Bekijk volle/desktop versie : Kan d'r maar niet aan wennen,,,,,,afschuwelijk



Pagina's : [1] 2

15-07-2016, 20:19
Hoofddoekjes op scooter ,,,,,en gekleed alsof ze naar een gala gaan,,,,,en nog veeeeeel erger wanneer ze met z'n 2 en zijn.,,,,,kots kots


Hoofddoekjes die sporten en gaan hardlopen,,,,,,,,,,.,gekleed in strakke broeken waarbij hun dikke Marokkaanse koeien reet bijna uit knalt

15-07-2016, 20:38


Behalve die strakke kleding, is er verder niet mis met hardlopen of op een scooter rijden of je nou wel of geen hoofddoek draagt.

15-07-2016, 20:42
Take a chillpil bro

15-07-2016, 20:55

Citaat door TETOUZINT.:
Behalve die strakke kleding, is er verder niet mis met hardlopen of op een scooter rijden of je nou wel of geen hoofddoek draagt.
hoofdoek met hardlopen waarbij alle kilo's pure marokaanse vlees alle kanten op zwaait en van links naar rechts gaat zoals een boot,,,,,ziet er niet uit met hoofddoek,,,,,zo der hoofdoek doenya henya

15-07-2016, 20:56



Citaat door Taric:
hoofdoek met hardlopen waarbij alle kilo's pure marokaanse vlees alle kanten op zwaait en van links naar rechts gaat zoals een boot,,,,,ziet er niet uit met hoofddoek,,,,,zo der hoofdoek doenya henya

Daarom rennen ze. Om minder vlees alle kanten laten zwaaien.


15-07-2016, 21:01
Wat is er mis met scooter??? IK ben toevallig op zoek naar eentje, als je 1 goeie kent laat me weten!

15-07-2016, 21:12

Citaat door Xaviera:
Wat is er mis met scooter??? IK ben toevallig op zoek naar eentje, als je 1 goeie kent laat me weten!
Kom je me dan ophalen? Knoopik mn doek wat strakker

15-07-2016, 21:13

Citaat door Dalilaah:
Kom je me dan ophalen? Knoopik mn doek wat strakker

15-07-2016, 21:22

Citaat door Dalilaah:
Kom je me dan ophalen? Knoopik mn doek wat strakker
Ik kom eraan babe, zet je schrap! Doe wegens de windomstandigheden ook maar gelijk een broek aan onder je djeleba.

15-07-2016, 21:27

Citaat door HRS__x:
Daarom rennen ze. Om minder vlees alle kanten laten zwaaien.

klopt trek die hoofdoek af,,,,,,,,,,,al die kilo's dreunen alle kanten op die Marokkaanse koeien reet knalt er uit ,,,,en wat probeert Fatima te verbergen? D'r haren,,,,,,,,maar die Marokkaanse koeien reet reet van 40 kilo pure Maroc vlees stuitert 5 kilometer op en neer

15-07-2016, 21:39

Citaat door Xaviera:
Ik kom eraan babe, zet je schrap! Doe wegens de windomstandigheden ook maar gelijk een broek aan onder je djeleba.
Hahahahahaha ik draag alleen über überstrakke skinnyjeans met piratendoek en kort leren jasje

15-07-2016, 21:41

Citaat door Dalilaah:
Hahahahahaha ik draag alleen über überstrakke skinnyjeans met piratendoek en kort leren jasje
Safi echt maffia. Ik zie ons helemaal voor me met dat rode piratendoekje die gangsters omdoen op hun motor.
Heb je weleens op een scooter gezeten?
Ik wel, maar domme is dat ik met slippers ging, was koudddddd. Door de wind.

15-07-2016, 21:44



Citaat door Xaviera:
Safi echt maffia. Ik zie ons helemaal voor me met dat rode piratendoekje die gangsters omdoen op hun motor.
Heb je weleens op een scooter gezeten?
Ik wel, maar domme is dat ik met slippers ging, was koudddddd. Door de wind.
Hahaha je laat me lachen. Met slippers!

Ja vroeger in mn puberjaren was ik wel een scooterchick. Liefst opgevoerd natuurlijk.

Haha de cribs en de bloods.
Waren vroeger 'gataaaaar' hier in DH.
Je kon niet zomaar zo'n doekkie dragen, geheid kreeg je slaag van de tegenpartij Hahaha

15-07-2016, 21:47

Citaat door Taric:
klopt trek die hoofdoek af,,,,,,,,,,,al die kilo's dreunen alle kanten op die Marokkaanse koeien reet knalt er uit ,,,,en wat probeert Fatima te verbergen? D'r haren,,,,,,,,maar die Marokkaanse koeien reet reet van 40 kilo pure Maroc vlees stuitert 5 kilometer op en neer

Zo.

15-07-2016, 21:48

Citaat door Dalilaah:
Hahaha je laat me lachen. Met slippers!

Ja vroeger in mn puberjaren was ik wel een scooterchick. Liefst opgevoerd natuurlijk.

Haha de cribs en de bloods.
Waren vroeger 'gataaaaar' hier in DH.
Je kon niet zomaar zo'n doekkie dragen, geheid kreeg je slaag van de tegenpartij Hahaha
scooterchick?,,,,,,,,,,naar mijn weten werden ze in die tijd geen scooterchick genoemd ,,,maar brommerh o er tjes,,,,,,zo werden ze genoemd,,,en in die tijd was het een zeldzaamheid dat mocro meiden op brommers reden

En dat zal ook wel de reden zijn waarom ik maar niet aan de hedendaagse scooterhoofdoekejs kan wennen

Pagina's : [1] 2