Bekijk volle/desktop versie : Tweede ronde: fris en fruitig



Pagina's : [1] 2

01-08-2016, 12:02
Het is een van de weinige keren dat ik fris en fruitig de deur uitga.
Niet dat ik -anders dan normaal- goed en genoeg heb geslapen of zo, absoluut niet, mijn verslaving aan "tot laat wakker" zet zich HELAAS gewoon voort, en vaak gewoon omdat ik versaagd ben en niet omdat ik iets nuttigs doe, want meer dan "staren naar de sterren" die ik niet zie omdat plafond in de weg staat, doe ik niet.

Vandaag ben ik gewoon wat eerder opgestaan, daardoor heb ik alle tijd om een uitgebreid douchje te nemen, en zo voelt Elmotchou zich zo fris en fruitig als nooit eerder (dit is wel behoorlijk overdreven).

Terwijl ik dit typ heb ik onbewust een afspraak gemaakt met mezelf vanaf heden te gaan werken de verslaving "Tot Laat Wakker", voor het gemak kort ik deze verslaving af tot TLW zodat ik niet steeds dat hele zinnetje hoef te herhalen. Ik besef wel meteen dat deze afspraak niks meer of minder is dan een bluf, om 2 redenen:

1- het is niet de eerste x dat ik zo een afspraak maak met mezelf, en ik ben dit x niet eens overtuigd dat het gaat lukken.

2- met de Olympische spelen op komst in RIO zal het alleen maar erger worden. k zal echt mijn handen vol hebben aan het volgen van de OS. ik ga straks aan mijn werkgever doorgeven dat ik aangepaste tijden wil. Kan het nog gekker? JA het kan altijd gekker, grappig, terwijl ik het over de OS zie ik een reclame op tv voorbijkomen met Demoulin erin, of is het Dumoulin? Ik vraag me af of Epke iets unieks gaat flikken dit x? En zal mijn heldin Daphne geschiedenis gaan schrijven? Kriebels.

Ik werp een blik naar de klok, en zie dat de tijd doortikt, en dat het wel de tijd wordt om van deze zachte fijne heerlijk rustgevende bank af te komen, wat is afscheid toch zwaar, kon ik maar de rest van de dag hier onderuit gezakt blijven zitten. Ziekmelden? Nee, zit niet in mijn aard.

Ja ja, tijd om tegen het serieuze leven aan te gaan. Waarom is de bank nooit zo perfect als je vrij bent? Gisteren en eergisteren zat ik ook op dezelfde bank, lekker vrij, maar TOTAAL geen unieke bekering or whatever. Hmmm ik ga gewoon voorlopig in het weekend de wekker zetten en doen alsof ik moet werken, kijken of het wat gaan opleveren. Ik begin nu echt door te slaan merk ik. Een grotere teken om nu op te rotten kan ik niet krijgen.

Greetz peepz

Dat was het dan tot voor het vertrek.

Inmiddels is de middag aangebroken
2 uurtjes aan het werk, en nog geen mallemoer uitgevoerd
Mijn klusje van vandaag neemt slechts 2 uurtjes in beslag
Maar zo dom ben ik niet, ik zorg er gewoon voor dat men hier denkt dat ok de hele dag er voor nodig heb
En zo kan ik tussendoor lekker volop Marokko.nl-en en habhammen bij de Turken
En al dat soort shitzooi

01-08-2016, 12:10


wauw fanatiek ahahahah.

01-08-2016, 12:19

Citaat door seket_essalama:
wauw fanatiek ahahahah.
super toevoeging, nu heb ik 3 F's bij elkaar
Fris Fruitig Fanatiek

01-08-2016, 18:45
De tijd tikt alsmaar door
Inmiddels zit de werkdagen weer op
Ondanks de nul-inspanning toch moe geworden
OF Zorgt "het uitvoeren van niks" juist voor uitputting? Vooral dat lang wachten, en wachten, en wachten. Doet me denken aan het welbekende verhaal van "de imaam en de linzen".

Vanochtend fris en fruitig op de bank, nu gesloopt en vermoeiend op dezelfde bank. En hongerig ook natuurlijk, maar te lui om de keuken in te gaan, dat zijn toch van die momenten dat je het belang van de vrouw weet (de liefde van de man gaat door zijn maag), op dit moment denk ik "alle vrouwen op dit aardbol zijn toppertjes", weet alleen niet of ik straks na eten het nog eens ben met mezelf.

Al met al, ik kan niks anders zeggen dan dat ik best wel een fijne dag heb gehad, ik had erger verwacht van deze maandag.

En nu de keuken in

01-08-2016, 22:55


Overbodig om het weer te herhalen, maar DE TIJD TIKT GEWOON NOG STEEDS DOOR.

De dag is zo goed als voorbij. En ja hoor, weer op de bank, niet fruitig niet fris niet moe niet gesloopt, niks van dat allemaal.

Gewoon totaal ontspannen. Mijn geliefde nootjes erbij, vergezeld met een heerlijk potje thee, en Galileo RTL5 als extraatje (altijd interessant).

De nacht begint te naderen, het brengt bijna altijd een dubbel gevoel met zich mee, het is mijn vriend en mijn vijand te gelijk. Mijn vriend omdat ik dan tot volledige bezinning kom, en goed stil sta bij het leven, en helder zie wat ik allemaal fout doe in mijn leven (dat is niet weinig, maar ook niet veel). Anderzijds is het ook mijn vijand, want het steelt van mij de rust die ik nodig heb, de nacht pakt mijn lichaam datgene wat het nodig heeft, de nacht omarmt mij niet.

Even thee opwarmen hoor, die is inmiddels koud geworden, JULLIE schuld natuurlijk

01-08-2016, 23:12
Vul mij kopje thee ook ff bij dan

01-08-2016, 23:29

Citaat door karima_z:
Vul mij kopje thee ook ff bij dan
Asjeblieft moet je dan zeggen
Hier een sterke kopje voor jou
Smul ervan

01-08-2016, 23:32
Shoukran bezaf

01-08-2016, 23:35
Je doet me aan een ander lid denken.

01-08-2016, 23:40

Citaat door FransSprekende:
Je doet me aan een ander lid denken.



C'est qui?
Le quel?

01-08-2016, 23:42

Citaat door karima_z:
Shoukran bezaf
J'ai gedaan graag bzzaf

01-08-2016, 23:42

Citaat door ELmotchou:
C'est qui?
Le quel?
Check hoekje

01-08-2016, 23:50



Citaat door FransSprekende:
Check hoekje


Wel eens gezien
Maar geen flauw idee of ik raakvlakken met hem heb

01-08-2016, 23:53

Citaat door ELmotchou:
Wel eens gezien
Maar geen flauw idee of ik raakvlakken met hem heb
Un petit peu

02-08-2016, 01:21

Citaat door FransSprekende:
Un petit peu
K hou hem in de gaten
Kijken of het klopt

Pagina's : [1] 2