Bekijk volle/desktop versie : Adnaan Uroor, ISIS & Qutbiyyah!



Pagina's : [1] 2

13-07-2016, 01:45
Moge Allaah deze dajjal leiden of vernederen samen met zijn ISIS. Allaahoema amien.

http://https://m.youtube.com/watch?v=RIU_mjc1N24

13-07-2016, 10:44


Is dit recentelijk opgenomen?

13-07-2016, 10:49
Deze man is een vieze varken.

13-07-2016, 11:20
Kun je ook uitleggen of toelichten wat hij zegt zo 'verkeerd' is? Of is dat afhankelijk van de mening die je aanhangt ten aanzien van de Khawaridj (daarmee doelend of zij wel of niet als moslims worden beschouwd)?

13-07-2016, 11:25



Citaat door Anatolian:
Deze man is een vieze varken.


Wie bedoel gij?

13-07-2016, 11:26

Citaat door Aaike:
Kun je ook uitleggen of toelichten wat hij zegt zo 'verkeerd' is? Of is dat afhankelijk van de mening die je aanhangt ten aanzien van de Khawaridj (daarmee doelend of zij wel of niet als moslims worden beschouwd)?


Goeie vraag!

13-07-2016, 21:43

Citaat door Aaike:
Kun je ook uitleggen of toelichten wat hij zegt zo 'verkeerd' is? Of is dat afhankelijk van de mening die je aanhangt ten aanzien van de Khawaridj (daarmee doelend of zij wel of niet als moslims worden beschouwd)?
Hij beweerd dat deze ISIS voor 99,99% bestaat uit zuivere goede moslims. Dit toont aan dat deze mujrim Adnaan beweerd dat ISIS op de Haqq is en dus het correcte doen terwijl er geen twijfel is dat ISIS Khawaarij is en Khawaarij zijn verre en verre van het zijn van zuivere moslims. Het gaat er niet om of de Khawaarij kuffaar zijn of niet, het gaat om het feit dat ISIS Khawaarij zijn, mujrimeen en verderfzaaiers op aarde in naam van Islaam en deze Adnaan verheerlijkt hen en beweerd dat 99,99% van deze mujrimeen ISIS zuivere moslims zijn.

Het mocht duidelijk zijn dat deze Adnaan een kadhaab is en een misleider en dit was al bekend van hem jaren geleden voordat ISIS bestond. Zijn eigen jonge zoontje heeft hem voorschut gezet voor een hele publiek met feiten over de laffe aard en tegenstrijdigheden van zijn vader die oproept en schreeuwd als een leeuw voor Jihad en andere oproept om te strijden, terwijl hijzelf geniet van zijn geld veilig in zijn grote huis. 'Ajeeb.

13-07-2016, 21:46

Citaat door Al-Gharieb:
Is dit recentelijk opgenomen?
Dit video staat er sinds 8 juli 2016, ik neem aan dat dit een recente uitspraak is van Adnaan Aroer. Tegen hem is al jaren geleden veel al gewaarschuwd door de geleerden.

13-07-2016, 22:56
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5451250


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

13-07-2016, 23:46
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5155129&

14-07-2016, 00:01

Citaat door _SSimpell_:
.

Mooie lippen

14-07-2016, 00:14

Citaat door _SSimpell_:

Wat ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

14-07-2016, 00:19



Citaat door _SSimpell_:
Niks


14-07-2016, 00:23
De bewering van deze man is voor meerdere interpretaties vatbaar, althans dat idee krijg ik als ik jouw toelichting zo lees. Je kunt het vanuit meerdere perspectieven bekijken. Wordt deze bewering geuit op basis van een meningsverschil als het aankomt of de Khawaridj wel of niet als moslims gezien kunnen worden? Of wordt deze bewering geuit over de beweegredenen van de individuen die zich aansluiten bij de groep? Ik heb niet voorbij zien komen dat hij direct beweert dat deze groep zich op de Waarheid bevindt of ik heb niet aandachtig genoeg gekeken – dat kan ook.

Ik snap je standpunt goed als het aankomt op IS, maar je kunt deze woorden niet gebruiken als bevestiging van jouw mening ten aanzien van de groep – hoe vreselijk zij wel niet bezig zijn. Dat punt probeer ik min of meer te maken. Ik zie dat het heel makkelijk is geworden om bepaalde beweringen toe te schrijven aan bepaalde personen. Ik wil daarnaast ook opmerken dat ik verder niet bekend ben met deze man, noch hiermee een discussie wil beginnen.

Citaat door A_bdars:
Hij beweerd dat deze ISIS voor 99,99% bestaat uit zuivere goede moslims. Dit toont aan dat deze mujrim Adnaan beweerd dat ISIS op de Haqq is en dus het correcte doen terwijl er geen twijfel is dat ISIS Khawaarij is en Khawaarij zijn verre en verre van het zijn van zuivere moslims. Het gaat er niet om of de Khawaarij kuffaar zijn of niet, het gaat om het feit dat ISIS Khawaarij zijn, mujrimeen en verderfzaaiers op aarde in naam van Islaam en deze Adnaan verheerlijkt hen en beweerd dat 99,99% van deze mujrimeen ISIS zuivere moslims zijn.

Het mocht duidelijk zijn dat deze Adnaan een kadhaab is en een misleider en dit was al bekend van hem jaren geleden voordat ISIS bestond. Zijn eigen jonge zoontje heeft hem voorschut gezet voor een hele publiek met feiten over de laffe aard en tegenstrijdigheden van zijn vader die oproept en schreeuwd als een leeuw voor Jihad en andere oproept om te strijden, terwijl hijzelf geniet van zijn geld veilig in zijn grote huis. 'Ajeeb.

02-12-2017, 21:34

Citaat door A_bdars:
Hup
Shayk rabee al-madkhali zegt dat de daden van de ledematen een shartoe kamaal zijn met betrekking tot imaan.

Volg jij hem hierin ?

Pagina's : [1] 2