Bekijk volle/desktop versie : {{{ !!! KADOTIP: topic!!! }}}



Pagina's : [1] 2 3 4

24-04-2005, 01:54
Salaam ou alaikoum sames en heren, dit is een topic waar ieder zijn tips en advies kan en mag geven betreft een huwelijk-,henna, verlovingskado's of juist verjaardagen en gewone kado's..


Dames en heren, het leukste is ook om ff foto's bij te doen?


Alvast soukran bezaf. en dikke KUS van mij


Love ya all...

24-04-2005, 01:56


Geboortefeest kado:




24-04-2005, 08:41
het is wel leuk dat je een foto plaats, maar dan moet je het wel in het midden plaatsen, want zo zien we nog niks!

24-04-2005, 15:07
heel leuk!!

24-04-2005, 15:31



Citaat door Ik_Ben_Mezelf:
wat een mooi cadeau! hoe kom ik eraan en voor hoeveel?
Ik maak ook altijd van dat soort manden als ik naar een bruiloft of geboorte feest ga.
Je kan m heel simpel zelf maken door een mooie mand bij bij voorbeeld bij xenos te kopen en deze te vullen met allerlei kleine kado's en dan wikkelen en transperante folie mooie lint er omheen en klaar is kees.

dingen die je in een babymand kan doen zijn bijvoorbeeld:
handoek geborduurt
washandje
babyshampoo
babybodylotion
babydouche gel
baby kammetje
speeltje
leuke sokjes
slabbertje
spaarpotje
fotolijstje

24-04-2005, 15:56
en bij voorbeeld als je naar een verloving gaat of een bruiloft wat zou je dan in zo'n maand kunnen doen.

24-04-2005, 16:09

Citaat door moslimmagirl:
en bij voorbeeld als je naar een verloving gaat of een bruiloft wat zou je dan in zo'n maand kunnen doen.
de laatse keer dat ik zo een mand heb gegeven aan een vriendin van mij had ik er het volgende in gedaan:

een kadobon voor de hamam
heerlijke zeepjes
mooie handoek met naam
leuke badslippers
scrubhandschoen
gezichtsmasker
ijsmasker voor de ogen
gezichtscreme
bodylotion
badparels
enz


en zo kan je een thema verzinnen en er van alles bij kopen het is net maar ze van houdt

24-04-2005, 16:12

Citaat door beppie_truus:
Ik maak ook altijd van dat soort manden als ik naar een bruiloft of geboorte feest ga.
Je kan m heel simpel zelf maken door een mooie mand bij bij voorbeeld bij xenos te kopen en deze te vullen met allerlei kleine kado's en dan wikkelen en transperante folie mooie lint er omheen en klaar is kees.

dingen die je in een babymand kan doen zijn bijvoorbeeld:
handoek geborduurt
washandje
babyshampoo
babybodylotion
babydouche gel
baby kammetje
speeltje
leuke sokjes
slabbertje
spaarpotje
fotolijstje
Ik vind dit zelf geen origineel leuk cadeau, omdat je dergelijke pakketen altijd gratis kan krijgen als je zwanger bent.
Als je iets bijzonders zoekt zou ik zelf gaan voor een hobbelpaard. Het staat leuk in de babykamer en men koopt het zelf niet gauw!



Een voorbeeld wat ik bedoel, maar je hebt veel mooiere. Ik heb er laatst een gezien in vorm van een lammetje.

24-04-2005, 16:17
dank je wel beppie_truus

24-04-2005, 16:18

Citaat door Dromenvanger:
Ik vind dit zelf geen origineel leuk cadeau, omdat je dergelijke pakketen altijd gratis kan krijgen als je zwanger bent.
Als je iets bijzonders zoekt zou ik zelf gaan voor een hobbelpaard. Het staat leuk in de babykamer en men koopt het zelf niet gauw!



Een voorbeeld wat ik bedoel, maar je hebt veel mooiere. Ik heb er laatst een gezien in vorm van een lammetje.
Ik heb het over een mandje voor een bruiloft lijkt me sterk dat je die gratis krijgt als je zwanger bent

24-04-2005, 16:20

Citaat door moslimmagirl:
dank je wel beppie_truus
graag gedaan

24-04-2005, 16:21

Citaat door beppie_truus:
Ik heb het over een mandje voor een bruiloft lijkt me sterk dat je die gratis krijgt als je zwanger bent
Kijk naar wat ik heb geciteerd. Daar doelde ik op. Weet je waarom ik shampoo etc. minder leuk vind is omdat het op gaat en het is veel bijzonderder als je een cadeau geeft wat je altijd blijft houden. Maar zo zie ik het, dat kan voor ieder anders zijn.

24-04-2005, 16:24


Als huwelijkscadeau is het leuk om een weekendje Parijs of Venetie cadeau te geven. Ze zijn er dan tussenuit en de foto's zullen hen altijd herinneren aan de mooie tijd daar. Als je met meerdere personen geld inzamelt kan je ook een hele reis cadeau geven.
Dit hebben we bij mijn nicht gedaan en geloof mij, een beter cadeau hadden we haar niet kunnen geven.


24-04-2005, 16:37

Citaat door Dromenvanger:
Kijk naar wat ik heb geciteerd. Daar doelde ik op. Weet je waarom ik shampoo etc. minder leuk vind is omdat het op gaat en het is veel bijzonderder als je een cadeau geeft wat je altijd blijft houden. Maar zo zie ik het, dat kan voor ieder anders zijn.
niet alles raakt meteen op want een fotolijstje kunnen ze nog lang gebruiken.
een hobbel paard die doen ze op een gegeven moment ook weg omdat het kind te groot is.

het gaat meer om het idee wat achter het kado zit dan het kado zelf

24-04-2005, 16:42

Citaat door beppie_truus:
niet alles raakt meteen op want een fotolijstje kunnen ze nog lang gebruiken.
een hobbel paard die doen ze op een gegeven moment ook weg omdat het kind te groot is.

het gaat meer om het idee wat achter het kado zit dan het kado zelf
Ieder wat wils! Shampoo en dergelijke producten zou ik zelf niet als cadeau geven. Welk idee er ook achter zal liggen, want dergelijke producten heb je al thuis liggen als het goed is. En zeker als je het van verschillende instanties gratis krijgt, zoals Prenatal.
Een hobbelpaard kan je voor meerdere kinderen gebruiken. Je hebt er voor een langere tijd iets aan. Het is ook iets waar een kind veel plezier mee kan hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4