Bekijk volle/desktop versie : Met vrouwen uit deze streken zou ik nooit trouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

11-08-2016, 15:15
Vrouwen van Al-Hoceima (Ait Wahayar). Te boers, ruig, mannelijk en een verschrikkelijk accent (met die vraagteken). Vaak hebben ze ook nog lichte ogen en licht haar, wat ik helemaal lelijk vind, want ik val op donker. Ik vind deze vrouwen dus totaal niet vrouwelijk en aantrekkelijk, ook al vinden veel mannen van wel.

Vrouwen van Jbela (Tanger en Tetouan). Op zich wel leuke vrouwen. Maar Jbela zijn de grootste berberhaters die je kunt bedenken. De vrouwen zijn vaak berberhaters en hun familie ook. Vaak verbergen ze het, in de hoop uit financieel oogpunt toch een riffie aan de haak te slaan, want dat zijn in hun ogen de echte mannen, maar de haat en afgunst zal bij deze mensen nooit verdwijnen, omdat ze zelf in een identiteitscrisis verkeren. Want als je jebli bent, wat ben je dan? Je hebt in Marokko de berbers en de Arabieren. De berbers zijn de oorspronkelijke bewoners en de Arabieren kwamen oorspronkelijk uit het midden oosten om ons land koloniseren. Jbela beweren geen van beide te zijn. Komen uit Mars ofzo?

Vrouwen die uit deze twee gebieden komen zou ik nooit mee trouwen. Jullie nog voorkeuren of not done's?

11-08-2016, 15:19


ik heb geen voorkeuren
ben namelijk geen racist

11-08-2016, 15:20
Ik denk dat je beter kan spreken van een preferentie dan van uitsluiten. Keuzes maken op basis van achtergrond, kan, als het een rationele overweging is. Maar dit is een emotionele overweging. Dus stel je komt een dame tegen uit die gebieden die niet boers is en/of mannelijk? Zou je dan wel met haar kunnen trouwen?

En nee, ik kom niet uit die gebieden. Gewoon een algemene observatie.

11-08-2016, 15:27
Ik ben 29. En Ait Wayahar vrouwen wijs ik af. Niet andersom. Niets tegen die mensen hoor. Alleen ik val er gewoon niet op. Mag toch?

Citaat door MasterRebel:
Welke achterlijke vrouw zou nou met jou een huwelijk aangaan? Die moet wel een tik van de molen gehad hebben.

Bovendien als jij zo'n aanwinst was, dan was je inmiddels wel getrouwd geweest met je 30+.

Voor de rest weet ik wel zeker dat een Tawaryaghest jou niet eens ziet staan.

Ze zijn ruiger dan jou ja.

11-08-2016, 15:29



Citaat door MasterRebel:
Bovendien als jij zo'n aanwinst was, dan was je inmiddels wel getrouwd geweest met je 30+.
Er is geen correlatie tussen het aanwinst zijn en getrouwd zijn. Maar ok. Continue.

(oh en idd..me is grown dus moest ff opkomen voor de ongetrouwde oudjes)

11-08-2016, 15:38
Tegenwoordig mogen Marokkaanse vrouwen blij zijn als ze überhaupt trouwen. Wat jij schetst gebeurde 30 jaar geleden toen de vrouw nog enige waarde had. Marokkaanse vrouwen zijn nu in overschot, die gaan echt niet selectief zijn wat betreft stam en dat weet jij ook .

Citaat door MasterRebel:
Wanneer heeft zich dan de kans voorgedaan voor jou, dat jij ze kan afwijzen? Over het algemeen trouwen Ait Waryagher niet eens buiten hun stam om, uitzonderingen daargelaten. Als je nou je eigen stam benoemde kon ik het nog begrijpen.

11-08-2016, 15:38
xVerwijfde mannen.

11-08-2016, 16:05
Wij kwamen niet om te koloniseren. Wij kwamen islaam en beschaving brengen.

11-08-2016, 16:07
Arabieren en beschaving?

Citaat door DeRegeerder:
Wij kwamen niet om te koloniseren. Wij kwamen islaam en beschaving brengen.

11-08-2016, 16:08
Willen jullie aub ophouden.

11-08-2016, 16:10

Citaat door Rebel666:
Arabieren en beschaving?
Ik weet niet of je moslim bent, maar jouw Profeet was een Arabier en was toppunt van beschaving. Mocht je een ongelovige zijn, dan neem ik mijn woorden terug en hebben ze geen waarde.

11-08-2016, 16:15
Dames die geboren zijn in de Bermuda-driehoek...enge dinge lijkt mij !

11-08-2016, 16:19


But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not.

11-08-2016, 16:32


Ik moest echt lachen. Ik zou nooit met een Abdars kunnen trouwen. Ik heb deze zomer te vaak zjnoen gekregen van Ibdarsen. Afgeknapt.

11-08-2016, 16:32

Citaat door Rebel666:
Vrouwen van Al-Hoceima (Ait Wahayar). Te boers, ruig, mannelijk en een verschrikkelijk accent (met die vraagteken). Vaak hebben ze ook nog lichte ogen en licht haar, wat ik helemaal lelijk vind, want ik val op donker. Ik vind deze vrouwen dus totaal niet vrouwelijk en aantrekkelijk, ook al vinden veel mannen van wel.

Vrouwen van Jbela (Tanger en Tetouan). Op zich wel leuke vrouwen. Maar Jbela zijn de grootste berberhaters die je kunt bedenken. De vrouwen zijn vaak berberhaters en hun familie ook. Vaak verbergen ze het, in de hoop uit financieel oogpunt toch een riffie aan de haak te slaan, want dat zijn in hun ogen de echte mannen, maar de haat en afgunst zal bij deze mensen nooit verdwijnen, omdat ze zelf in een identiteitscrisis verkeren. Want als je jebli bent, wat ben je dan? Je hebt in Marokko de berbers en de Arabieren. De berbers zijn de oorspronkelijke bewoners en de Arabieren kwamen oorspronkelijk uit het midden oosten om ons land koloniseren. Jbela beweren geen van beide te zijn. Komen uit Mars ofzo?

Vrouwen die uit deze twee gebieden komen zou ik nooit mee trouwen. Jullie nog voorkeuren of not done's?
Beschuldigt anderen van haat, maar zelf wel haten.

Maar ik bemoei me niet..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11