en als dikke wangen hebbende?

25-04-2005, 21:13



Citaat door mocrolatina:
hey ik ben Esma..haar vriendin dus ik heb n0gal b0lle wange..hij is gewoon een hard to getje..ik wil me g0ed v0ele klaar..be3da dat ik t gev0el heb van ik KAN met m krijge..en ik ben gew0on verliefd op mmaar wat kan ik d0en als dikke wangen hebbende?
Hij zou toch niet met je daten als je bolle wangen een probleem zouden zijn? Gebruik anders wat blusher, op de juiste plekken.

25-04-2005, 21:25
Dikke wangen zijn juist mooi meid!

Lach veel en laat hem ook lachen, jongens vinden het leuk
als een meisje hem laat lachen..

25-04-2005, 21:26
maar t0g..alle j0ngens vallen..0p kleine dunne m0oi gelijnde meiden
niet meisjes met b0lle wangen..van 1.70 (meer zelfs:S)

25-04-2005, 21:30
Hey meid!! Leukkk Weet je wat een vriendin een keer had gedaan , ze was gewoon naar douglas gegaan en had iets kleins gekocht en zocht zogenaamd een look voor haarzelf, dus voor ze het wist zat ze in de stoel en zaten ze haar heel mooi op te maken . Het was heel natuurlijk en liet haar mooiste punten nog mooier uitkomen
Ik hoop dat je hier wat mee hebt.

Koesssiessss sannae

25-04-2005, 21:31

Citaat door mocrolatina:
maar t0g..alle j0ngens vallen..0p kleine dunne m0oi gelijnde meiden
niet meisjes met b0lle wangen..van 1.70 (meer zelfs:S)
Lieverd, niet alle jongens vallen op dunne slanke meisjes.

Ik zelf ben ook niet dun en ook niet dik ik heb ook een buikje, maar

dan betekend het nog niet dat je DIK bent! Je moet je nu niet

afkatten door te denken ik ben lelijk, dik ect want daardoor

ga je je alleen maar minder voelen en dan wordt de date helemaal

niet meer leuk! Ga gewoon op je doel af, maak hem verliefd door

leuk te lachen en jezelf te zijn! Veel succes

25-04-2005, 21:34

Citaat door mocrolatina:
maar t0g..alle j0ngens vallen..0p kleine dunne m0oi gelijnde meiden
niet meisjes met b0lle wangen..van 1.70 (meer zelfs:S)
Meid niet zo negatief over jezelf !! Lieverd ik ben zelf 1.73 en slank en het enige dat ik te horen krijg is , "ben je de marokkaanse claudia strater wela????" nou dat zie ik als een compliment en blijkbaar vinden ze het juist mooi als je gewoon normaal lang bent en slank dus niet zeuren!!!!

Koessiesss sannae

27-04-2005, 16:02
dank jullie wel...........MORGE ISDE GROTE DAGGGGGG

27-04-2005, 22:05
thanx p0epie

27-04-2005, 22:07


1.Lekker geurtje
2.Geen marktkleding
3.Niet overdreven lachen om ze3ma aan te tonen dat ie grappig is
4.Succes

27-04-2005, 22:12
lekker geurtje chek..Heb net escada gek0cht..lekker geurtje
geen marktkleding..alleen h&m heb ik wel aan en jasje van gucci en sgoene van dior dus is goed:P
niet overdreve lache..die is goed
Succes---DANK JE

27-04-2005, 22:29

Citaat door mocrolatina:
lekker geurtje chek..Heb net escada gek0cht..lekker geurtje
geen marktkleding..alleen h&m heb ik wel aan en jasje van gucci en sgoene van dior dus is goed:P
niet overdreve lache..die is goed
Succes---DANK JE
Ik kan niks anders zeggen...PERFECT!

Pagina's : [1] 2 3