Bekijk volle/desktop versie : ernstige angst voor inbrekers



13-07-2016, 03:13
asalamu raleikum, beste leden. vanaf ik in 2012 alleen woon en mijn vrouw verwacht in begin 2017. heb ik toch serieuze angsten voor inbrekers, ik had zonet een droom dat de inbrekers toesloegen, heb direct ajat kursi afgespeeld op YouTube, ben van plan om de woningbouw te vragen voor extra bescherming van de ramen en niet dat ze deze zo vanuit buiten open duwen. ik vraag me af wat kan ik meer doen

ik dacht ajat kursi te kopieren en in iedere kamer en de gang te hangen

is dat wat

en bestaat er ook een dua, die ik kan reciteren of aan de muur kan ophangen

help me aub

met vriendelijke groet,

elmexrood

13-07-2016, 04:20


Zieke zieke troll tfu


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

04-11-2016, 22:00
Ge moet dua zelf doen en ALLAH vragen direct om bescherming en en niet denke dat dat via muren moet gaan ofzo. En ayat al kursi kent ge beter zelf reciteren Tis geen moeilijke vers om zelf te leren. Dat kent ge binnen 30 min uit uw hoofd leren. En die dromen zijn van sayatien gewoon die wille u bang maken. Als ge doet bidden en zo dan kenne die sayatien u ni makkelijk verleide . Maar als ge niet bid en ge doet flirte en roddele zoals vele lede hier dan gaat satan met u spelen en u verleiden naar angst zina enzo.

05-11-2016, 11:10

Citaat door elmexrood:
asalamu raleikum, beste leden. vanaf ik in 2012 alleen woon en mijn vrouw verwacht in begin 2017. heb ik toch serieuze angsten voor inbrekers, ik had zonet een droom dat de inbrekers toesloegen, heb direct ajat kursi afgespeeld op YouTube, ben van plan om de woningbouw te vragen voor extra bescherming van de ramen en niet dat ze deze zo vanuit buiten open duwen. ik vraag me af wat kan ik meer doen

ik dacht ajat kursi te kopieren en in iedere kamer en de gang te hangen

is dat wat

en bestaat er ook een dua, die ik kan reciteren of aan de muur kan ophangen

help me aub

met vriendelijke groet,

elmexrood
Waarom ben zo bang dat ze bij je inbreken? Heb je een paar ton verstopt in huis? Gebruik je jouw huis als stash plek? Of ben je gewoon bang dat ze je Ikea meubels stelen?

05-11-2016, 19:05


Ik verwacht mijn vrouw in 2017 het klinkt of je wat heb besteld bij zalando of van een kindje bevallen. Mensen kinderen wat heeft het te maken met de angst voor inbrekers...? Ben je bang dat ze je een mietje vind ofzo?

05-11-2016, 23:07
Alaykoum salaam,

Het probleem is niet dat je huis beter beveiligd dient te worden. Het probleem is je angst. Daar dien je wat aan te doen.
Je leeft in het het "als". "Als dit," "als dat." Waarschijnlijk heb je al hele scenario's in je hoofd gemaakt, van hoe je zal handelen als een inbreker via zo of zo binnenkomt. Die "als" is een waswas van de shaytaan.
Krijg je die waswas, stop het door je toevlucht te zoeken bij Allah. Laat je gedachten er niet in mee varen, anders zal de angst alleen toenemen en je leven beheersen.

Zoek je toevlucht bij Allah.
Versterk je imaan, zodat je meer vertrouwen in Allah zult hebben. Want niets kan jou overkomen, zonder Zijn Wil.
Verricht dhikr en doe3aa.