Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden man



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

10-07-2016, 11:21
Hoe kijken onze zuster anno 2016 aan tegen een gescheiden man ? Hoe liggen die in de markt, hoe vertellen ze zoiets tegen hun ouders, of kijken alleen gescheiden vrouwen naar gescheiden mannen.... Tuurlijk vraag ik die niet omdat ik vanochtend wakker werd met deze vraag in mijn hoofd, maar ben mij aan het " orienteren"

10-07-2016, 11:36


Je wilt gewoon weten wat de reden van scheidi g was. Of dit 'redelijk' was. Als er kinderen zojn hoe de ex er in staat. Onderschat dit niet. En verder net als bij elke andere kandidaat ga je na of hij de juiste is.

10-07-2016, 11:47
Nou, als het een gescheiden man is die per se een vrouw wil die nooit getrouwd geweest is, zal ik hem keihard weigeren!

10-07-2016, 11:50
Het zijn gewoon mensen en een scheiding kan iedereen overkomen. Persoonlijk heb ik wel voorkeur voor mannen die niet eerder getrouwd zijn geweest.

10-07-2016, 11:51


Is heel menselijk. Maar eisen van een maagd is wel beetje krom.

10-07-2016, 11:59

Citaat door Anatolian:
Is heel menselijk. Maar eisen van een maagd is wel beetje krom.
Zelfs toen ik niet getrouwd was, was dit geen pre voor mij.

10-07-2016, 11:59

Citaat door Butterflyyy:
Het zijn gewoon mensen en een scheiding kan iedereen overkomen. Persoonlijk heb ik wel voorkeur voor mannen die niet eerder getrouwd zijn geweest.
Vanzelfsprekend, een gescheiden man neemt bagage mee....

10-07-2016, 12:00

Citaat door juno:
Je wilt gewoon weten wat de reden van scheidi g was. Of dit 'redelijk' was. Als er kinderen zojn hoe de ex er in staat. Onderschat dit niet. En verder net als bij elke andere kandidaat ga je na of hij de juiste is.
Als er kinderen zijn hoe zijn ex er instaat ? want waarom zou zijn ex hierover iets te vertellen hebben ?

10-07-2016, 12:01

Citaat door ThisChick:
Nou, als het een gescheiden man is die per se een vrouw wil die nooit getrouwd geweest is, zal ik hem keihard weigeren!
Dat is hypocriet inderdaad, maar als dat niet het geval is....

10-07-2016, 12:08
Als ongetrouwde vrouw zou ik niet kijken naar een gescheiden man met kinderen. Waarom mezelf al die stress aandoen?
Zonder kids kan nog wel.

Maar alles is makteb en als je spontaan iemand leert kennen die gescheiden blijkt te zijn met kids is t ook weer anders dan wanneer je bv wordt voorgesteld en je die man niet kent. Dan sla je het gewoon af.

10-07-2016, 12:14

Citaat door Dalilaah:
Als ongetrouwde vrouw zou ik niet kijken naar een gescheiden man met kinderen. Waarom mezelf al die stress aandoen?
Zonder kids kan nog wel.

Maar alles is makteb en als je spontaan iemand leert kennen die gescheiden blijkt te zijn met kids is t ook weer anders dan wanneer je bv wordt voorgesteld en je die man niet kent. Dan sla je het gewoon af.
Dus als ik jou begrijp dan zouden vooral kinderen een " probleem " kunnen zijn in deze.....

10-07-2016, 12:18
Dat je gescheiden bent is geen probleem. het kan iedereen overkomen en vooral Marokkaanse Nederlanders spannen de kroon met 70 procent van de huwelijken die eindigen in een echtscheiding. Indien je kinderen hebt is het anders, want dan kan je niet met een schone lei beginnen.

10-07-2016, 12:18



Citaat door amsoempje:
Dus als ik jou begrijp dan zouden vooral kinderen een " probleem " kunnen zijn in deze.....
Jazeker.

Niemand wilt vrijwillig andermans kinderen opvoeden. Al roepen sommige van wel. Geloof daar niks van. Ze doen het uiteindelijk uit liefde voor de man, maar als ze mogen kiezen, zou niemand andermans kinderen erbij willen..

Daarnaast komt dat gezeur met hun moeder er ook nog eens bij kijken. Gewoon niet aan beginnen als niet eerder getrouwde vrouw.

10-07-2016, 12:23

Citaat door amsoempje:
Als er kinderen zijn hoe zijn ex er instaat ? want waarom zou zijn ex hierover iets te vertellen hebben ?
Ze heeft niks te vertellen, maar kan wel invloed hebben. Ik zeg allleen dat je het niet al te makkelijk aan de kant miet schuiven.

10-07-2016, 12:25

Citaat door Dalilaah:
Jazeker.

Niemand wilt vrijwillig andermans kinderen opvoeden. Al roepen sommige van wel. Geloof daar niks van. Ze doen het uiteindelijk uit liefde voor de man, maar als ze mogen kiezen, zou niemand andermans kinderen erbij willen..

Daarnaast komt dat gezeur met hun moeder er ook nog eens bij kijken. Gewoon niet aan beginnen als niet eerder getrouwde vrouw.
True en erg eerlijk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13