Bekijk volle/desktop versie : Moslimdiscriminatie: Wilders ziet vergelijkingen met Trump



Pagina's : [1] 2

21-07-2016, 13:08
Geert Wilders ziet de opkomst van Donald Trump als vergelijkbaar met die van zichzelf.





Beiden danken hun populariteit aan ontevreden kiezers die zich niet vertegenwoordigd voelen, zei Wilders donderdag in een interview met CNN. "In Amerika gebeurt hetzelfde als in Europa", aldus de PVV-leider, die in Cleveland de Republikeinse conventie bijwoont. "Het volk voelt zich niet meer vertegenwoordigd door hun politieke leiders." Die hebben volgens Wilders te weinig oog voor hun zorgen over bijvoorbeeld immigratie, werkloosheid en terrorisme.

"Dat verklaart niet alleen de populariteit van de heer Trump, maar ook die van mijn eigen partij, die veruit de grootste is in alle peilingen. Ik kan volgend jaar premier zijn als we de verkiezingen winnen", zei Wilders. "Deze geest gaat niet meer terug in de fles." Net als Trump wil Wilders een stop op de immigratie van moslims.






Heb jij wel eens te maken met moslimdiscriminatie? Melden helpt! Melden kan via http://www.stopmoslimdiscriminatie.nu

21-07-2016, 13:31


Als ik kijk naar beelden van de Republikeinse Conventie, dan is het net alsof ik naar een hele slechte film zit te kijken. Al die republikeinen die Trump nooit zouden steunen, staan hem nu allemaal toe te juichen.

Hij heeft die hele partij overgenomen. Het is bizar en onvoorstelbaar. Als Trump de verkiezingen wint, emigreer ik naar Mars denk ik.

Niet dat Clinton heel veel beter is, maar laat haar in godsnaam winnen van die xenofobische megalomaan.

21-07-2016, 13:34

Citaat door Baxi:
Als ik kijk naar beelden van de Republikeinse Conventie, dan is het net alsof ik naar een hele slechte film zit te kijken. Al die republikeinen die Trump nooit zouden steunen, staan hem nu allemaal toe te juichen.

Hij heeft die hele partij overgenomen. Het is bizar en onvoorstelbaar. Als Trump de verkiezingen wint, emigreer ik naar Mars denk ik.

Niet dat Clinton heel veel beter is, maar laat haar in godsnaam winnen van die xenofobische megalomaan.
De Clintons zijn stiekeme mensen, Trump is een schreeuwer.... helaas ben je bij de laatste het beste af... je zou maar in de VS wonen.

21-07-2016, 14:13

Citaat door Abdul_Karim:
De Clintons zijn stiekeme mensen, Trump is een schreeuwer.... helaas ben je bij de laatste het beste af... je zou maar in de VS wonen.
Politici zijn stiekeme mensen.. Ik heb niet het idee dat Trump geen dubbele agenda heeft. No way dat je bij Trump het beste af bent.

21-07-2016, 17:05


Het feit dat je nu alleen tussen die 2 kunt kiezen .. Zegt wat over de amerikanen zelf

21-07-2016, 17:09

Citaat door Maghrabi10:
Het feit dat je nu alleen tussen die 2 kunt kiezen .. Zegt wat over de amerikanen zelf
Inderdaad.
Overigens zou ik als ik Turk was daar best jaloers op zijn...

21-07-2016, 17:18
Vakidioot .. Turken??? Waar komen die voor in dit artikel?? Wij hebben zeker wel geluk met rutte??? ( knipoog)

21-07-2016, 17:33

Citaat door Maghrabi10:
Vakidioot .. Turken??? Waar komen die voor in dit artikel?? Wij hebben zeker wel geluk met rutte??? ( knipoog)
ja, of Russen...
Een sterke man willen, of een erg simpele keuze, of zoveel keuze dat het je duizelt zoals in NL, dat zegt idd veel over een volk.

Ik ben wel blij in dit landje te kunnen wonen: al die verscheidenheid hier vind ik erg grappig en leuk. Daarom ben ik dan ook hier: om voor nog meer verscheidenheid en verschillen zorgen.

21-07-2016, 17:39
Clinton gaat winnen. Dajjal verkiest vrouwen boven mannen. Dit is ook een teken aan de wand dat het gedaan is met Amerika. Vrouwen aan het roer zorgt voor een neergang van een maatschappij

21-07-2016, 17:39

Citaat door Maghrabi10:
Het feit dat je nu alleen tussen die 2 kunt kiezen .. Zegt wat over de amerikanen zelf
Je hebt de voorverkiezingen gemist? Of het feit dat je je als individu ook gewoon kandidaat mag stellen?

21-07-2016, 17:49
Baxi als je leest .. Niet je hersenen uit zetten ... Het feit dat alleen deze 2 overblijven om uit te kiezen .. Zegt genoeg over de Amerikanen zelf ... Democraten hadden ook voor bernie sanders kunnen kiezen bijv... Door de keuze van het volk , kun je nu alleen nog tussen deze 2 achterlijken zoeken ... Dat heeft het volk toch voor gezorgd ... Jij snap wat ik zei nu??

21-07-2016, 18:05

Citaat door Maghrabi10:
Baxi als je leest .. Niet je hersenen uit zetten ... Het feit dat alleen deze 2 overblijven om uit te kiezen .. Zegt genoeg over de Amerikanen zelf ... Democraten hadden ook voor bernie sanders kunnen kiezen bijv... Door de keuze van het volk , kun je nu alleen nog tussen deze 2 achterlijken zoeken ... Dat heeft het volk toch voor gezorgd ... Jij snap wat ik zei nu??
Je hebt nog steeds gemist dat iedereen die op amerikaans grondgebied is geboren zich nu nog kandidaat kan stellen?

21-07-2016, 18:10


En jij hebt nog steeds gemist dat de rest er op kan stemmen of er niet op stemmen ...

21-07-2016, 18:45

Citaat door Abdul_Karim:
De Clintons zijn stiekeme mensen, Trump is een schreeuwer.... helaas ben je bij de laatste het beste af... je zou maar in de VS wonen.
??????????????

21-07-2016, 19:31

Citaat door Nadhir_vzmh:
??????????????
Voorbeeldje, Clinton bombardeerde Irak, zo vaak dat het blijkbaar normaal was. Was dit publiek nieuws?
En dan zullen we het onderzoek dat naar hun loopt ook even vergeten?

Pagina's : [1] 2