Bekijk volle/desktop versie : in welk wereld leef jij?



Pagina's : [1] 2

24-04-2005, 16:13
Ik ben totaal geen scheinheilig persoon als ik je niet mag dan zul je het wel merken, maar leef in verschillende werelden. Thuis ben ik anders dan op straat of op school. Het hangt zelf af met wie ik omga, als ik met een heel gelovig persoon ben gedraag ik me anders dan een normaal persoon.
ZIT DAT OOK ZO BIJ JULIE

24-04-2005, 16:16


Yep..

Heb ongeveer 80 persoonlijkheden..ze kennen elkaar niet..

Gelukkig

24-04-2005, 16:19

Citaat door shab tanger:
Ik ben totaal geen scheinheilig persoon als ik je niet mag dan zul je het wel merken, maar leef in verschillende werelden. Thuis ben ik anders dan op straat of op school. Het hangt zelf af met wie ik omga, als ik met een heel gelovig persoon ben gedraag ik me anders dan een normaal persoon.
ZIT DAT OOK ZO BIJ JULIE
tuurlijk, ik ga toch me toch niet hetzelfde gedragen met mijn pa als ik met mijn vriendinnen doe, je voelt je bij iedereen gewoon anders en daardoor verandert je gedrag

24-04-2005, 16:22

Citaat door Bell:
Yep..

Heb ongeveer 80 persoonlijkheden..ze kennen elkaar niet..

Gelukkig

25-04-2005, 09:18


als ik zeg anders dan bedoel ik ook totaal ander persoon, zelf mijn accent veranderd

25-04-2005, 09:23

Citaat door shab tanger:
als ik zeg anders dan bedoel ik ook totaal ander persoon, zelf mijn accent veranderd
jij hebt gewoon MPS



heeft nix met een of andere cultuur of wat dan ook te maken

25-04-2005, 09:33

Citaat door shab tanger:
als ik met een heel gelovig persoon ben gedraag ik me anders dan een normaal persoon.
ZIT DAT OOK ZO BIJ JULIE
Weet je wel wat de definitie is van Scheinheilig?
Als ik daar ben gedraag ik me zo, als ik thuis ben gedraag ik me anders, als ik bij een gelovige ben gedraagik me anders, etc....: Hoe scheinheilig kun je dan zijn.

25-04-2005, 09:51
beste...,

Het is moeilijk om in vele werelden te leven te gelijkertijd.
Ik herke dat gevoel,maar helaas moet ik je vertellen dat jij niet weet wat je bent wie je bent.
Het is namelijk niet prettig dat mensen jou in het echt niet kennen niemand krijg hoogte van jou dus kan het heel negatief uit de hand lopen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je je zelf moet zijn en naar buiten komen zo als je bent en je echte vrienden zullen je accepteren.

Tenslotte moet je je zelf gelukkig maken en dat doet niemand voor je,Maaaaaaaaaaaar doe het op een goede manier probeer je zelf te zijn en niemand kwaad doen en daar ggaat het bij ons marokanen verkeerd leef niet met vooroordelen je moet iedereen een kans geven want uiteindelijk zijn we allemaal mensen.

Maak wat van je leven en zet em even op, heel veel mensen zijn het niet eens met je in het begin maar als je door zet komt alles goed.

Groetjes, een Marokaanse meid
Thalal fi rasek
Slemma

25-04-2005, 10:29
ik ben met mijn klasgenoten normaal ---> niet echt druk (oke heel af en toe)

maar thuis ben ik echt mezelf en kan ik soms heel druk zijn, en gek doen


25-04-2005, 10:38
check mijn locatie, in die wereld leef ik

27-04-2005, 08:58
geloof me maar ik ben niet de enigste, wij marokanen leven met een identiteits krisis. We weten niet wie we zijn en waar we naar toe willen. DAT KUN JE TOCH NIET ONTKENNEN.

27-04-2005, 09:01

Citaat door shab tanger:
Ik ben totaal geen scheinheilig persoon als ik je niet mag dan zul je het wel merken, maar leef in verschillende werelden. Thuis ben ik anders dan op straat of op school. Het hangt zelf af met wie ik omga, als ik met een heel gelovig persoon ben gedraag ik me anders dan een normaal persoon.
ZIT DAT OOK ZO BIJ JULIE
Dan ben je onzeker van jezelf..............

27-04-2005, 09:30


Ik ken mezelf niet eens.

Ik ben te complex.

27-04-2005, 09:35
je laat me echt lachen, ik wil weten hoe het met julie situatie zit je moet me niet beoordelen, niet dat het niet mag. Het is veel makkelijker om comentaar te geven dan over je zelf te praten.

27-04-2005, 11:52

Citaat door Ayred:
Weet je wel wat de definitie is van Scheinheilig?
Als ik daar ben gedraag ik me zo, als ik thuis ben gedraag ik me anders, als ik bij een gelovige ben gedraagik me anders, etc....: Hoe scheinheilig kun je dan zijn.
iederpersoon is scheinheilig want liegen valt ook onder de contect van scheinheilig zijn en niet alzof doen dat je heilig bent geef maar toe dat ben je ook. Ik haat mensen als u ze zijn meestal het ergste. Ga ergens anders heilig doen want ik geloof geen reet van wat je zegd.

Pagina's : [1] 2