Bekijk volle/desktop versie : het regent zo hard dat ik eventjes in een romantisch bui was beland



19-08-2016, 21:35
ik hou van regen, klinkt misschien gek, maar ik smelt er van. ja ja, daar waar de zon/hitte voor een smeltingsproces zorgen, doet regen dat bij mij, tja.

op het moment dat de harde regen stopte vluchtte ik snel de tuin in, heb ik de slakken bij elkaar gerapt, en heb ze verwezen naar de plek waar ze horen, niet in mijn tuin dus. heb jij je wel eens afgevraagd waar alle die slakken vandaan komen als het geregend heeft? ik wel, en inmiddels weet ik ook het antwoord.

mijn romantisch bui was dan nog niet weg, die is er eigenlijk nog steeds, ook nu ik dit typ voel ik de romantiek door mijn aderen stromen, romantiek is bij mij niks anders dan dat ik me gewoon relax en ontspannen voel, regen doet wonderen, een fietstocht in regen is dan ook verbluffend, uitmuntend en magisch.

na het verwijderen van de slakken, nam ik de benen naar mijn laptop, daar waar ik vaak vanuit mijn Phone actief ben hier, heb ik dit keer besloten de laptop te pakken, omdat het handiger en sneller is, het is fijner en beter typen, het is overzichtelijker en helder, en omdat ik het gevoel had dat ik veel energie had om non stop te typen is laptop dan ook gewoon onmisbaar.

even tussendoor, zondag finale Fontijn, heerlijk, minimaal zilver, Holland gaat goed, love Holland
er zijn 2 momenten waarbij ik me vaak een beetje Hollander voel, als ik in Marokko ben en me bevindt tussen de Franse Marokkanen, dan ben ik zeg maar onbewust aan het concurreren als Hollander. om een simpel voorbeeld te geven: Ned staat nu 9de in de medaillespiegel, en France 7de, maar met een goud erbij voor Holland worden de fransen ingehaald, KICKEN, hockey finale straks, dan gaan we (ja wij, Hollanders, IK dus :rolleyes richting de 7de plek. gewoon om de mond te snoeren van die achterlijke frans Marokkanen bij mij om de hoek, achterlijke debielen (nou ja, ik overdrijf nu).

dat was het tussendoortje, maar dat is niet waar mijn topic over gaat, mijn topic gaat over HAAR.
ik logde in, het eerste wat ik deed is richting mijn pm inbox, daar staat namelijk haar nickname, het is een van mijn rituelen als ik op M.nl ben, dan zoek ik naar haar laatste geposte reacties, gewoon om te kijken wanneer ze voor het laatste actief is geweest, en een beetje van haar lezen, of gewoon staren naar haar nickname, dan maakt mijn hartje een paar sprongetjes. en wat zag ik? ik zag dat ze 8 dagen geleden voor het laatste online is geweest, dat is best wel lang, voor haar doen, zal ze afgekickt zijn? zal ze ooit weer hier komen? waarom heb ik het gevoel dat ze voorgoed weg is hier? klopt mijn gevoel? in wezen is een verstandig besluit, anderzijds zou ik stiekem nu en dan van haar gezelschap willen proeven en snoepen, al is het alleen maar gewoon lezen wat ze plaatst. ik mis haar, ik hoop zij mij ook, dat betwijfel ik, wie weet? vast wel, kan haast niet anders dat ze mij niet mist, ze houdt toch van me, en ik van haar, dat kan niet anders, er is sprake van liefde, denk ik. of verwar ik nu mijn WIL met mijn gedachten?

20-08-2016, 23:58


wil ook regen

kan niet tegen te veel hitte