Bekijk volle/desktop versie : Ik wilde op mijn 23e kinderen..



Pagina's : [1] 2

13-08-2016, 22:45
Sub7anAllah, natuurlijk heb je helemaal niks in je handen.
Over halfjaartje alweer 23. Tijd vliegt jung..

13-08-2016, 22:51


Je hebt nog alle tijd hoor.
Moge Allah je verblijden, ameen.

13-08-2016, 23:03
Het leven begint net.

13-08-2016, 23:06
Wat kinderen betreft hebben we niks te willen, alleen te hopen..

13-08-2016, 23:46



Citaat door Asfoureh:
Je hebt nog alle tijd hoor.
Moge Allah je verblijden, ameen.

amien wa iyaaki..

Citaat door juno:
Het leven begint net.

Hahah een vrouw wordt geadviseerd vroeg te baren!

Citaat door Freyaa:
Wat kinderen betreft hebben we niks te willen, alleen te hopen..
Klopt helemaal... In sha Allah

13-08-2016, 23:48

Citaat door Asfoureh:
Je hebt nog alle tijd hoor.
Moge Allah je verblijden, ameen.
ze is al bijna een oma met d'r 23""""" waar heb jiji het nou weer over met je hebt nog alle tijd?

13-08-2016, 23:54
Ik heb juist het tegenovergestelde. In mijn hoofd zou ik trouwen op mijn veertigste en geen kinderen baren. Insa'Allah komen de kindjes wel. Voor ons allen die het willen.

14-08-2016, 00:04

Citaat door Taric:
ze is al bijna een oma met d'r 23""""" waar heb jiji het nou weer over met je hebt nog alle tijd?

7shoma

Citaat door HRS__x:
Ik heb juist het tegenovergestelde. In mijn hoofd zou ik trouwen op mijn veertigste en geen kinderen baren. Insa'Allah komen de kindjes wel. Voor ons allen die het willen.
En nu wil je het wel..? In sha Allah!! Zal du'a voor ons doen..

14-08-2016, 00:53
Heb ik dit daadwerkelijk gelezen....

14-08-2016, 08:32
Kijk eerst eens of jij een kind alles zou kunnen bieden. Ook als de vader wegvalt. Als je je zaken op een rijtje hebt, dan ben je klaar voor een huwelijk/kind. Word niet de zoveelste alleenstaande jonge moeder die haar hand moet ophouden bij allerlei instanties. Op je 23e hoor je in mijn optiek bezig te zijn met het afronden van je master.

14-08-2016, 08:38
In plaats daarvan heb je een poeskat.

14-08-2016, 09:20

Citaat door P.S.Iloveyou:
Kijk eerst eens of jij een kind alles zou kunnen bieden. Ook als de vader wegvalt. Als je je zaken op een rijtje hebt, dan ben je klaar voor een huwelijk/kind. Word niet de zoveelste alleenstaande jonge moeder die haar hand moet ophouden bij allerlei instanties. Op je 23e hoor je in mijn optiek bezig te zijn met het afronden van je master.
Ik heb op m'n 20e een kind gekregen en had op mijn 22e een master. En was alleenstaand. Het kan wel maar ideaal is het niet hoor. Liever eerst afronden maar dat kan wel rond deze leeftijd

14-08-2016, 09:37



Citaat door Freyaa:
Ik heb op m'n 20e een kind gekregen en had op mijn 22e een master. En was alleenstaand. Het kan wel maar ideaal is het niet hoor. Liever eerst afronden maar dat kan wel rond deze leeftijd
Ma sha Allaah. Knap van je dat je dat kon combineren. Ik denk wel dat jij één van de uitzonderingen op de regel bent. Ik bedoel meer te zeggen, zorg er eerst voor dat je volledig op je eigen benen staat.

14-08-2016, 09:37
Moge Allah je alles geven wat je wenst.

Kinderen zijn een zegening, maar besef dat dit een enorm grote verantwoordelijkheid is en enorm grote offers van jou vraagt.

Geniet nu vooral van het feit dat je álle ruimte, vrijheid en tijd hebt... Ik adviseer jou vooral om jezelf intellectueel te laten groeien: studeer, werk..ontmoet mensen,
Dit laatste is ook echt een grote zegening...

Trouwen en een gezin komt wel vanzelf in shaa Allah..

14-08-2016, 10:02

Citaat door Ta7nient.:
Sub7anAllah, natuurlijk heb je helemaal niks in je handen.
Over halfjaartje alweer 23. Tijd vliegt jung..
Ik wilde op mijn 23e trouwen. Jaren verder , nog steeds niks.

Pagina's : [1] 2