Bekijk volle/desktop versie : Verdwenen 'bruid to be' in Marokko blijkt bij minnaar te zijn



12-08-2016, 16:45
In een dorpje in Chichaoua heeft de verdwijning van een jonge verloofde voor de nodige ophef gezorgd.





Dat meldt nieuwsbron ALM. De 21-jarige vrouw was op papier al getrouwd en zou met haar echtgenoot een gelukkig leven leiden. Dat is tenminste wat beide families dachten. Op het moment dat ze zich verloofde zou ze een relatie hebben met een 27-jarige man uit een ander dorp. Ze verzette zich hevig tegen het huwelijk maar ze werd nagenoeg gedwongen omdat haar vader niet wilde luisteren.

Daarop besloot de vrouw het hazenpad te nemen en haar toevlucht te zoeken bij haar minnaar. De oude vader wist hier uiteindelijk van en deed aangifte tegen de man. De politie vond haar vervolgens bij hem thuis. Op het politiebureau gaven ze aan een relatie te hebben en dat ze willen trouwen. Daar had de politie geen boodschap aan.

Ze zijn gearresteerd en aangeklaagd wegens overspel en losbandigheid. De vader van de vrouw zegt spijt te hebben van zijn opdringerige houding.

12-08-2016, 16:51


Ja beter gedwongen ongelukkig dan uit vrije keuze gelukkig. ..
Achterlijk land

12-08-2016, 17:01
Geenstijl redactie

12-08-2016, 17:02
Trrrr is dit voor real. ...de politie had daar geen boodschap aan?

Nee haar dwingen met een man te trouwen die ze niet wilt en waar het uiteindelijk eindigd in een echtscheiding of erger layhfed..... daar hebben ze wel boodschap aan .....

En hey crakie Kroaat!!!!

Niet het land is achterlijk maar sommige debielen die daar wonen. ....en zou je aub voortaan bezig houden met je eigen
Shit land aub!!!!!


Kroatië hè niet holland voor het geval je het vergeten was waar je wortels liggen. ....lief van mij toch



12-08-2016, 18:32


waarom kwam die kneusje haar hand dan niet vragen

12-08-2016, 18:43

Citaat door Bloembia:
Trrrr is dit voor real. ...de politie had daar geen boodschap aan?

Nee haar dwingen met een man te trouwen die ze niet wilt en waar het uiteindelijk eindigd in een echtscheiding of erger layhfed..... daar hebben ze wel boodschap aan .....

En hey crakie Kroaat!!!!

Niet het land is achterlijk maar sommige debielen die daar wonen. ....en zou je aub voortaan bezig houden met je eigen
Shit land aub!!!!!


Kroatië hè niet holland voor het geval je het vergeten was waar je wortels liggen. ....lief van mij toch


Lijkt me dat de politie de wetten van het land uitvoert..
Achterlijk dus.
Dat jij geneigd voelt dat te bagatelliseren blijkt maar weer.

12-08-2016, 19:41

Citaat door Trouble-Sugar:
Lijkt me dat de politie de wetten van het land uitvoert..
Achterlijk dus.
Dat jij geneigd voelt dat te bagatelliseren blijkt maar weer.
Ja, daar heb je een punt....

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk