Bekijk volle/desktop versie : Muggen!



27-07-2016, 08:04
Wat doe je ertegen?

Heluuuppp!!
Word er gek van!!

27-07-2016, 08:29


Heel simpel naar de winkel gaan product halen en horren plaatsen zo moeilijk is dat niet enkel wat investering en werk.

27-07-2016, 08:41
Wat voor product helpt nou echt?

27-07-2016, 08:43
Kruitvat merk stick om je in te smeren en er bestaan apparaatjes die je in de stroom moet steken iedere dag een nieuw tabletje erin en je bent muggen vrij.

27-07-2016, 09:37


Zo een dingetje voor in het stopcontact en je hebt geen enkele mug! Een uurtje voor het slapengaan insteken.
Als je kinderen hebt en het ook in hun kamer doet moet je eentje van de apotheek halen zodat er zeker geen stoffen inzitten die gevaarlijk voor kindjes zijn.

27-07-2016, 10:56

Citaat door __A.:
Zo een dingetje voor in het stopcontact en je hebt geen enkele mug! Een uurtje voor het slapengaan insteken.
Als je kinderen hebt en het ook in hun kamer doet moet je eentje van de apotheek halen zodat er zeker geen stoffen inzitten die gevaarlijk voor kindjes zijn.
Waar kan ik die kopen?

27-07-2016, 11:03
Jezelf insmeren met Deet..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

27-07-2016, 11:07
Die stopcontact dingen werken niet omdat muggen niet worden aangetrokken door licht of geluid
muggen komen af op lichaams warmte en geur
Het beste is om je lichaam in te smeren met een citroen dit werkt geur afstotend
ook een geurkaars (citrus) op je nachtkastje helpt het beste ff aansteken voor het slapen gaan en voila

bij de action heb je van die citrus kaarsen speciaal ervoor

27-07-2016, 11:15

Citaat door flowertje22:
Waar kan ik die kopen?
In belgie in de delhaize.
In nederland weet ik niet. Een supermarkt die een ruimer aanbod heeft en dat staat dan bij de dingen tegen ongedierte zoals mieren, vliegenvangers enz dat staat meestal samen.

27-07-2016, 11:18

Citaat door nismae:
Die stopcontact dingen werken niet omdat muggen niet worden aangetrokken door licht of geluid
muggen komen af op lichaams warmte en geur
Het beste is om je lichaam in te smeren met een citroen dit werkt geur afstotend
ook een geurkaars (citrus) op je nachtkastje helpt het beste ff aansteken voor het slapen gaan en voila

bij de action heb je van die citrus kaarsen speciaal ervoor
Bij mij werkt het wel. Die stopcontacten geven een geur die muggen niet kunnen verdragen daardoor komen ze niet. Je hebt er ook die geluidtrillingen geven die muggen ook niet verdragen
Zelf mijn schoonfamilie in marokko gebruiken dat en hebben geen muggen. Terwijl ze de deur en alle ramen savonds open laten staan.

27-07-2016, 11:37

Citaat door nismae:
Die stopcontact dingen werken niet omdat muggen niet worden aangetrokken door licht of geluid
muggen komen af op lichaams warmte en geur
Het beste is om je lichaam in te smeren met een citroen dit werkt geur afstotend
ook een geurkaars (citrus) op je nachtkastje helpt het beste ff aansteken voor het slapen gaan en voila

bij de action heb je van die citrus kaarsen speciaal ervoor
Die werken wel maar niet die licht geven ., die waar je geurtabletjes moet insteken zijn heel goed en lamp doet niet veel af heb die al lang in de kliko gegooid